Cílem bakalářské práce bylo zjistit spokojenost zákazníků prostřednictvím dotazníkového šetření.
Tuto bakalářskou práci jsem rozdělila na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části jsem se snažila vypracovat literární poznatky z marketingové oblasti spokojenosti zákazníků. Zdroje, ze kterých jsem čerpala byly odborné literatury, zabývající se spokojeností zákazníka, procesem marketingového výzkumu, interpretací a prezentací výsledků výzkumu.
V praktické části jsem zpracovala údaje získané průzkumem spokojenosti odběratelů firmy SORIN s.r.o. Rozebrala jsem 16 faktorů spokojenosti uvedených v dotazníku. Celou práci uzavírám doporučeními, které navrhuji firmě k dosažení vyšší spokojenosti jejích odběratelů.
Annotation in English
Aim of Baccalaurete work was find out satisfaction of customers through questionnaire inquiry.
I have divided this thesis into two parts, theoretical and practical. In the theoretical one I have tried to elaborate pieces of knowledge intenting on the subject of marketing concern-ing the customer´s satisfaction. The sources, which I have drawn from, are specialized publications dealing with the subject of marketing reseach, interpretation and presentation of research results.
In practical part, I exploit data received from the survey of customers´ satisfaction of SORIN, Ltd. I have brought the analysis of 16 factors of satisfaction included the questionnaire. I introduce my recommendation which are suggested to achieve higher satisfaction of customers of SORIN, Ltd.
Satisfaction of customer, Marketing research, Questionnaire
Length of the covering note
65 s., 7 s. obr. příloh
Language
CZ
Annotation
Cílem bakalářské práce bylo zjistit spokojenost zákazníků prostřednictvím dotazníkového šetření.
Tuto bakalářskou práci jsem rozdělila na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části jsem se snažila vypracovat literární poznatky z marketingové oblasti spokojenosti zákazníků. Zdroje, ze kterých jsem čerpala byly odborné literatury, zabývající se spokojeností zákazníka, procesem marketingového výzkumu, interpretací a prezentací výsledků výzkumu.
V praktické části jsem zpracovala údaje získané průzkumem spokojenosti odběratelů firmy SORIN s.r.o. Rozebrala jsem 16 faktorů spokojenosti uvedených v dotazníku. Celou práci uzavírám doporučeními, které navrhuji firmě k dosažení vyšší spokojenosti jejích odběratelů.
Annotation in English
Aim of Baccalaurete work was find out satisfaction of customers through questionnaire inquiry.
I have divided this thesis into two parts, theoretical and practical. In the theoretical one I have tried to elaborate pieces of knowledge intenting on the subject of marketing concern-ing the customer´s satisfaction. The sources, which I have drawn from, are specialized publications dealing with the subject of marketing reseach, interpretation and presentation of research results.
In practical part, I exploit data received from the survey of customers´ satisfaction of SORIN, Ltd. I have brought the analysis of 16 factors of satisfaction included the questionnaire. I introduce my recommendation which are suggested to achieve higher satisfaction of customers of SORIN, Ltd.
Satisfaction of customer, Marketing research, Questionnaire
Research Plan
Zpracujte literární prameny na téma spokojenost zákazníků.
Proveďte za pomoci marketingového průzkumu analýzu spokojenosti zákazníků ve firmě SORIN s.r.o.
Na základě závěrů analýzy formulujte doporučení k dosažení vyšší spokojenosti zákazníků firmy SORIN s.r.o.
Research Plan
Zpracujte literární prameny na téma spokojenost zákazníků.
Proveďte za pomoci marketingového průzkumu analýzu spokojenosti zákazníků ve firmě SORIN s.r.o.
Na základě závěrů analýzy formulujte doporučení k dosažení vyšší spokojenosti zákazníků firmy SORIN s.r.o.
Recommended resources
[1] KLÍMEK, P. Aplikovaná statistika: cvičení. 2. vyd. Zlín: UTB ve Zlíně, 2004. 111 s.ISBN 80-7318-253-X.
[2] KLÍMEK, P., RYTÍŘ, V. Statistické metody pro ekonomy. 1. vyd. Zlín: UTB ve Zlíně, 2001. 244 s. ISBN 80-7318-013-8.
[3] KOTLER, P. Marketing Management. 2. vyd. Praha: Victoria Publishing, 1995, 789 s.ISBN 80-85605-08-2.
[4] KOTLER, P. Marketing od A do Z: Osmdesát pojmů, které by měl znát každý manažer. 1. vyd. Praha: Management Press, 2003. ISBN 80-7261-082.
Recommended resources
[1] KLÍMEK, P. Aplikovaná statistika: cvičení. 2. vyd. Zlín: UTB ve Zlíně, 2004. 111 s.ISBN 80-7318-253-X.
[2] KLÍMEK, P., RYTÍŘ, V. Statistické metody pro ekonomy. 1. vyd. Zlín: UTB ve Zlíně, 2001. 244 s. ISBN 80-7318-013-8.
[3] KOTLER, P. Marketing Management. 2. vyd. Praha: Victoria Publishing, 1995, 789 s.ISBN 80-85605-08-2.
[4] KOTLER, P. Marketing od A do Z: Osmdesát pojmů, které by měl znát každý manažer. 1. vyd. Praha: Management Press, 2003. ISBN 80-7261-082.