Cílem této práce je pomocí STP modelu (segmentace, targeting, positioning) profilovat cílové skupiny firmy, poskytující služby ve stavebnictví, a na základě sběru interních a externích dat analyzovat efektivitu zacílení marketingových aktivit firmy.
Anotace v angličtině
The objective of this work is by the STP model (segmentation, targeting, positioning) pro-file target groups of company providing services in construction, and through collating of internal and external data range to analyze the effectiveness of marketing targeting activi-ties of company.
Cílem této práce je pomocí STP modelu (segmentace, targeting, positioning) profilovat cílové skupiny firmy, poskytující služby ve stavebnictví, a na základě sběru interních a externích dat analyzovat efektivitu zacílení marketingových aktivit firmy.
Anotace v angličtině
The objective of this work is by the STP model (segmentation, targeting, positioning) pro-file target groups of company providing services in construction, and through collating of internal and external data range to analyze the effectiveness of marketing targeting activi-ties of company.
1. Zpracujte teoretická východiska k STP modelu (segmentace, targeting, positioning). Pozornost věnujte zejména profilaci cílových skupin a nastavení marketingového mixu pro ně.
2. Stanovte cíl, metody a výzkumné otázky práce.
3. Charakterizujte vybraný subjekt a dosavadní nastavení marketingového mixu vzhledem k cílovým skupinám.
4. Na základě sběru interních a externích dat analyzujte efektivitu zacílení marketingových aktivit firmy.
5. Vyvoďte závěry a doporučení.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k STP modelu (segmentace, targeting, positioning). Pozornost věnujte zejména profilaci cílových skupin a nastavení marketingového mixu pro ně.
2. Stanovte cíl, metody a výzkumné otázky práce.
3. Charakterizujte vybraný subjekt a dosavadní nastavení marketingového mixu vzhledem k cílovým skupinám.
4. Na základě sběru interních a externích dat analyzujte efektivitu zacílení marketingových aktivit firmy.
5. Vyvoďte závěry a doporučení.
Seznam doporučené literatury
BLAŽKOVÁ, Martina. Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 278 s. ISBN 978-80-247-1535-3.
KAŠÍK, Milan, Karel HAVLÍČEK a Hana SVOBODOVÁ. Marketing při utváření podnikové strategie: efektivně a moderně. 2., aktualiz. vyd. Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2012, 262 s. Expert (Grada). ISBN 978-80-7408-060-9.
KOZEL, Roman, Lenka MYNÁŘOVÁ a Hana SVOBODOVÁ. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu: efektivně a moderně. 1. vyd. Praha: Grada, 2011, 304 s. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-3527-6.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 1. vyd. Praha: Grada, 2008, 232 s. ISBN 978-80-247-2721-9.
ZAMAZALOVÁ, Marcela, Jiří MIKEŠ a Hana SVOBODOVÁ. Marketing obchodní firmy: jak dělat reklamu. 1. vyd. Praha: Grada, 2009, 232 s. Marketing (Grada). ISBN 978-80-247-2049-4.
Seznam doporučené literatury
BLAŽKOVÁ, Martina. Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 278 s. ISBN 978-80-247-1535-3.
KAŠÍK, Milan, Karel HAVLÍČEK a Hana SVOBODOVÁ. Marketing při utváření podnikové strategie: efektivně a moderně. 2., aktualiz. vyd. Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2012, 262 s. Expert (Grada). ISBN 978-80-7408-060-9.
KOZEL, Roman, Lenka MYNÁŘOVÁ a Hana SVOBODOVÁ. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu: efektivně a moderně. 1. vyd. Praha: Grada, 2011, 304 s. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-3527-6.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 1. vyd. Praha: Grada, 2008, 232 s. ISBN 978-80-247-2721-9.
ZAMAZALOVÁ, Marcela, Jiří MIKEŠ a Hana SVOBODOVÁ. Marketing obchodní firmy: jak dělat reklamu. 1. vyd. Praha: Grada, 2009, 232 s. Marketing (Grada). ISBN 978-80-247-2049-4.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
Otázky oponenta:
1) V čem především se liší pojetí marketingových komunikací v oblasti služeb od MK
v oblasti produktů - hmotných výrobků?
2) Výzkum a analýza jeho výsledků se týkal převážně nebo výhradně stávajících
zákazníků. Jaké marketingové aktivity by autorka doporučila pro získání nových
klientů?
3) Uvedená doporučení se týkají především forem marketingové komunikace (reklama,
PR atd.). Jaké konkrétní
Předseda komise položil otázku: Kolik je ve firmě zaměstnanců?
Studentka zodpověděla otázky zcela.