Aby měl teambuilding určitý přínos, nemusí zabrat spoustu času. Jednodenní nebo dvoudenní kurz teambulidingu může mít na následný výkon týmu významný dopad. Výkon je to nejdůležitější, co by měly týmy nabýt. Toto platí pro týmy, které vyrábějí věci, stejně jako pro týmy, které vedou jiné, nebo pro týmy, které něco doporučují. Každý tým čelí specifickým problémům a přes všechny tyto rozdíly sdílejí úspěšné týmy stejné základní složky výkonu.
Anotace v angličtině
It does not have to take a lot of time to be teambuilding helpful. One or two-days course of teambuilding can has significant impact to subsequent performance. Performance is the most important thing, what should teams get. This applies for teams, which make things, also for teams, which leads others, or for teams, which recommend something. Every team faces specific problems and despite all these differences share successful teams the same basic components of performance.
Klíčová slova
zážitková pedagogika, metody zážitkové pedagogiky, hra, teambuilding, kurz, skupina, kooperace
Klíčová slova v angličtině
experience pedagogy, methods of experience pedagogy, game, teambuilding, course, group,cooperation
Rozsah průvodní práce
75 s. (110 614 znaků) + 13 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Aby měl teambuilding určitý přínos, nemusí zabrat spoustu času. Jednodenní nebo dvoudenní kurz teambulidingu může mít na následný výkon týmu významný dopad. Výkon je to nejdůležitější, co by měly týmy nabýt. Toto platí pro týmy, které vyrábějí věci, stejně jako pro týmy, které vedou jiné, nebo pro týmy, které něco doporučují. Každý tým čelí specifickým problémům a přes všechny tyto rozdíly sdílejí úspěšné týmy stejné základní složky výkonu.
Anotace v angličtině
It does not have to take a lot of time to be teambuilding helpful. One or two-days course of teambuilding can has significant impact to subsequent performance. Performance is the most important thing, what should teams get. This applies for teams, which make things, also for teams, which leads others, or for teams, which recommend something. Every team faces specific problems and despite all these differences share successful teams the same basic components of performance.
Klíčová slova
zážitková pedagogika, metody zážitkové pedagogiky, hra, teambuilding, kurz, skupina, kooperace
Klíčová slova v angličtině
experience pedagogy, methods of experience pedagogy, game, teambuilding, course, group,cooperation
Zásady pro vypracování
Zpracování rešerše a studium odborné literatury.
Vymezení pojmů a teoretických východisek z oblasti prostředků a metod zážitkové pedagogiky, teambuildingu.
Příprava metodiky výzkumné části.
Vytvoření a realizace zážitkového programu, ověření jeho efektivity formou smíšeného typu výzkumu prostřednictvím metod pozorování a dotazníkového šetření.
Zpracování a vyhodnocení získaných dat, včetně jejich interpretace.
Prezentace výsledků výzkumu, jejich shrnutí a doporučení pro praxi.
Zásady pro vypracování
Zpracování rešerše a studium odborné literatury.
Vymezení pojmů a teoretických východisek z oblasti prostředků a metod zážitkové pedagogiky, teambuildingu.
Příprava metodiky výzkumné části.
Vytvoření a realizace zážitkového programu, ověření jeho efektivity formou smíšeného typu výzkumu prostřednictvím metod pozorování a dotazníkového šetření.
Zpracování a vyhodnocení získaných dat, včetně jejich interpretace.
Prezentace výsledků výzkumu, jejich shrnutí a doporučení pro praxi.
Seznam doporučené literatury
FRANC, D., D. ZOUNKOVÁ a A. MARTIN. Učení zážitkem a hrou: praktická příručka instruktora. Brno: Computer Press, 2007. ISBN 978-80-251-1701-9.
HANUŠ, Radek a Lenka CHYTILOVÁ. Zážitkově pedagogické učení. Praha: Grada, 2009. ISBN 978-80-247-2816-2.
HERMOCHOVÁ, Soňa. Teambuilding. Praha: Grada, 2006. ISBN 80-247-1155-9.
PELÁNEK, Radek. Příručka instruktora zážitkových akcí. Praha: Portál, 2008. ISBN 978-80-73767-353-6.
Seznam doporučené literatury
FRANC, D., D. ZOUNKOVÁ a A. MARTIN. Učení zážitkem a hrou: praktická příručka instruktora. Brno: Computer Press, 2007. ISBN 978-80-251-1701-9.
HANUŠ, Radek a Lenka CHYTILOVÁ. Zážitkově pedagogické učení. Praha: Grada, 2009. ISBN 978-80-247-2816-2.
HERMOCHOVÁ, Soňa. Teambuilding. Praha: Grada, 2006. ISBN 80-247-1155-9.
PELÁNEK, Radek. Příručka instruktora zážitkových akcí. Praha: Portál, 2008. ISBN 978-80-73767-353-6.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka prezentovala závěrečnou práci patřičným způsobem. Byla patrná snaha o přesné vysvětlení základních konceptů, principů a tezí závěrečné práce. Studentka seznámila zkušební komisi s výstupy výzkumného šetření. Na závěr zodpověděla otázky od oponenta i vedoucího diplomové práce.
Diskuze:
Zkušební komise se studentkou diskutovala nad celkovou úrovní diplomové práce, která v sobě nese značná úskalí a nedostatky.
Jak si myslíte, že by mělo být vedeno zjištění efektivity kurzu? Podložit kritéria hodnocení autorem, aby byla konkrétnější. Doporučení: využití experimentu. Jaké jsou pravidla, požadavky na použití experimentu?
O výsledném hodnocení závěrečné práce komise hlasovala v poměru 2:3 (F:E).