Tato bakalářská práce se zabývá online komunikací Ústavu marketingových komunikací. Konkrétně analýzou jejích silných a slabých stránek.
V teoretické části práce jsou především definovány zásady a doporučení online komunikace a popisovány jednotlivé přístupy k její analýze.
Cílem praktické části je odpovědět na výzkumné otázky, ověřit jaký vliv má online komu-nikace na postoj uchazečů a odhalit její případné nedostatky. Poté na základě těchto zjištění navrhnout případné změny.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with online communication of the Department of marketing communication, specifically with the analysis of its strengths and weaknesses.
In the theoretical part of the work are defined principles and recommendations regarding online communication and also different approaches to its analysis.
Aim of analytical part is to answer the research questions, verify the influence of online com-munication on the mind of the applicants to study and find its potential weaknesses. Then based on these findings suggest possible changes.
Klíčová slova
Ústav marketingových komunikací, online komunikace, vysoká škola, webové stránky, analýza komunikace
Klíčová slova v angličtině
Department of marketing communication, online communication, university, website, communication analysis
Rozsah průvodní práce
62
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se zabývá online komunikací Ústavu marketingových komunikací. Konkrétně analýzou jejích silných a slabých stránek.
V teoretické části práce jsou především definovány zásady a doporučení online komunikace a popisovány jednotlivé přístupy k její analýze.
Cílem praktické části je odpovědět na výzkumné otázky, ověřit jaký vliv má online komu-nikace na postoj uchazečů a odhalit její případné nedostatky. Poté na základě těchto zjištění navrhnout případné změny.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with online communication of the Department of marketing communication, specifically with the analysis of its strengths and weaknesses.
In the theoretical part of the work are defined principles and recommendations regarding online communication and also different approaches to its analysis.
Aim of analytical part is to answer the research questions, verify the influence of online com-munication on the mind of the applicants to study and find its potential weaknesses. Then based on these findings suggest possible changes.
Klíčová slova
Ústav marketingových komunikací, online komunikace, vysoká škola, webové stránky, analýza komunikace
Klíčová slova v angličtině
Department of marketing communication, online communication, university, website, communication analysis
Zásady pro vypracování
1. Na základě studia odborné literatury zformulujte teoretická východiska pro analyzování kvality online komunikace. Formulujte výzkumné otázky a cíle práce.
2. Charakterizujte funkce, cíle a cílové skupiny online komunikace vysokoškolských institucí.
3. Proveďte analýzu stávajících online komunikačních aktivit Ústavu marketingových komunikací a průzkum jejich povědomí mezi uchazeči o vysokoškolské studium.
4. Na základě této analýzy zpracujte zprávu a vyveďte závěry a doporučení pro zlepšení kvality této komunikace.
Zásady pro vypracování
1. Na základě studia odborné literatury zformulujte teoretická východiska pro analyzování kvality online komunikace. Formulujte výzkumné otázky a cíle práce.
2. Charakterizujte funkce, cíle a cílové skupiny online komunikace vysokoškolských institucí.
3. Proveďte analýzu stávajících online komunikačních aktivit Ústavu marketingových komunikací a průzkum jejich povědomí mezi uchazeči o vysokoškolské studium.
4. Na základě této analýzy zpracujte zprávu a vyveďte závěry a doporučení pro zlepšení kvality této komunikace.
Seznam doporučené literatury
HESKOVÁ, Marie a Peter ŠTARCHOŇ. Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu. 1. vyd. Praha: Oeconomica, 2009, 180 s. ISBN 978-80-245-1520-5.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s., [16] s. obr. příl. ISBN 978-80-247-3622-8.
BEDNÁŘ, Vojtěch. Marketing na sociálních sítích: prosaďte se na Facebooku a Twitteru. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011, 197 s. ISBN 978-80-251-3320-0.
FREY, Petr. Marketingová komunikace: nové trendy 3.0. 3., rozš. vyd. Praha: Ma-nagement Press, 2011, 203 s., [4] s. obr. příl. ISBN 978-80-7261-237-6.
KRUG, Steve. Nenuťte uživatele přemýšlet!: praktický průvodce testováním a opravou chyb použitelnost [sic] webu. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2010, 165 s. ISBN 978-80-251-2923-4.
Seznam doporučené literatury
HESKOVÁ, Marie a Peter ŠTARCHOŇ. Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu. 1. vyd. Praha: Oeconomica, 2009, 180 s. ISBN 978-80-245-1520-5.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s., [16] s. obr. příl. ISBN 978-80-247-3622-8.
BEDNÁŘ, Vojtěch. Marketing na sociálních sítích: prosaďte se na Facebooku a Twitteru. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011, 197 s. ISBN 978-80-251-3320-0.
FREY, Petr. Marketingová komunikace: nové trendy 3.0. 3., rozš. vyd. Praha: Ma-nagement Press, 2011, 203 s., [4] s. obr. příl. ISBN 978-80-7261-237-6.
KRUG, Steve. Nenuťte uživatele přemýšlet!: praktický průvodce testováním a opravou chyb použitelnost [sic] webu. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2010, 165 s. ISBN 978-80-251-2923-4.
Přílohy volně vložené
CD ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student představil svoji bakalářskou práci. Následně byly přečteny posudky.
Student odpověděl na následující otázky oponenta a vedoucího práce.
1. Myslíte si, že doména ustav44 byla dobře zvolena s ohledem na cílovou skupinu?
2. V doporučeních z výzkumné sondy píšete, že by měla být komunikace ucelenější. Co
byste konkrétně navrhoval?
3. Jak byste do budoucna více zaměřil online komunikaci webu ustav44 k cílové skupině
středoškolských studentů?
4. Jaká doporučení pro efektivní komunikaci byste dal při celkovém pojetí digitální
komunikace UTB ve Zlíně?