Tato bakalářská práce se zabývá webovou prezentací tradičních neziskových organizací zaměřených na pomoc člověku v nouzi. Od historie po současnost je zde nastíněna působnost neziskových organizací v České republice. Text práce se dále přesouvá k popisu jednotlivých forem internetového marketingu. Hlavní část teoretické části je věnována webové prezentaci a jejím specifikům. Následující praktická část nejprve představí vybrané neziskové subjekty. Posléze jsou srovnávací analýzou porovnány webové stránky těchto subjektů dle nastavených hodnotících kritérií a popsány silné a slabé stránky jednotlivých webů. V závěru práce jsou dle zjištěných skutečností navržena doporučení pro optimalizaci webové prezentace neziskového subjektu.
Anotace v angličtině
In my bachelor paper I have focused on web presentations of traditional non-profit organizations providing help to people in need. The paper outlines the activities of NGOs in the Czech Republic since the past to the present. Further the paper describes the different forms of internet marketing. The theoretical part is dedicated to web presentations and its specifics. The practical part starts with introduction of selected NGOs and follows with comparative analysis of web pages of these entities according to developed benchmark. The practical part also describes the strengths and weaknesses of each web page. In conclusion, all findings are presented and also discusses the recommendations for web pages optimization.
nonprofit sector, internet, web presentation, home page, menu, evaluative criteria, comparative analysis
Rozsah průvodní práce
72 s. (81 000 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se zabývá webovou prezentací tradičních neziskových organizací zaměřených na pomoc člověku v nouzi. Od historie po současnost je zde nastíněna působnost neziskových organizací v České republice. Text práce se dále přesouvá k popisu jednotlivých forem internetového marketingu. Hlavní část teoretické části je věnována webové prezentaci a jejím specifikům. Následující praktická část nejprve představí vybrané neziskové subjekty. Posléze jsou srovnávací analýzou porovnány webové stránky těchto subjektů dle nastavených hodnotících kritérií a popsány silné a slabé stránky jednotlivých webů. V závěru práce jsou dle zjištěných skutečností navržena doporučení pro optimalizaci webové prezentace neziskového subjektu.
Anotace v angličtině
In my bachelor paper I have focused on web presentations of traditional non-profit organizations providing help to people in need. The paper outlines the activities of NGOs in the Czech Republic since the past to the present. Further the paper describes the different forms of internet marketing. The theoretical part is dedicated to web presentations and its specifics. The practical part starts with introduction of selected NGOs and follows with comparative analysis of web pages of these entities according to developed benchmark. The practical part also describes the strengths and weaknesses of each web page. In conclusion, all findings are presented and also discusses the recommendations for web pages optimization.
nonprofit sector, internet, web presentation, home page, menu, evaluative criteria, comparative analysis
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte rešerši literárních a dalších zdrojů k tématu bakalářské práce.
2. Stanovte si cíl práce, metodiku výzkumu a výzkumné otázky.
3. V teoretické části popište obecně problematiku webových prezentací a definujte základní termíny.
4. Stanovte si kritéria výzkumu a následně analyzujte vybrané webové prezentace z hlediska jejich silných a slabých stránek.
5. Na základě výsledků analýzy navrhněte zlepšení pro konkrétní stránky, případně optimální modelové řešení webových prezentací neziskových organizací.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte rešerši literárních a dalších zdrojů k tématu bakalářské práce.
2. Stanovte si cíl práce, metodiku výzkumu a výzkumné otázky.
3. V teoretické části popište obecně problematiku webových prezentací a definujte základní termíny.
4. Stanovte si kritéria výzkumu a následně analyzujte vybrané webové prezentace z hlediska jejich silných a slabých stránek.
5. Na základě výsledků analýzy navrhněte zlepšení pro konkrétní stránky, případně optimální modelové řešení webových prezentací neziskových organizací.
Seznam doporučené literatury
DAWSON, A. Výjimečný webdesign. 1. vyd. Brno : Computer Press, 2012. 344 s. ISBN 978-80-251-3719-2.
HOLČÍK, T. 1001 tipů a triků pro WWW stránky. 1. vyd. Brno : Computer Press, 2003. 402 s. ISBN 80-7226-756-6.
KOTLER, P. Marketing management. 1. vyd. Praha : Grada, 2007. 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
KŘÍŽEK, Z. CRHA, I. Jak psát reklamní text. 3. vyd. Praha : Grada Publishing, 2008. 224 s. ISBN 978-80-247-2452-2.
VYSEKALOVÁ, J. Psychologie reklamy. 3. vyd. Praha : Grada, 2007. 296 s. ISBN 978-80-247-2196-5.
Seznam doporučené literatury
DAWSON, A. Výjimečný webdesign. 1. vyd. Brno : Computer Press, 2012. 344 s. ISBN 978-80-251-3719-2.
HOLČÍK, T. 1001 tipů a triků pro WWW stránky. 1. vyd. Brno : Computer Press, 2003. 402 s. ISBN 80-7226-756-6.
KOTLER, P. Marketing management. 1. vyd. Praha : Grada, 2007. 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
KŘÍŽEK, Z. CRHA, I. Jak psát reklamní text. 3. vyd. Praha : Grada Publishing, 2008. 224 s. ISBN 978-80-247-2452-2.
VYSEKALOVÁ, J. Psychologie reklamy. 3. vyd. Praha : Grada, 2007. 296 s. ISBN 978-80-247-2196-5.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studenta na státních závěrečných zkouškách.
Student představil zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
Otázky oponenta:
1. Jak byste aplikoval uživatelské testování analyzovaných webů?
2. Z čeho jste vycházel při rozdělování váhy u jednotlivých atributů?
3. Jak byste zohlednil jiné cíle daných organizací při řešení webové prezentace?
Nebyly položeny dodatečné otázky. Student zodpověděl výše uvedené otázky oponenta zcela.