Internal communications, public relations, company culture, marketing research, quantitative research, SWOT analysis
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu práce se zaměřením na využití PR nástrojů v rámci interní komunikace.
2. Analyzujte současný stav interní komunikace ve zvolené firmě.
3. Zpracujte marketingový průzkum s cílem změřit úroveň interní komunikace a využití nástrojů PR ve zvolené firmě.
4. Vyvoďte závěry průzkumu a na základě zjištěných dat navrhněte kroky, vedoucí ke zlepšení interní komunikce v dané firmě.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu práce se zaměřením na využití PR nástrojů v rámci interní komunikace.
2. Analyzujte současný stav interní komunikace ve zvolené firmě.
3. Zpracujte marketingový průzkum s cílem změřit úroveň interní komunikace a využití nástrojů PR ve zvolené firmě.
4. Vyvoďte závěry průzkumu a na základě zjištěných dat navrhněte kroky, vedoucí ke zlepšení interní komunikce v dané firmě.
Seznam doporučené literatury
ARGENTI, Paul A. Corporate communication. 4th, international ed. S.l.: Mcgraw Hill, 2007. ISBN 00-712-5411-0.
HLOUŠKOVÁ, Ivana. Vnitrofiremní komunikace. 1.vyd. Praha: Grada Publishing, 1998, 103 s. ISBN 80-716-9550-5.
HOLÁ, Jana. Interní komunikace ve firmě. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2006, vi, 170 s. ISBN 80-251-1250-0.
L'ETANG, Jacquie. Public relations: základní teorie, praxe, kritické přístupy. Vyd. 1. Praha: Portál, 2009, 338 s. ISBN 978-80-7367-596-7.
SVOBODA, Václav. Public relations moderně a účinně. 2., aktualiz. a dopl. vyd. Praha: Grada, 2009, 239 s. ISBN 978-80-247-2866-7.
Seznam doporučené literatury
ARGENTI, Paul A. Corporate communication. 4th, international ed. S.l.: Mcgraw Hill, 2007. ISBN 00-712-5411-0.
HLOUŠKOVÁ, Ivana. Vnitrofiremní komunikace. 1.vyd. Praha: Grada Publishing, 1998, 103 s. ISBN 80-716-9550-5.
HOLÁ, Jana. Interní komunikace ve firmě. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2006, vi, 170 s. ISBN 80-251-1250-0.
L'ETANG, Jacquie. Public relations: základní teorie, praxe, kritické přístupy. Vyd. 1. Praha: Portál, 2009, 338 s. ISBN 978-80-7367-596-7.
SVOBODA, Václav. Public relations moderně a účinně. 2., aktualiz. a dopl. vyd. Praha: Grada, 2009, 239 s. ISBN 978-80-247-2866-7.
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace, schémata
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka představila svoji bakalářskou práci. Následně byly přečteny posudky.
Studentka odpověděla na následující otázky oponenta a vedoucího práce.
V rámci výzkumu bylo osloveno 150 zaměstnanců, dotazník vyplnilo jen 58. Co bylo příčinou
nízkého zájmu o vyplnění?
Může zkoumaná firmy podle Vašeho názoru dlouhodobě prosperovat bez systematičtějšího přístupu k interní komunikaci? Nebo je Semikron naopak důkazem toho, že k relativ fungující "živelné" komunikace není třeba dodatečně vymýšlet systém, zásady pravidla a plány?
Který z nástrojů interní komunikace podle Vašeho názoru ve firmě nejvíce chybí a proč?
Pokud byste byla majitelem firmy, zachovala byste současný status quo (protože funguje), nebo byste se nechala přesvědčit k inovacím ve smyslu doporučení z bakalářské práce (i když by to stálo peníze, čas a lidský potenciál)?
Studentka plně zodpověděla výše uvedené otázky.