Hlavním cílem diplomové práce je navržení projektu telefonního bankovnictví pro malou banku se zaměřením na stanovení počtu potřebných operátorů, vyčíslení ročních personálních nákladů a jejich následnou optimalizaci. Součástí práce je také charakteristika českého bankovního systému včetně jeho současného vývoje a podrobná prezentace jednotlivých produktů přímého bankovnictví popisující jejich výhody, nevýhody, bezpečnost a možnosti využití.
Anotace v angličtině
The main goal of this thesis is the suggestion of the project of phone banking for a small bank. It’s aimed at determining the number of necessary operators, calculation of annual personal expense and their ensuing optimization. This work also contains characteristics of the Czech banking system, including its current trend and detailed presentation of individual products of direct banking, describing their advantages, disadvantages, security and the possibility of use.
banking system, bank, direct banking, telebanking, internetbanking, homebanking, GSM SIM Toolkit, optimalization
Rozsah průvodní práce
73 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Hlavním cílem diplomové práce je navržení projektu telefonního bankovnictví pro malou banku se zaměřením na stanovení počtu potřebných operátorů, vyčíslení ročních personálních nákladů a jejich následnou optimalizaci. Součástí práce je také charakteristika českého bankovního systému včetně jeho současného vývoje a podrobná prezentace jednotlivých produktů přímého bankovnictví popisující jejich výhody, nevýhody, bezpečnost a možnosti využití.
Anotace v angličtině
The main goal of this thesis is the suggestion of the project of phone banking for a small bank. It’s aimed at determining the number of necessary operators, calculation of annual personal expense and their ensuing optimization. This work also contains characteristics of the Czech banking system, including its current trend and detailed presentation of individual products of direct banking, describing their advantages, disadvantages, security and the possibility of use.
banking system, bank, direct banking, telebanking, internetbanking, homebanking, GSM SIM Toolkit, optimalization
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Charakteristika a vývoj českého bankovního systému v současnosti.
Popis nástrojů používaných v přímém bankovnictví.
II. Praktická část
Navržení projektu přímého bankovnictví pro malou banku.
Optimalizace nákladů banky vzhledem k obsluze klientů.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Charakteristika a vývoj českého bankovního systému v současnosti.
Popis nástrojů používaných v přímém bankovnictví.
II. Praktická část
Navržení projektu přímého bankovnictví pro malou banku.
Optimalizace nákladů banky vzhledem k obsluze klientů.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] PŘÁDKA, M., KALA, J. Elektronické bankovnictví. Praha: Computer Press, 2000. 166 s. ISBN 80-7226-328-5
[2] DVOŘÁK, P. Bankovnictví pro bankéře a klienty. Praha: Linde, 2005. 681 s. ISBN 80-7201-515-X
[3] GRUBLOVÁ, E. Internetová ekonomika. Ostrava: Repronis, 2002. 88 s. ISBN 80-7329-000-6
[4] REVENDA, Z., MANDEL, M., KODERA, J., MUSÍLEK, P., DVOŘÁK, P., BRADA, J. Peněžní ekonomie a bankovnictví. Praha: Management Press, 1999. 621 s. ISBN 80-85943-49-2
[5] ŠEVČÍK, A. Bankovnictví I. Brno: Masarykova univerzita v Brně, Ekonomicko-správní fakulta, 2005. 128 s. ISBN 80-210-3649-4
Seznam doporučené literatury
[1] PŘÁDKA, M., KALA, J. Elektronické bankovnictví. Praha: Computer Press, 2000. 166 s. ISBN 80-7226-328-5
[2] DVOŘÁK, P. Bankovnictví pro bankéře a klienty. Praha: Linde, 2005. 681 s. ISBN 80-7201-515-X
[3] GRUBLOVÁ, E. Internetová ekonomika. Ostrava: Repronis, 2002. 88 s. ISBN 80-7329-000-6
[4] REVENDA, Z., MANDEL, M., KODERA, J., MUSÍLEK, P., DVOŘÁK, P., BRADA, J. Peněžní ekonomie a bankovnictví. Praha: Management Press, 1999. 621 s. ISBN 80-85943-49-2
[5] ŠEVČÍK, A. Bankovnictví I. Brno: Masarykova univerzita v Brně, Ekonomicko-správní fakulta, 2005. 128 s. ISBN 80-210-3649-4
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Fuchs: Optimalizace nákladů banky na obsluhu klientů je široká oblast.
Král´: Rozdíl mezi pojmem bankéř a bankovní úředník.