Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu zásilek u společnosti Česká pošta, s. p. Práce obsahuje obecnou charakteristiku základních pojmů, které jsou spjaty s marketingovým mixem. V praktické části je provedena analýza současného stavu marketingového mixu zásilek České pošty, s. p. na základě analyzování veřejně dostupných interních a externích zdrojů. Dále je v práci zpracována SWOT analýza, díky které lze získat informace o tom, jakým způsobem lze do budoucna pracovat s jednotlivými silnými a slabými stránkami a příležitostmi a hrozbami podniku.
Anotace v angličtině
This thesis analyzes the marketing mix consignments from Česká pošta, s. p. contains general characteristics of basic concepts that are associated with the marketing mix. In the practical part is an analysis of the current state of the marketing mix consignments Česká pošta, s. p., based on analysis of publicly available internal and external resources. The study also SWOT analysis that allows you to get information on how we can also work with individual strengths and weaknesses and the opportunities and threats of the company.
Klíčová slova
marketingový mix, analýza, poštovní zásilka, poštovní služby, Česká pošta, s. p.
Klíčová slova v angličtině
Marketing Mix, Analysis, Postal Consignment, Postal Services, Česká pošta, s. p.
Rozsah průvodní práce
60 s. (65 912 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu zásilek u společnosti Česká pošta, s. p. Práce obsahuje obecnou charakteristiku základních pojmů, které jsou spjaty s marketingovým mixem. V praktické části je provedena analýza současného stavu marketingového mixu zásilek České pošty, s. p. na základě analyzování veřejně dostupných interních a externích zdrojů. Dále je v práci zpracována SWOT analýza, díky které lze získat informace o tom, jakým způsobem lze do budoucna pracovat s jednotlivými silnými a slabými stránkami a příležitostmi a hrozbami podniku.
Anotace v angličtině
This thesis analyzes the marketing mix consignments from Česká pošta, s. p. contains general characteristics of basic concepts that are associated with the marketing mix. In the practical part is an analysis of the current state of the marketing mix consignments Česká pošta, s. p., based on analysis of publicly available internal and external resources. The study also SWOT analysis that allows you to get information on how we can also work with individual strengths and weaknesses and the opportunities and threats of the company.
Klíčová slova
marketingový mix, analýza, poštovní zásilka, poštovní služby, Česká pošta, s. p.
Klíčová slova v angličtině
Marketing Mix, Analysis, Postal Consignment, Postal Services, Česká pošta, s. p.
Zásady pro vypracování
Na základě studia dostupných informačních zdrojů zpracujte teoretická východiska týkající se problematiky marketingového mixu služeb.
Analyzujte současný stav marketingového mixu zásilek u České pošty s.p.
Navrhněte doporučení na zdokonalení marketingového mixu zásilek u České pošty s.p.
Zásady pro vypracování
Na základě studia dostupných informačních zdrojů zpracujte teoretická východiska týkající se problematiky marketingového mixu služeb.
Analyzujte současný stav marketingového mixu zásilek u České pošty s.p.
Navrhněte doporučení na zdokonalení marketingového mixu zásilek u České pošty s.p.
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, Philip. Marketing management: analýza plánování, využití, kontrola. Praha: Grada, 1998, ISBN 80-7169-600-5. \vsp{1,5mm}
[2] NOVÁK, Radek. Přepravní, zasílatelské a logistické služby. Praha: Wolters Kluwer Česká republika, 2011, ISBN 978-80-7357-735-3. \vsp{1,5mm}
[3] PAYNE, Adrian. Marketing služeb. Praha: Grada, 1996, ISBN 80-7169-276-x. \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce. \vsp{1,5mm}
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, Philip. Marketing management: analýza plánování, využití, kontrola. Praha: Grada, 1998, ISBN 80-7169-600-5. \vsp{1,5mm}
[2] NOVÁK, Radek. Přepravní, zasílatelské a logistické služby. Praha: Wolters Kluwer Česká republika, 2011, ISBN 978-80-7357-735-3. \vsp{1,5mm}
[3] PAYNE, Adrian. Marketing služeb. Praha: Grada, 1996, ISBN 80-7169-276-x. \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce. \vsp{1,5mm}
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, mapy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Otázky vedoucího k obhajobě bakalářské práce:
1. V ktorej časti marketingového mixu zásielok vidíte u Českej Pošty s.p. najväčšie nedostatky? Akým spôsobom by mala analyzovaná organizácia postupovať, aby tieto nedostatky odstránila?
Otázky oponenta k obhajobě bakalářské práce:
1. Jakými metodami logistického marketingu byste mohl provádět analýzu
marketingového mixu zásilek.
2. Na jaký segment České pošty, s.p. se zaměřují její konkurenti na trhu?
Student částečně odpověděl na otázky a vznesené dotazy.