Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku Corporate identity ve vzdělávacích firmách. Jejím cílem je zjistit jakým způsobem vnímá úroveň vybudované Corporate identity vzdě-lávacích firem cílový zákazník firmy USUS a zástupci firmy USUS.
V teoretické části charakterizuje autor základní pojmy se kterými dále pracuje v části prak-tické a během výzkumu. Konkrétně se jedná o charakteristiku pojmu branding, dále cha-rakteristiku pojmu Corporate identity a všech jejích složkek. V závěru teoretické části je vysvětleno fungování vzdělávacích firem a podstata firemního vzdělávání.
Praktická část přibližuje fungování firmy USUS a její klíčové aktivity. Výzkumná sonda se následně zaměřuje na vnímání firmy USUS cílovým zákazníkem, jejím jednatelem a exter-ními lektory, kteří s firmou dlouhodobě spolupracují.
Anotace v angličtině
The thesis focuses on the issues of corporate identity in educational companies. The aim is to determine how a target USUS customer and representatives of this company perceive the level of corporate identity, which is built in the educational companies.?The theoretical part describes the basic concepts, which are further used in the thesis, particularly in the practical part and the research. The main concepts in particular, which are described in detail along with its components in the thesis, are terms ?branding? and ?corporate identi-ty?. The conclusion of the theoretical part explains the functioning of educational compa-nies and the nature of corporate education. The practical part describes operations of USUS company and its key activities. The research then focuses on the target customers, the executive and the external lecturers with long-term cooperation and their perceiving of the USUS company.
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku Corporate identity ve vzdělávacích firmách. Jejím cílem je zjistit jakým způsobem vnímá úroveň vybudované Corporate identity vzdě-lávacích firem cílový zákazník firmy USUS a zástupci firmy USUS.
V teoretické části charakterizuje autor základní pojmy se kterými dále pracuje v části prak-tické a během výzkumu. Konkrétně se jedná o charakteristiku pojmu branding, dále cha-rakteristiku pojmu Corporate identity a všech jejích složkek. V závěru teoretické části je vysvětleno fungování vzdělávacích firem a podstata firemního vzdělávání.
Praktická část přibližuje fungování firmy USUS a její klíčové aktivity. Výzkumná sonda se následně zaměřuje na vnímání firmy USUS cílovým zákazníkem, jejím jednatelem a exter-ními lektory, kteří s firmou dlouhodobě spolupracují.
Anotace v angličtině
The thesis focuses on the issues of corporate identity in educational companies. The aim is to determine how a target USUS customer and representatives of this company perceive the level of corporate identity, which is built in the educational companies.?The theoretical part describes the basic concepts, which are further used in the thesis, particularly in the practical part and the research. The main concepts in particular, which are described in detail along with its components in the thesis, are terms ?branding? and ?corporate identi-ty?. The conclusion of the theoretical part explains the functioning of educational compa-nies and the nature of corporate education. The practical part describes operations of USUS company and its key activities. The research then focuses on the target customers, the executive and the external lecturers with long-term cooperation and their perceiving of the USUS company.
1. Proveďte rešerši literatury vztahující se k problematice Corporate identity a všech jejich složek i výsledku.
2. Definujte cíl práce a stanovte výzkumné otázky.
3. Charakterizujte cílovou skupinu vzdělávací organizace, analyzujte filosofii a image USUS.
4. Proveďte konkurenční analýzu, sledujte i jejich image.
5. Realizujte hloubkové rozhovory se zaměstnanci, top managementem firmy USUS a zvolenou CS s cílem zjistit aktuální image firmy.
6. Analyzujte výsledky výzkumu.
Zásady pro vypracování
1. Proveďte rešerši literatury vztahující se k problematice Corporate identity a všech jejich složek i výsledku.
2. Definujte cíl práce a stanovte výzkumné otázky.
3. Charakterizujte cílovou skupinu vzdělávací organizace, analyzujte filosofii a image USUS.
4. Proveďte konkurenční analýzu, sledujte i jejich image.
5. Realizujte hloubkové rozhovory se zaměstnanci, top managementem firmy USUS a zvolenou CS s cílem zjistit aktuální image firmy.
6. Analyzujte výsledky výzkumu.
Seznam doporučené literatury
KELLER, Kevin Lane. Strategické řízení značky. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 796 s. ISBN 978-80-247-1481-3.
HEALEY, Matthew. Co je branding?. V Praze: Slovart, 2008, 256 s. ISBN 978-80-7391-167-6.
JURÁŠKOVÁ, Olga. Formování image jako nástroje marketingového řízení firmy: The formation image as a tool of corporate marketing management : teze disertační práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2011, 54 s. ISBN 978-80-7454-070-7.
AAKER, David A. Brand building: budování obchodní značky : vytvoření silné značky a její úspěšné zavedení na trh. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2003, 306 s. ISBN 80-7226-885-6.
GOBÉ, Marc. Emotional branding: the new paradigm for connecting brands to people. Updated and rev. ed. New York: Allworth Press, c2009, xxxiv, 325 s. ISBN 978-1-58115-672-0.
Seznam doporučené literatury
KELLER, Kevin Lane. Strategické řízení značky. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 796 s. ISBN 978-80-247-1481-3.
HEALEY, Matthew. Co je branding?. V Praze: Slovart, 2008, 256 s. ISBN 978-80-7391-167-6.
JURÁŠKOVÁ, Olga. Formování image jako nástroje marketingového řízení firmy: The formation image as a tool of corporate marketing management : teze disertační práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2011, 54 s. ISBN 978-80-7454-070-7.
AAKER, David A. Brand building: budování obchodní značky : vytvoření silné značky a její úspěšné zavedení na trh. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2003, 306 s. ISBN 80-7226-885-6.
GOBÉ, Marc. Emotional branding: the new paradigm for connecting brands to people. Updated and rev. ed. New York: Allworth Press, c2009, xxxiv, 325 s. ISBN 978-1-58115-672-0.
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
1. Podle jakého kritéria jste vybírala firmy pro dotazníkové šetření?
2. Proč jste neprováděla rozhovory i se služebně mladšími zaměstnanci respektive externisty?
3. Doporučujete přikládat význam produktu a firemní komunikaci. Jaké konkrétní návrhy byste firmě doporučila?
Studentka plně odpověděla na položené otázky.