Cílem diplomové práce je zmapovat znalosti a komunikační dovednosti vrátných pracujících v DS Burešov, p.o. (spolupracující osoby) a na základě zjištění navrhnout projekt na zaškolení vrátných v problémových oblastech. Teoretická část diplomové práce shrnuje východiska pro tvorbu analytické a projektové části. Popis problematiky sociálních služeb, včetně standardů kvality, charakteristika stáří, komunikace se seniory a právní ukotvení ochrany práv seniorů. V analytické části se věnuji popisu organizace DS Burešov, p.o., dodržování práv a svobod seniorů v této organizaci, vysvětluji, kdo je spolupracující osobou. V závěru analytické části zjišťuji, zda vrátní splňují požadavky organizace na znalosti a komunikační dovednosti. V projektové části na základě získaných dat navrhuji projekt školícího výcviku a jeho komunikaci.
Anotace v angličtině
The major goal of diploma thesis is to analyse the knowledge and communication skills of gatekeepers, which work in the DS Burešov, p.o. (cooperative persons) and design project of education training to abolish problem domains. The theoretical part of the thesis is prin-cipal for its analytical and the project parts. I describe social services, including quality standards, characteristics of age, communication with seniors and protection their human rights. The analytical part is devoted to the organization Burešov DS, p.o., protection of human rights of seniors. Then I explaining who is cooperative person. In the analytical part I map if the gatekeepers have the requirements, which the organization wants of knowledge and communication skills. Of the data of research I design project of education training and scheme of its communication.
Klíčová slova
DS Burešov, p.o., komunikace, projekt, sociální služby, standardy kvality, stáří, lidská práva.
Klíčová slova v angličtině
DS Burešov, p.o., communication, project, social services, quality standards, age, human rights.
Rozsah průvodní práce
116 s. (234 833 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem diplomové práce je zmapovat znalosti a komunikační dovednosti vrátných pracujících v DS Burešov, p.o. (spolupracující osoby) a na základě zjištění navrhnout projekt na zaškolení vrátných v problémových oblastech. Teoretická část diplomové práce shrnuje východiska pro tvorbu analytické a projektové části. Popis problematiky sociálních služeb, včetně standardů kvality, charakteristika stáří, komunikace se seniory a právní ukotvení ochrany práv seniorů. V analytické části se věnuji popisu organizace DS Burešov, p.o., dodržování práv a svobod seniorů v této organizaci, vysvětluji, kdo je spolupracující osobou. V závěru analytické části zjišťuji, zda vrátní splňují požadavky organizace na znalosti a komunikační dovednosti. V projektové části na základě získaných dat navrhuji projekt školícího výcviku a jeho komunikaci.
Anotace v angličtině
The major goal of diploma thesis is to analyse the knowledge and communication skills of gatekeepers, which work in the DS Burešov, p.o. (cooperative persons) and design project of education training to abolish problem domains. The theoretical part of the thesis is prin-cipal for its analytical and the project parts. I describe social services, including quality standards, characteristics of age, communication with seniors and protection their human rights. The analytical part is devoted to the organization Burešov DS, p.o., protection of human rights of seniors. Then I explaining who is cooperative person. In the analytical part I map if the gatekeepers have the requirements, which the organization wants of knowledge and communication skills. Of the data of research I design project of education training and scheme of its communication.
Klíčová slova
DS Burešov, p.o., komunikace, projekt, sociální služby, standardy kvality, stáří, lidská práva.
Klíčová slova v angličtině
DS Burešov, p.o., communication, project, social services, quality standards, age, human rights.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska související s tématem diplomové práce.
2. Analyzujte přístup osob, které nejsou v zaměstnaneckém poměru s DS Burešov, p.o., k uživatelům sociální služby.
3. Zpracujte, vyhodnoťte výsledky výzkumu, navrhněte projekt, včetně jeho komunikace pro zaškolení osob, které nejsou v zaměstnaneckém poměru s DS Burešov, p.o ale podílí se na poskytování sociální služby.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska související s tématem diplomové práce.
2. Analyzujte přístup osob, které nejsou v zaměstnaneckém poměru s DS Burešov, p.o., k uživatelům sociální služby.
3. Zpracujte, vyhodnoťte výsledky výzkumu, navrhněte projekt, včetně jeho komunikace pro zaškolení osob, které nejsou v zaměstnaneckém poměru s DS Burešov, p.o ale podílí se na poskytování sociální služby.
Seznam doporučené literatury
KRÁLOVÁ, J., RÁŽOVÁ, E. Sociální služby a příspěvek na péči. 4. vyd. Olomouc: ANAG, 2012. ISBN 978-80-7263-748-5.
KRUTILOVÁ, D., ČÁMSKÝ, P. a kol. Sociální služby. Tvorba a zavádění Standardů kvality poskytovaných sociálních služeb. 1. vyd. Tábor: APSS ČR, 2008. ISBN 978-80-254-3427-7.
MALÍKOVÁ, E. Péče o seniory v pobytových sociálních zařízeních. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2011. ISBN 978-80-247-3148-3.
POKORNÁ, A. Komunikace se seniory. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2010. ISBN 978-80-247-3271-8.
Seznam doporučené literatury
KRÁLOVÁ, J., RÁŽOVÁ, E. Sociální služby a příspěvek na péči. 4. vyd. Olomouc: ANAG, 2012. ISBN 978-80-7263-748-5.
KRUTILOVÁ, D., ČÁMSKÝ, P. a kol. Sociální služby. Tvorba a zavádění Standardů kvality poskytovaných sociálních služeb. 1. vyd. Tábor: APSS ČR, 2008. ISBN 978-80-254-3427-7.
MALÍKOVÁ, E. Péče o seniory v pobytových sociálních zařízeních. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2011. ISBN 978-80-247-3148-3.
POKORNÁ, A. Komunikace se seniory. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2010. ISBN 978-80-247-3271-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
Otázka oponenta:
Pokuste se navrhnout vhodnější / přesnější název své DP.
Vedoucí otázky nepokládá.
Studentka zodpověděla všechny výše uvedené otázky zcela.