Práce představí firemní kulturu, komunikaci, positioning a strategii firmy ARBIS. Zvláště se zaměří na interní komunikaci a PR aktivity pořádané pro své pracovníky. Dle strategie firmy by je tyto měly motivovat a budovat u nich loajalitu vůči svému zaměstnavateli. Dotkne se také PR aktivit, kterými by firma chtěla docílit pozitivního vnímání lidí a institucí v blízkém okolí svého sídla. Bude proveden marketingový výzkum, který by měl ukázat, jak zaměstnanci zvolené firmy tyto akce přijímají, jestli plní zadaný úkol, případně jaké změny by si přáli.
Annotation in English
Work describes corporate identity, communication, positioning and strategy of company ARBIS. Especialy it targets on innerbal communication and PR activities arranged for it´s employees. According to the strategy of company should they motivate and built by them loyalty to their employer. It coints too PR activities, by which company would like to achieve positive reception by people and institutions in neighbourdhood of it´s seat. It´ll be realisided marketing research which should show how employees of selected company accept these activities, if they serve scheduled tasks, eventually which changes they´d wish.
Keywords
Public relations, interní a externí komunikace, positioning, image, firemní kultura, firemní identita, loajalita
Keywords in English
Public relations, inerbal and external communication, positioning of company, image, corporate cultural, corporate identity, loyalty
Length of the covering note
62 s. (95 374 znaků)
Language
CZ
Annotation
Práce představí firemní kulturu, komunikaci, positioning a strategii firmy ARBIS. Zvláště se zaměří na interní komunikaci a PR aktivity pořádané pro své pracovníky. Dle strategie firmy by je tyto měly motivovat a budovat u nich loajalitu vůči svému zaměstnavateli. Dotkne se také PR aktivit, kterými by firma chtěla docílit pozitivního vnímání lidí a institucí v blízkém okolí svého sídla. Bude proveden marketingový výzkum, který by měl ukázat, jak zaměstnanci zvolené firmy tyto akce přijímají, jestli plní zadaný úkol, případně jaké změny by si přáli.
Annotation in English
Work describes corporate identity, communication, positioning and strategy of company ARBIS. Especialy it targets on innerbal communication and PR activities arranged for it´s employees. According to the strategy of company should they motivate and built by them loyalty to their employer. It coints too PR activities, by which company would like to achieve positive reception by people and institutions in neighbourdhood of it´s seat. It´ll be realisided marketing research which should show how employees of selected company accept these activities, if they serve scheduled tasks, eventually which changes they´d wish.
Keywords
Public relations, interní a externí komunikace, positioning, image, firemní kultura, firemní identita, loajalita
Keywords in English
Public relations, inerbal and external communication, positioning of company, image, corporate cultural, corporate identity, loyalty
Research Plan
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu práce, zaměřte se na nástroje interních PR, definujte cíl práce a metodický postup.
2. Analyzujte současný stav využití PR nástrojů v rámci vnější i vnitřní komunikace zvolené firmy.
3. Zpracujte marketingový výzkum u cílové skupiny zaměstnanců zvolené firmy, popište metodiku výzkumu.
4. Z analýzy a zjištěných dat vyvoďte závěry a navrhněte opatření k efektivnějšímu využití PR nástrojů ve zvolené firmě tak, aby byly aplikovatelné v praxi.
Research Plan
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu práce, zaměřte se na nástroje interních PR, definujte cíl práce a metodický postup.
2. Analyzujte současný stav využití PR nástrojů v rámci vnější i vnitřní komunikace zvolené firmy.
3. Zpracujte marketingový výzkum u cílové skupiny zaměstnanců zvolené firmy, popište metodiku výzkumu.
4. Z analýzy a zjištěných dat vyvoďte závěry a navrhněte opatření k efektivnějšímu využití PR nástrojů ve zvolené firmě tak, aby byly aplikovatelné v praxi.
Recommended resources
KŘÍŽEK, Zdeněk a Ivan CRHA. Jak psát reklamní text. 4. vyd. Praha 7: Grada Publishing, a.s., 2012. ISBN 978-80-247-4061-4.
PŘIRKYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, a.s., 2010. ISBN 978-80-247-3622-8.
SVOBODA, Václav. Public relations - moderně a účinně. 2. vyd. Praha 7: Grada Publishing, a.s., 2009. ISBN 978-80-247-2866-7.
VYSEKALOVÁ, Jitka, Ivan TOMEK, Pavla KOTYZOVÁ, Olga JURÁŠKOVÁ a Martina JUŘÍKOVÁ. Chování zákazníka: Jak odkrýt tajemství "černé skříňky". 1. vyd. Praha: Grada Publishing, a.s., 2011. ISBN 978-80-247-3528-3.
PEAS, Alan. ALLAN A BARBARA PEASOVI. Řeč těla. 1. vyd. Praha: Portál, s.r.o., 2008. ISBN 978-80-7367-449-6.
JITKA VYSEKALOVÁ A KOLEKTIV. Psychologie reklamy: 4. rozšířené a aktualizované vydání. 4. vyd. Praha 7: Grada Publishing, 2012. ISBN 978-80-247-4005-8.
PAVLÍČKOVÁ, Monika. Praktický marketing: aneb Co vám učebnice zatajily. 1. vyd. Praha 4: Ekopress, s.r.o., 2004. ISBN 80-86119-81-5.
SPÁČIL, Aleš. Péče o zákazníky: Co od nás zákazník očekává a jak dosáhnout jeho spokojenosti. 1. vyd. Prha 7: Grada Publishing, a.s., 2003. ISBN 80-247-0514-1.
HALÍK, Jiří. Vedení a řízení lidských zdrojů. 1. vyd. Praha 7: Grada Publishing, 2008. ISBN 978-80-247-2475-1.
CHLEBOVSKÝ, Vít. CRM - Řízení vztahů se zákazníky. 1. vyd. Brno: Computer Press, a.s., 2005. ISBN 80-251-078-1.
Recommended resources
KŘÍŽEK, Zdeněk a Ivan CRHA. Jak psát reklamní text. 4. vyd. Praha 7: Grada Publishing, a.s., 2012. ISBN 978-80-247-4061-4.
PŘIRKYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, a.s., 2010. ISBN 978-80-247-3622-8.
SVOBODA, Václav. Public relations - moderně a účinně. 2. vyd. Praha 7: Grada Publishing, a.s., 2009. ISBN 978-80-247-2866-7.
VYSEKALOVÁ, Jitka, Ivan TOMEK, Pavla KOTYZOVÁ, Olga JURÁŠKOVÁ a Martina JUŘÍKOVÁ. Chování zákazníka: Jak odkrýt tajemství "černé skříňky". 1. vyd. Praha: Grada Publishing, a.s., 2011. ISBN 978-80-247-3528-3.
PEAS, Alan. ALLAN A BARBARA PEASOVI. Řeč těla. 1. vyd. Praha: Portál, s.r.o., 2008. ISBN 978-80-7367-449-6.
JITKA VYSEKALOVÁ A KOLEKTIV. Psychologie reklamy: 4. rozšířené a aktualizované vydání. 4. vyd. Praha 7: Grada Publishing, 2012. ISBN 978-80-247-4005-8.
PAVLÍČKOVÁ, Monika. Praktický marketing: aneb Co vám učebnice zatajily. 1. vyd. Praha 4: Ekopress, s.r.o., 2004. ISBN 80-86119-81-5.
SPÁČIL, Aleš. Péče o zákazníky: Co od nás zákazník očekává a jak dosáhnout jeho spokojenosti. 1. vyd. Prha 7: Grada Publishing, a.s., 2003. ISBN 80-247-0514-1.
HALÍK, Jiří. Vedení a řízení lidských zdrojů. 1. vyd. Praha 7: Grada Publishing, 2008. ISBN 978-80-247-2475-1.
CHLEBOVSKÝ, Vít. CRM - Řízení vztahů se zákazníky. 1. vyd. Brno: Computer Press, a.s., 2005. ISBN 80-251-078-1.
Enclosed appendices
-
Appendices bound in thesis
illustrations, graphs, schemes, tables
Taken from the library
No
Full text of the thesis
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Studentka představila svoji bakalářskou práci. Následně byly přečteny posudky.
Studentka odpověděla na následující otázky oponenta a vedoucího práce.
1. Jak by studentka implementovala do obsahu interních PR výsledky mediální publicity
z externích PR podniku?
2. Jak by se interní PR postavily k faktu, že představitel top managementu je vyšetřován pro
hospodářskou kriminalitu?
3. Zakladatel komunikační discipliny public relations Edward L. Bernays měl určitý vztah
s naší zemí. Mohla by studentka krátce osvětlit jaký?
4. Z jakého důvodu uvádíte zaměstnanecké benefity v rámci PR komunikace? Jaký to má
význam pro splnění cíle práce? Prosím, vysvětlete.