Tématem práce je využívání sociálních sítí v rámci komunikace městských úřadů v České republice. V teoretické části se věnuje internetu, poté podrobněji sociálním médiím. V praktické části jsou uvedeny dva výzkumy: kvalitativní rešerše statutárních měst a kvan-titativní dotazník pro uživatele sociálních sítí a jejich vnímání komunikace měst na sociál-ních sítích. V rámci praktické části je dále návrh komunikace pro statutární město Opava.
Anotace v angličtině
A topic of my bachelor thesis is called The use of social networks under the terms of communication of municipalities in the Czech Republic. The theoretical part concerns with the internet marketing and social media in more detail. The practical part contains two re-searches - the qualitative reserch of statutory cities and the quantitative questionnaire. The practical part contains suggestion of communication for Opava city.
Klíčová slova
marketing, internetový marketing, marketing sociálních sítí, sociální sítě, Facebook
Klíčová slova v angličtině
Marketing, Internet Marketing, Social Media Marketing, Social Network, Facebook
Rozsah průvodní práce
59 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Tématem práce je využívání sociálních sítí v rámci komunikace městských úřadů v České republice. V teoretické části se věnuje internetu, poté podrobněji sociálním médiím. V praktické části jsou uvedeny dva výzkumy: kvalitativní rešerše statutárních měst a kvan-titativní dotazník pro uživatele sociálních sítí a jejich vnímání komunikace měst na sociál-ních sítích. V rámci praktické části je dále návrh komunikace pro statutární město Opava.
Anotace v angličtině
A topic of my bachelor thesis is called The use of social networks under the terms of communication of municipalities in the Czech Republic. The theoretical part concerns with the internet marketing and social media in more detail. The practical part contains two re-searches - the qualitative reserch of statutory cities and the quantitative questionnaire. The practical part contains suggestion of communication for Opava city.
Klíčová slova
marketing, internetový marketing, marketing sociálních sítí, sociální sítě, Facebook
Klíčová slova v angličtině
Marketing, Internet Marketing, Social Media Marketing, Social Network, Facebook
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu: internet jako fenomén, komunikace měst, komunikace na sociálních sítích a jejich popis.
2. Formulujte cíl, metody a výzkumnou otázku práce.
3. Proveďte rešerši měst v ČR využívající sociální sítě a rešerši současného stavu komunikace města Opavy.
4. Navrhněte metodiku pro komunikaci města Opava na sociálních sítích.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu: internet jako fenomén, komunikace měst, komunikace na sociálních sítích a jejich popis.
2. Formulujte cíl, metody a výzkumnou otázku práce.
3. Proveďte rešerši měst v ČR využívající sociální sítě a rešerši současného stavu komunikace města Opavy.
4. Navrhněte metodiku pro komunikaci města Opava na sociálních sítích.
Seznam doporučené literatury
SAFKO, Lon. The social media bible: tactics, tools & strategies for business success. 3rd ed. Hoboken: John Wiley & Sons, c2012, xviii, 622 s. ISBN 978-1-118-26974-9.
BEDNÁŘ, Vojtěch. Marketing na sociálních sítích: prosaďte se na Facebooku a Twitteru. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011, 197 s. ISBN 978-80-251-3320-0.
STERNE, Jim. Měříme a optimalizujeme marketing na sociálních sítích: [metriky sociálních médií od A do Z]. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011, 280 s. ISBN 978-80-251-3340-8.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing: prosaďte se na webu a sociálních sítích. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2010, 304 s. ISBN 978-80-251-2795-7.
JANEČKOVÁ, Lidmila a Miroslava VAŠTÍKOVÁ. Marketing měst a obcí. 1. vyd. Praha: Grada, 1999, 178 s. ISBN 8071697508.
KIRÁĽOVÁ, Alžbeta. Marketing: destinace cestovního ruchu. Vyd. 1. Praha: Ekopress, 2003, 173 s. ISBN 80-86119-56-4.
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3., aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 486 s. ISBN 978-80-251-3432-0.
Seznam doporučené literatury
SAFKO, Lon. The social media bible: tactics, tools & strategies for business success. 3rd ed. Hoboken: John Wiley & Sons, c2012, xviii, 622 s. ISBN 978-1-118-26974-9.
BEDNÁŘ, Vojtěch. Marketing na sociálních sítích: prosaďte se na Facebooku a Twitteru. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011, 197 s. ISBN 978-80-251-3320-0.
STERNE, Jim. Měříme a optimalizujeme marketing na sociálních sítích: [metriky sociálních médií od A do Z]. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011, 280 s. ISBN 978-80-251-3340-8.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing: prosaďte se na webu a sociálních sítích. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2010, 304 s. ISBN 978-80-251-2795-7.
JANEČKOVÁ, Lidmila a Miroslava VAŠTÍKOVÁ. Marketing měst a obcí. 1. vyd. Praha: Grada, 1999, 178 s. ISBN 8071697508.
KIRÁĽOVÁ, Alžbeta. Marketing: destinace cestovního ruchu. Vyd. 1. Praha: Ekopress, 2003, 173 s. ISBN 80-86119-56-4.
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3., aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 486 s. ISBN 978-80-251-3432-0.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka představila svoji diplomovou práci. Následně byly přečteny posudky.
Studentka odpověděla na následující otázky oponenta a vedoucího práce.
1. Kdo by měl být správcem profilů na sociálních sítí v případě měst?
2. V porovnání se zahraničím, jak hodnotíte česká města, která jsou na sociálních sítích?
3. Jaké "nestandardní" sociální sítě mají z Vašeho pohledu potenciál pro česká města?