Práce se zabývá problematikou reklamy a reklamních soutěží. vymezuje pojem reklamy a analyzuje reklamní soutěž Effie a Zlatá pecka. Představuje výrazné osobnosti českých reklam.
Anotace v angličtině
This work deals with advertising and promotional contests. It defines the concept of advertising and analyzes competition Effie focused on the effectiveness of advertising campaigns and competition called Metro Goden Stone focused on creativity and artistic value of advertising campaigns. It represents successful creators of Czech advertising work from 1998 to the present.
marketing, advertising, media, target groups, creators of advertising, advertising campaign, creative industry, advertising competition, creativy of advertising, advertising effectiveness
Rozsah průvodní práce
64 s. (84 275)
Jazyk
CZ
Anotace
Práce se zabývá problematikou reklamy a reklamních soutěží. vymezuje pojem reklamy a analyzuje reklamní soutěž Effie a Zlatá pecka. Představuje výrazné osobnosti českých reklam.
Anotace v angličtině
This work deals with advertising and promotional contests. It defines the concept of advertising and analyzes competition Effie focused on the effectiveness of advertising campaigns and competition called Metro Goden Stone focused on creativity and artistic value of advertising campaigns. It represents successful creators of Czech advertising work from 1998 to the present.
marketing, advertising, media, target groups, creators of advertising, advertising campaign, creative industry, advertising competition, creativy of advertising, advertising effectiveness
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu práce, definujte základní pojmy, stanovte cíl a zpracujte metodiku práce
2. Vyhledejte soutěže reklam v České republice, se zaměřením na kreativitu a finanční úspěšnost. Zaměřte se na tvůrce české reklamní scény.
3. Ze zjištěných dat vytvořte závěry, které povedou k ucelenému přehledu vybrané problematiky
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu práce, definujte základní pojmy, stanovte cíl a zpracujte metodiku práce
2. Vyhledejte soutěže reklam v České republice, se zaměřením na kreativitu a finanční úspěšnost. Zaměřte se na tvůrce české reklamní scény.
3. Ze zjištěných dat vytvořte závěry, které povedou k ucelenému přehledu vybrané problematiky
Seznam doporučené literatury
JOHNOVÁ, Radka. Marketing kulturního dědictví a umění. 1. Vyd. Praha : Grada Publishing. a.s., 2008 ISBN 978-80-247-2724-0.
MILLER, Michael. Internetový marketing s YouTube: Průvodce využitím on-line videa v byznysu. 1. Vyd. Praha : Computer Press, 2012. ISBN 9788025136720.
BEHRER, Mattias a Joeri VAN DER BERGH. Jak cool značky zůstávají hot: Marketing zaměřený na generaci Y. 1. vydání. Praha : BizBooks, 2012. ISBN 9788025136720.
BALOUŠEK, Vít. Žijte a myslete kreativně: Příručka pro přežití na reklamním trhu. 1. vydání. Praha: Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-2954-8.
VYSEKALOVÁ, Jitka a kolektiv. Psychologie reklamy: 4., rozšířené a aktualizované vydání. 4. vyd. Praha: Grada Publishing a.s, 2012. Expert. ISBN 978-80-247-4005-8.
Seznam doporučené literatury
JOHNOVÁ, Radka. Marketing kulturního dědictví a umění. 1. Vyd. Praha : Grada Publishing. a.s., 2008 ISBN 978-80-247-2724-0.
MILLER, Michael. Internetový marketing s YouTube: Průvodce využitím on-line videa v byznysu. 1. Vyd. Praha : Computer Press, 2012. ISBN 9788025136720.
BEHRER, Mattias a Joeri VAN DER BERGH. Jak cool značky zůstávají hot: Marketing zaměřený na generaci Y. 1. vydání. Praha : BizBooks, 2012. ISBN 9788025136720.
BALOUŠEK, Vít. Žijte a myslete kreativně: Příručka pro přežití na reklamním trhu. 1. vydání. Praha: Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-2954-8.
VYSEKALOVÁ, Jitka a kolektiv. Psychologie reklamy: 4., rozšířené a aktualizované vydání. 4. vyd. Praha: Grada Publishing a.s, 2012. Expert. ISBN 978-80-247-4005-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky:
1. Jedním z uvedených cílů práce je provést srovnání pěti let soutěže Effie a zjistit, které reklamy se objevily zároveň v soutěži Zlatá pecka. Uveďte tedy příklady konkrétních reklam a zhodnoťte je po stránce kreativity a efektivity.
2. Uveďte souvislost praktické části práce s kapitolou pojednávající o psychografické segmentaci.
3. Téma sexismu v reklamě by vydalo na samostatnou BP, proč jste tuto problematiku zařadila na závěr vaší práce?
doc. Šramová položila otázku: Jaké jsou kritéria kreativity ve vaší práci?
Studentka odpověděla na všechny zadané otázky, ale celkové zpracování bylo v nekterých parametrech nedostačující.