Bakalarska prace se zabyva marketingem umelce-hudebniho producenta s pseudonymem Deadmau5. Teoretickacka cast je zamerena na problematiku hudby, historie hudebniho prumyslu a lehce se dotkne statusu celebrity. V prakticke casti autor provede resersi marketingovych aktivit, pricemz bude vychazet z teorie marketingu. Nasledny vyzkum na youtube by mel alespon z casti objasnit oblibenost ci neoblibenost jednotlivych marketingovych aktivit; bude zamereny na spojeni Deadmau5e s jinymi znackami. Hlavnim cilem bakalarske prace je prozkoumat, jak Deadmau5 dosahl sveho uspechu.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with artist marketing-music producer, whose pseudonym is Deadmau5. The theoretical part is concern about music, history of music industry and slightly about celebrity status. Author make search of marketing aktivit while this search is based on marketing theory. Youtube research should at least partialy clarify popularity of some of the marketing activities. Research in focused on connection between Deadmau5 and other brands. The main objctive of bachelor thesis is to research how Deadmau5 achieved his succes.
Keywords: Deadmau5, marketing, marketing communication, music, producent, music industry
Rozsah průvodní práce
61
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalarska prace se zabyva marketingem umelce-hudebniho producenta s pseudonymem Deadmau5. Teoretickacka cast je zamerena na problematiku hudby, historie hudebniho prumyslu a lehce se dotkne statusu celebrity. V prakticke casti autor provede resersi marketingovych aktivit, pricemz bude vychazet z teorie marketingu. Nasledny vyzkum na youtube by mel alespon z casti objasnit oblibenost ci neoblibenost jednotlivych marketingovych aktivit; bude zamereny na spojeni Deadmau5e s jinymi znackami. Hlavnim cilem bakalarske prace je prozkoumat, jak Deadmau5 dosahl sveho uspechu.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with artist marketing-music producer, whose pseudonym is Deadmau5. The theoretical part is concern about music, history of music industry and slightly about celebrity status. Author make search of marketing aktivit while this search is based on marketing theory. Youtube research should at least partialy clarify popularity of some of the marketing activities. Research in focused on connection between Deadmau5 and other brands. The main objctive of bachelor thesis is to research how Deadmau5 achieved his succes.
Keywords: Deadmau5, marketing, marketing communication, music, producent, music industry
Zásady pro vypracování
1. Proveďte rešerši literatury z oblasti marketingu hudebního průmyslu a marketingu umělců. Na základě aplikace zjištěných poznatků na vybraného umělce formulujte hypotézy své práce.
2. Zpracujte analýzu marketingu a marketingových komunikací vybraného umělce.
3. Zhodnoťte výsledky analýzy, vyvoďte závěry a tyto závěry využijte pro případná doporučení v oblasti marketingu umělců hudebního průmyslu.
Zásady pro vypracování
1. Proveďte rešerši literatury z oblasti marketingu hudebního průmyslu a marketingu umělců. Na základě aplikace zjištěných poznatků na vybraného umělce formulujte hypotézy své práce.
2. Zpracujte analýzu marketingu a marketingových komunikací vybraného umělce.
3. Zhodnoťte výsledky analýzy, vyvoďte závěry a tyto závěry využijte pro případná doporučení v oblasti marketingu umělců hudebního průmyslu.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 12. vyd. Praha: Grada, 2007, 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing a reklama. Vyd. 1. Ve Zlíně: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2003, 170 s. ISBN 80-731-8140-1.
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace: [získání pozornosti zákazníků a naplnění jejich očekávání]. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2003, 275 s. ISBN 80-722-6811-2.
REIN, Irving J, Philip KOTLER a Martin R STOLLER. High visibility: the making and marketing of professionals into celebrities. Lincolnwood, Ill.: NTC Pub. Group, 1997, 346 p. ISBN 08-442-3448-6.
STEIN, Andi a Beth Bingham EVANS. An introduction to the entertainment industry. New York: Peter Lang, c2009, 311 p. ISBN 978-1-4331-0340-7.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 12. vyd. Praha: Grada, 2007, 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing a reklama. Vyd. 1. Ve Zlíně: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2003, 170 s. ISBN 80-731-8140-1.
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace: [získání pozornosti zákazníků a naplnění jejich očekávání]. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2003, 275 s. ISBN 80-722-6811-2.
REIN, Irving J, Philip KOTLER a Martin R STOLLER. High visibility: the making and marketing of professionals into celebrities. Lincolnwood, Ill.: NTC Pub. Group, 1997, 346 p. ISBN 08-442-3448-6.
STEIN, Andi a Beth Bingham EVANS. An introduction to the entertainment industry. New York: Peter Lang, c2009, 311 p. ISBN 978-1-4331-0340-7.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studenta na státních závěrečných zkouškách.
Student představil zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
Otázky oponenta:
1. Zkuste přesně stanovit pro obhajobu cíl práce, výzkumnou otázku/y a následnou odpověď/di.
2. Co bylo příčinou neplnohodnotného využití/zpracování šíře získaných dat?
3. Úvod - uvádíte zde, že byste "získaných dat použil při případném plánování a budování vlastní umělecké kariéry". Uveďte stručně, které informace se na základě závěrů práce staly pro Vás určujícími pro budování Vaší kariéry.
Otázky oponenta byly zodpovězeny částečně.
Bačuvčík Ph.D. položil otázku: Dala by se nějak měřit image? Student odpověděl částečně.