Bakalářská práce je zaměřena na festival Rock for People a jeho nový design, který byl změněn v roce 2011. Teoretická část práce se zabývá hudebními festivaly z pohledu marketingu a firemní identity. Teoretické poznatky byly využity v praktické části práce, která se konkrétně zaměřuje na festival Rock for People a realizovaný redesign.
Anotace v angličtině
Bachelor thesis is focused on the Rock for People festival and its new design, which was changed in year 2011. Theoretical part talks about music festivals from the view of marke-ting and corporate identity. Theoretical knowledges were used in practical part of the work, which is focused on Rock for People festival and its realized redesign.
Klíčová slova
Marketing, firemní identita, firemní design, hudební festivaly, Rock for People, redesign
Klíčová slova v angličtině
Marketing, corporate identity, corporate design, music festivals, Rock for People, redesign
Rozsah průvodní práce
51 s. (93 973 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce je zaměřena na festival Rock for People a jeho nový design, který byl změněn v roce 2011. Teoretická část práce se zabývá hudebními festivaly z pohledu marketingu a firemní identity. Teoretické poznatky byly využity v praktické části práce, která se konkrétně zaměřuje na festival Rock for People a realizovaný redesign.
Anotace v angličtině
Bachelor thesis is focused on the Rock for People festival and its new design, which was changed in year 2011. Theoretical part talks about music festivals from the view of marke-ting and corporate identity. Theoretical knowledges were used in practical part of the work, which is focused on Rock for People festival and its realized redesign.
Klíčová slova
Marketing, firemní identita, firemní design, hudební festivaly, Rock for People, redesign
Klíčová slova v angličtině
Marketing, corporate identity, corporate design, music festivals, Rock for People, redesign
Zásady pro vypracování
1. Proveďte rešerši literatury pojednávající o marketingu a marketingových komunikacích v oblasti zábavního průmyslu, Corporate identity se zaměřením na Corporate design a významu jeho redesignu.
2. Proveďte rešerši dostupných zdrojů týkajících se festivalu RfP, jeho maketingu, marketingové komunikaci, Corporate identity a změn Corporate designu.
3. Na základě teoretického vymezení formulujte výzkumné problémy a cíl práce.
4. Zpracujte analýzu změny Corporate designu festivalu RfP, její dopad na povědomí o festivalu a zisky z merchandisingu. Realizujte výzkum mezi účastníky festivalu RfP a zjistěte jejich postoj ke změně jeho Corporate designu.
5. Na základě výsledků zpracované analýzy reagujte na výzkumné problémy a zhodnoťte cíl i osobní přínos práce.
Zásady pro vypracování
1. Proveďte rešerši literatury pojednávající o marketingu a marketingových komunikacích v oblasti zábavního průmyslu, Corporate identity se zaměřením na Corporate design a významu jeho redesignu.
2. Proveďte rešerši dostupných zdrojů týkajících se festivalu RfP, jeho maketingu, marketingové komunikaci, Corporate identity a změn Corporate designu.
3. Na základě teoretického vymezení formulujte výzkumné problémy a cíl práce.
4. Zpracujte analýzu změny Corporate designu festivalu RfP, její dopad na povědomí o festivalu a zisky z merchandisingu. Realizujte výzkum mezi účastníky festivalu RfP a zjistěte jejich postoj ke změně jeho Corporate designu.
5. Na základě výsledků zpracované analýzy reagujte na výzkumné problémy a zhodnoťte cíl i osobní přínos práce.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
BAČUVČÍK, Radim. Marketing kultury: divadlo, koncerty, publikum, veřejnost. 1. vyd. Zlín: VeRBuM, 2012, 198 s. ISBN 978-80-87500-17-0.
VYSEKALOVÁ, Jitka a Jiří MIKEŠ. Image a firemní identita. 1. vyd. Praha: Grada, 2009, 190 s. ISBN 978-80-247-2790-5.
WHEELER, Alina. Designing brand identity: an essential guide for the entire branding team. 3rd ed. Hoboken, N.J.: John Wiley & Sons, c2009, ix, 310 s. ISBN 978-0-470-40142-2.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
BAČUVČÍK, Radim. Marketing kultury: divadlo, koncerty, publikum, veřejnost. 1. vyd. Zlín: VeRBuM, 2012, 198 s. ISBN 978-80-87500-17-0.
VYSEKALOVÁ, Jitka a Jiří MIKEŠ. Image a firemní identita. 1. vyd. Praha: Grada, 2009, 190 s. ISBN 978-80-247-2790-5.
WHEELER, Alina. Designing brand identity: an essential guide for the entire branding team. 3rd ed. Hoboken, N.J.: John Wiley & Sons, c2009, ix, 310 s. ISBN 978-0-470-40142-2.
Přílohy volně vložené
CD ROM
Přílohy vázané v práci
grafy
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
Otázky oponenta:
1.Str. 21: v textu, který je ještě součástí teoretických kapitol, píšete, že .."hudební festivaly
jsou produktem moderním ?".Jak má čtenář rozumět pojmu "moderní"? Jak ohraničit pojem
"moderní" v souvislosti s pořádáním hudebních festivalů?
2. Str. 27: při špatné komunikaci se může stát, že identita s image firmy se neshoduje. Je to
způsobeno jen špatnou komunikací?
3. Str. 29: Firemní kultura jistě není "jednorázová záležitost", buduje se dlouho a ne příliš
snadno. Jak se může firemní kultura měnit ve Vámi uváděných závislostech?
4. Zmínila jste vstřícnost organizátorů vůči Vašim návrhům. O jaká doporučení šlo?
5. Jen na doplnění - daří se festivalu plnit ekologický program?
Studentka zodpověděla částečně výše uvedené otázky.