Diplomová práce se zaměřuje na evaluaci projektu Absolvent v Olomouckém kraji, který byl realizovaný prostřednictvím Evropských sociálních fondů. Teoretická část se věnuje vymezení těch pojmů, které úzce souvisí s tímto projektem a jeho následným hodnocením. Praktická část se zaměřuje na evaluaci projektu Absolvent v Olomouckém kraji, která proběhla prostřednictvím dotazníkového šetření.
Anotace v angličtině
The diploma thesis focuses on evaluation of the project Absolvent in Olomouc Region which was funded through the European Social Fund. The theoretical part states definitions closely related to the project and evaluates the project theoretically when the practical part concerns of the empirical evaluation of the project Absolvent in Olomouc Region. The main instrument used to evaluate the project was the questionnaire survey.
Klíčová slova
absolvent, evaluace, Evropské sociální fondy, operační program, kvalita, nezaměstnanost, spokojenost, regionální politika
Klíčová slova v angličtině
graduate, evaluation, European social fund, operation program,quality, unemployment, satisfaction, regional politics
Rozsah průvodní práce
103 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zaměřuje na evaluaci projektu Absolvent v Olomouckém kraji, který byl realizovaný prostřednictvím Evropských sociálních fondů. Teoretická část se věnuje vymezení těch pojmů, které úzce souvisí s tímto projektem a jeho následným hodnocením. Praktická část se zaměřuje na evaluaci projektu Absolvent v Olomouckém kraji, která proběhla prostřednictvím dotazníkového šetření.
Anotace v angličtině
The diploma thesis focuses on evaluation of the project Absolvent in Olomouc Region which was funded through the European Social Fund. The theoretical part states definitions closely related to the project and evaluates the project theoretically when the practical part concerns of the empirical evaluation of the project Absolvent in Olomouc Region. The main instrument used to evaluate the project was the questionnaire survey.
Klíčová slova
absolvent, evaluace, Evropské sociální fondy, operační program, kvalita, nezaměstnanost, spokojenost, regionální politika
Klíčová slova v angličtině
graduate, evaluation, European social fund, operation program,quality, unemployment, satisfaction, regional politics
Zásady pro vypracování
Zpracování rešerše a studium odborné literatury.
Vymezení pojmů a teoretických východisek, která se týkají politiky Evropské unie a projektů realizovaných z ESF. Dále vymezení klíčových pojmů souvisejících s kvalitou a spokojeností, rekvalifikací a uplatnitelnosti absolventů.
Příprava metodiky výzkumné části.
Realizace kvantitativního výzkumu v oblasti hodnocení spokojenosti účastníků projektu Absolvent.
Zpracování a vyhodnocení získaných dat, včetně jejich interpretace.
Prezentace výsledků výzkumu, jejich shrnutí a doporučení pro praxi.
Zásady pro vypracování
Zpracování rešerše a studium odborné literatury.
Vymezení pojmů a teoretických východisek, která se týkají politiky Evropské unie a projektů realizovaných z ESF. Dále vymezení klíčových pojmů souvisejících s kvalitou a spokojeností, rekvalifikací a uplatnitelnosti absolventů.
Příprava metodiky výzkumné části.
Realizace kvantitativního výzkumu v oblasti hodnocení spokojenosti účastníků projektu Absolvent.
Zpracování a vyhodnocení získaných dat, včetně jejich interpretace.
Prezentace výsledků výzkumu, jejich shrnutí a doporučení pro praxi.
Seznam doporučené literatury
CHRÁSKA, Miroslav. Metody pedagogického výzkumu: základy kvantitativního výzkumu. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1369-4.
MAREK, Dan a Tomáš KANTOR. Příprava a řízení projektů strukturálních fondů Evropské unie. Brno: Společnost pro odbornou literaturu-Barrister & Principal, 2009. ISBN 978-80-87029-56-5.
MEDLÍKOVÁ, Olga. Lektorské dovednosti: manuál úspěšného lektora. Praha: Grada, 2010. ISBN 978-802-4732-367.
POL, Milan. Škola v proměnách. Brno: Masarykova Univerzita, 2007. ISBN 978-80-210-4499-9.
POLÁCHOVÁ VAŠŤATKOVÁ, J. a kol. Autoevaluace v praxi českých škol [online]. Praha: NÚOV [cit. 2012-11-21]. ISBN: 978-80-86856-91-9. Dostupné z: http://www.nuov.cz/uploads/AE/publikace/Autoevaluace_v_praxi_ceskych_skol.pdf.
Seznam doporučené literatury
CHRÁSKA, Miroslav. Metody pedagogického výzkumu: základy kvantitativního výzkumu. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1369-4.
MAREK, Dan a Tomáš KANTOR. Příprava a řízení projektů strukturálních fondů Evropské unie. Brno: Společnost pro odbornou literaturu-Barrister & Principal, 2009. ISBN 978-80-87029-56-5.
MEDLÍKOVÁ, Olga. Lektorské dovednosti: manuál úspěšného lektora. Praha: Grada, 2010. ISBN 978-802-4732-367.
POL, Milan. Škola v proměnách. Brno: Masarykova Univerzita, 2007. ISBN 978-80-210-4499-9.
POLÁCHOVÁ VAŠŤATKOVÁ, J. a kol. Autoevaluace v praxi českých škol [online]. Praha: NÚOV [cit. 2012-11-21]. ISBN: 978-80-86856-91-9. Dostupné z: http://www.nuov.cz/uploads/AE/publikace/Autoevaluace_v_praxi_ceskych_skol.pdf.
Přílohy volně vložené
DVD
Přílohy vázané v práci
grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka seznámila komisi s tématem diplomové práce, jejími hlavními cíli a výzkumnou metodologií. Následně představila nejdůležitější výsledky výzkumného šetření.
Studentka byla seznámena s posudky vedoucího i oponenta práce.
dr. Vávrová poukázala na velikost výzkumného vzorku a na prezentaci získaných dat relativními četnostmi, v případě nízkých četností.