Cílem této bakalářské diplomové práce je analyzovat využití internetu pro obchodování firmy AC Vyškov a formulovat na základě provedené analýzy návrhy vedoucí ke zlepšení využití internetu pro obchodování.
První část práce formou literární rešerše formuluje teoretická východiska potřebná pro druhou, analytickou část.
Druhá část práce analyzuje využití internetu pro obchodování společnosti AC Vyškov a seznamuje s výsledky výzkumu priorit internetových uživatelů při nakupování na internetu.
V části třetí jsou shrnuty zjištěné nedostatky a formulovány návrhy na jejich odstranění.
Anotace v angličtině
Aim of this diploma work is to analyze using of internet for trading of company AC Vyskov and to suggest proposals to improve using of internet for trading.
First part formulates theoretic base, that are needed for second, analytic part.
Second part of work analyzes using of internet for trading of company AC Vyskov, it introduces with results of Czech internet customers priority research.
In the third part are summarized found minuses and are formulated proposals for their removing.
Klíčová slova
internet, obchodování, AC Vyškov, využití internetu pro obchodování, výzkum priorit.
Klíčová slova v angličtině
internet, trading, AC Vyskov, using of internet for trading, priority research
Rozsah průvodní práce
61 s. , 6 s příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této bakalářské diplomové práce je analyzovat využití internetu pro obchodování firmy AC Vyškov a formulovat na základě provedené analýzy návrhy vedoucí ke zlepšení využití internetu pro obchodování.
První část práce formou literární rešerše formuluje teoretická východiska potřebná pro druhou, analytickou část.
Druhá část práce analyzuje využití internetu pro obchodování společnosti AC Vyškov a seznamuje s výsledky výzkumu priorit internetových uživatelů při nakupování na internetu.
V části třetí jsou shrnuty zjištěné nedostatky a formulovány návrhy na jejich odstranění.
Anotace v angličtině
Aim of this diploma work is to analyze using of internet for trading of company AC Vyskov and to suggest proposals to improve using of internet for trading.
First part formulates theoretic base, that are needed for second, analytic part.
Second part of work analyzes using of internet for trading of company AC Vyskov, it introduces with results of Czech internet customers priority research.
In the third part are summarized found minuses and are formulated proposals for their removing.
Klíčová slova
internet, obchodování, AC Vyškov, využití internetu pro obchodování, výzkum priorit.
Klíčová slova v angličtině
internet, trading, AC Vyskov, using of internet for trading, priority research
Zásady pro vypracování
Zpracujte rozbor literatury zabývající se využitím možností Internetu k prezentaci a k obchodování.
Proveďte výzkum současného stavu využití služeb Internetu pro obchodování a prezentaci firmy AC Vyškov.
Na základě průzkumu vyhodnoťte přednosti a nedostatky využití Internetu firmy AC Vyškov.
Navrhněte možná řešení současného stavu.
Zásady pro vypracování
Zpracujte rozbor literatury zabývající se využitím možností Internetu k prezentaci a k obchodování.
Proveďte výzkum současného stavu využití služeb Internetu pro obchodování a prezentaci firmy AC Vyškov.
Na základě průzkumu vyhodnoťte přednosti a nedostatky využití Internetu firmy AC Vyškov.
Navrhněte možná řešení současného stavu.
Seznam doporučené literatury
\matsymb{lbrack}1\matsymb{rbrack} STUCHLÍK, P., PEGNER, M., DVOŘÁČEK, M. Marketing a reklama na internetu. 1. vyd. Praha: Grada, 1998. 198 s. ISBN 80-7169-630-7.
\matsymb{lbrack}2\matsymb{rbrack} BENDA, R., ROSMAN.P., SODOMKA,P. Informatika a výpočetní technika. 1.vyd. Zlín: FaME VUT, 1999. 152 s. ISBN 80-214-1396-4.
Internet a konkureceschopnost podniku: Sborník přednášek.Díl 2., Editor: MOLNÁR, Z. Zlín: FaME VUT, 2000. 126 s. Petr Riessler, Internet, multimédia a konkurencieschopnosť ISBN 80-214-1570-3.
\matsymb{lbrack}3\matsymb{rbrack} PAPÍK, R., MICHALÍK,P. Internet - ekonomické, marketingové a finanční aplikace: strategia vyhledávaní a prezentace. 1.vyd. Praha: Ekopress, 1998. 220 s. ISBN 80-86119-03-3.
Seznam doporučené literatury
\matsymb{lbrack}1\matsymb{rbrack} STUCHLÍK, P., PEGNER, M., DVOŘÁČEK, M. Marketing a reklama na internetu. 1. vyd. Praha: Grada, 1998. 198 s. ISBN 80-7169-630-7.
\matsymb{lbrack}2\matsymb{rbrack} BENDA, R., ROSMAN.P., SODOMKA,P. Informatika a výpočetní technika. 1.vyd. Zlín: FaME VUT, 1999. 152 s. ISBN 80-214-1396-4.
Internet a konkureceschopnost podniku: Sborník přednášek.Díl 2., Editor: MOLNÁR, Z. Zlín: FaME VUT, 2000. 126 s. Petr Riessler, Internet, multimédia a konkurencieschopnosť ISBN 80-214-1570-3.
\matsymb{lbrack}3\matsymb{rbrack} PAPÍK, R., MICHALÍK,P. Internet - ekonomické, marketingové a finanční aplikace: strategia vyhledávaní a prezentace. 1.vyd. Praha: Ekopress, 1998. 220 s. ISBN 80-86119-03-3.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Krchová: Okomentujte Váš dotazník.
Rosman: Co je příčinou nedůvěry zákazníků?