Tato práce je zaměřena na vytvoření nové marketingové komunikace pro spa hotel Lanter-na. Cílem je lépe pochopit současné postavení hotelu na trhu, analyzovat jej vzhledem k aktuálním trendům v marketingu a vzhledem ke konkurenci a stanovit novou cílovou sku-pinu. Díky tomu bych chtěla navrhnout nový balíček služeb pro tuto skupinu a vytvořit pro něj nový marketingový plán.
Anotace v angličtině
This work is focused on creating a new marketing communication for SPA Hotel Lanterna. The target is to better understand actual position of the hotel at the market, analyse it due to actual trends in marketing and due to competition. The goal is to set a new target group. Because of that I want propose a new package of services for this target group and create a new marketing plan for them.
Tato práce je zaměřena na vytvoření nové marketingové komunikace pro spa hotel Lanter-na. Cílem je lépe pochopit současné postavení hotelu na trhu, analyzovat jej vzhledem k aktuálním trendům v marketingu a vzhledem ke konkurenci a stanovit novou cílovou sku-pinu. Díky tomu bych chtěla navrhnout nový balíček služeb pro tuto skupinu a vytvořit pro něj nový marketingový plán.
Anotace v angličtině
This work is focused on creating a new marketing communication for SPA Hotel Lanterna. The target is to better understand actual position of the hotel at the market, analyse it due to actual trends in marketing and due to competition. The goal is to set a new target group. Because of that I want propose a new package of services for this target group and create a new marketing plan for them.
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu: specifika marketingového řízení v hotelnictví s důrazem na tvorbu marketingového a komunikačního plánu. Charakterizujte rovněž základní analýzy potřebné k naplnění tématu.
2. Formulujte cíl, metody a výzkumnou otázku práce.
3. Charakterizujte zvolený subjekt a jeho dosavadní marketingové aktivity k cílovým skupinám.
4. Na základě sekundárních zdrojů dat (kriteriálních analýz prostředí a konkurence) formulujte závěry do SWOT analýzy projektu s cílem profilace marketingového plánu pro vybranou cílovou skupinu.
5. Vypracujte marketingový a komunikační plán produktu se všemi jeho náležitostmi.
6. Vyvoďte závěry, možnosti a limity realizace.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu: specifika marketingového řízení v hotelnictví s důrazem na tvorbu marketingového a komunikačního plánu. Charakterizujte rovněž základní analýzy potřebné k naplnění tématu.
2. Formulujte cíl, metody a výzkumnou otázku práce.
3. Charakterizujte zvolený subjekt a jeho dosavadní marketingové aktivity k cílovým skupinám.
4. Na základě sekundárních zdrojů dat (kriteriálních analýz prostředí a konkurence) formulujte závěry do SWOT analýzy projektu s cílem profilace marketingového plánu pro vybranou cílovou skupinu.
5. Vypracujte marketingový a komunikační plán produktu se všemi jeho náležitostmi.
6. Vyvoďte závěry, možnosti a limity realizace.
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav a Jana STÁVKOVÁ. Marketingový výzkum: jak poznávat své zákazníky. 1. vyd. Praha: Grada, 2003, 159 s. ISBN 8024703858.
RYGLOVÁ, Kateřina. Cestovní ruch: soubor studijních materiálů. Vyd. 3., rozš. Ostrava: Key Publishing, 2009, 187 s. ISBN 978-80-7418-028-6.
JANEČKOVÁ, Lidmila a Miroslava VAŠTÍKOVÁ. Marketing služeb. 1. vyd. Praha: Gra-da, 2001, 179 s. ISBN 80-7169-995-0.
KIRÁĽOVÁ, Alžbeta. Marketing hotelových služeb. Vyd. 2. Praha: Ekopress, 2006, 148 s. ISBN 80-86119-44-0.
KALKA, Jochen a Florian ALLGAYER. Marketing podle cílových skupin: [jak žijeme, co kupujeme, čím se řídíme]. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2007, vii, 270 s. ISBN 978-80-251-1617-3.
MIDDLETON, Victor. Marketing in Travel and Tourism. Routledge, 2012, 512 pages. ISBN 113-63-798-00.
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav a Jana STÁVKOVÁ. Marketingový výzkum: jak poznávat své zákazníky. 1. vyd. Praha: Grada, 2003, 159 s. ISBN 8024703858.
RYGLOVÁ, Kateřina. Cestovní ruch: soubor studijních materiálů. Vyd. 3., rozš. Ostrava: Key Publishing, 2009, 187 s. ISBN 978-80-7418-028-6.
JANEČKOVÁ, Lidmila a Miroslava VAŠTÍKOVÁ. Marketing služeb. 1. vyd. Praha: Gra-da, 2001, 179 s. ISBN 80-7169-995-0.
KIRÁĽOVÁ, Alžbeta. Marketing hotelových služeb. Vyd. 2. Praha: Ekopress, 2006, 148 s. ISBN 80-86119-44-0.
KALKA, Jochen a Florian ALLGAYER. Marketing podle cílových skupin: [jak žijeme, co kupujeme, čím se řídíme]. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2007, vii, 270 s. ISBN 978-80-251-1617-3.
MIDDLETON, Victor. Marketing in Travel and Tourism. Routledge, 2012, 512 pages. ISBN 113-63-798-00.
Přílohy volně vložené
1 CD
Přílohy vázané v práci
tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
1. Hotel má v současné době vlastně dvě facebookové stránky (Resort Valachy a samotné hotel Lanterna). Je to pro přímou komunikaci s komunitou dobré?
2. V kapitole 13 autorka shrnuje základní poznatky k wellness službám. Může u obhajoby objasnit, jak k těmto zásadním zjištěním dospěla?
3. Autorka na str. 60 píše, že zákazníci hotelu Lanterna přechází na hotel Horal. Čím si tento fakt vysvětluje?
Studentka odpověděla na položené otázky.