Cílem této bakalářské práce je vypracování doporučení pro ZLÍN FILM FESTIVAL týkající se studentské soutěže Zlínský pes a jejího dalšího pokračování. Celé doporučení je vystavěno na principech event marketingu a výsledcích provedených výzkumů. V teoretické části se práce věnuje všem pojmům, které souvisí s tvorbou kulturního eventu a pojmům, které slouží jako základna výzkumu. Praktická část analyzuje historii a současnost ZFF a Zlínského psa. První výzkum zpracovává obecné preference a znalosti mladých lidí, co se týče filmových festivalů a druhý výzkum zkoumá názory a zkušenosti samotných mladých filmových tvůrců se studentskými filmovými festivaly.
Anotace v angličtině
The aim of this work is to prepare recommendations for ZLÍN FILM FESTIVAL concern-ing student competition Zlín Dog and its further continuation. The entire recommendation is built on the principles of event marketing and on the results of the research. The theoret-ical part is dedicated to all the concepts related to the creation of the cultural event and concepts that serve as the basis of the research. The practical part analyzes the history and the present of ZFF and the Zlín dog. The first research handles general preferences and knowledge of young people in terms of film festivals and the second research examines the views and experiences of the young film makers with student film festivals.
Klíčová slova
event marketing, event, ZLÍN FILM FESTIVAL, Mezinárodní soutěž studentských filmů Zlínský pes, Zlínský pes, příprava kulturního eventu, event controlling, studentské filmové festivaly, filmové festivaly, mladí filmoví tvůrci
Klíčová slova v angličtině
Event marketing, Event, ZLÍN FILM FESTIVAL, International Competition of Student Film Zlín dog, Zlín dog, Preparation of cultural event, Event controlling, Student Film festivals, Film festivals, Young film makers
Rozsah průvodní práce
78 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této bakalářské práce je vypracování doporučení pro ZLÍN FILM FESTIVAL týkající se studentské soutěže Zlínský pes a jejího dalšího pokračování. Celé doporučení je vystavěno na principech event marketingu a výsledcích provedených výzkumů. V teoretické části se práce věnuje všem pojmům, které souvisí s tvorbou kulturního eventu a pojmům, které slouží jako základna výzkumu. Praktická část analyzuje historii a současnost ZFF a Zlínského psa. První výzkum zpracovává obecné preference a znalosti mladých lidí, co se týče filmových festivalů a druhý výzkum zkoumá názory a zkušenosti samotných mladých filmových tvůrců se studentskými filmovými festivaly.
Anotace v angličtině
The aim of this work is to prepare recommendations for ZLÍN FILM FESTIVAL concern-ing student competition Zlín Dog and its further continuation. The entire recommendation is built on the principles of event marketing and on the results of the research. The theoret-ical part is dedicated to all the concepts related to the creation of the cultural event and concepts that serve as the basis of the research. The practical part analyzes the history and the present of ZFF and the Zlín dog. The first research handles general preferences and knowledge of young people in terms of film festivals and the second research examines the views and experiences of the young film makers with student film festivals.
Klíčová slova
event marketing, event, ZLÍN FILM FESTIVAL, Mezinárodní soutěž studentských filmů Zlínský pes, Zlínský pes, příprava kulturního eventu, event controlling, studentské filmové festivaly, filmové festivaly, mladí filmoví tvůrci
Klíčová slova v angličtině
Event marketing, Event, ZLÍN FILM FESTIVAL, International Competition of Student Film Zlín dog, Zlín dog, Preparation of cultural event, Event controlling, Student Film festivals, Film festivals, Young film makers
Zásady pro vypracování
1. Charakterizujte význam a současné postavení event marketingu v kultuře a možnosti měření jeho efektivity.
2. Formulujte cíl, metody a výzkumnou otázku práce.
3. Charakterizujte vybraný festival, jeho historii a současnost, důvody pro zpracování analýz.
4. Na základě primárních šetření (FG s filmovými tvůrci a dotazníkového šetření o povědomí festivalu) formulujte doporučení pro organizaci dalšího ročníku, příp. repositioning festivalu.
5. Stanovte možnosti a limity realizace vašich doporučení.
Zásady pro vypracování
1. Charakterizujte význam a současné postavení event marketingu v kultuře a možnosti měření jeho efektivity.
2. Formulujte cíl, metody a výzkumnou otázku práce.
3. Charakterizujte vybraný festival, jeho historii a současnost, důvody pro zpracování analýz.
4. Na základě primárních šetření (FG s filmovými tvůrci a dotazníkového šetření o povědomí festivalu) formulujte doporučení pro organizaci dalšího ročníku, příp. repositioning festivalu.
5. Stanovte možnosti a limity realizace vašich doporučení.
Seznam doporučené literatury
ŠINDLER, Petr. Event Marketing : Jak využít emoce v marketingové komunikaci. Praha : Grada, 2003. 236 s. ISBN 80-247-0646-6.
LATTENBERG, Vivien. Event aneb Úspěšná akce krok za krokem. Brno : Computer Press, 2010. 264 s. ISBN 978-80-251-2397-3.
KOZEL, Roman. Moderní marketingový výzkum. 1. vyd. Praha: Grada, 2006, 277 s. ISBN 802470966x.
JOHNOVÁ, Radka. Marketing kulturního dědictví a umění: [art marketing v praxi]. 1. vyd. Praha: Grada, 2008, 284 s. ISBN 978-80-247-2724-0.
BAČUVČÍK, Radim. Marketing kultury: divadlo, koncerty, publikum, veřejnost. 1. vyd. Zlín: VeRBuM, 2012, 198 s. ISBN 978-80-87500-17-0.
RYAN, Damian a Calvin JONES. Understanding digital marketing: marketing strategies for engaging the digital generation. 2nd ed. London: Kogan Page, 2012, xv, 283 s. ISBN 978-0-7494-6427-1.
Seznam doporučené literatury
ŠINDLER, Petr. Event Marketing : Jak využít emoce v marketingové komunikaci. Praha : Grada, 2003. 236 s. ISBN 80-247-0646-6.
LATTENBERG, Vivien. Event aneb Úspěšná akce krok za krokem. Brno : Computer Press, 2010. 264 s. ISBN 978-80-251-2397-3.
KOZEL, Roman. Moderní marketingový výzkum. 1. vyd. Praha: Grada, 2006, 277 s. ISBN 802470966x.
JOHNOVÁ, Radka. Marketing kulturního dědictví a umění: [art marketing v praxi]. 1. vyd. Praha: Grada, 2008, 284 s. ISBN 978-80-247-2724-0.
BAČUVČÍK, Radim. Marketing kultury: divadlo, koncerty, publikum, veřejnost. 1. vyd. Zlín: VeRBuM, 2012, 198 s. ISBN 978-80-87500-17-0.
RYAN, Damian a Calvin JONES. Understanding digital marketing: marketing strategies for engaging the digital generation. 2nd ed. London: Kogan Page, 2012, xv, 283 s. ISBN 978-0-7494-6427-1.
Přílohy volně vložené
CD ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
1. Ve SWOT analýze (kap. 9, str. 44) neřešíte vůbec otázky konkurence festivalu ZFF, resp. jeho součásti ?Zlínský pes?. Mám na mysli geografickou vzdálenost konkurenčních festivalů nebo soutěží studentských filmů, jejich načasování s ohledem na termín ?Zlínského psa?. Kam byste v dané analýze zařadila vlivy konkurenčních festivalů na ?Zlínského psa??
2. V kapitole 10.1.4 jste definovala skupinu návštěvníků ?festival goers?. Jak velká byla tato skupina ve Vámi zkoumaném vzorku?
3. Přibližte prosím podrobněji porotě Vámi navržený event ? hru (kap. 13.3, str. 59) pro studentskou sekci festivalu.