Bakalářská práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou uvedeny základní pojmy z oblasti marketingu, dále je zde popsáno marketingové prostředí a metody, které je možné použít pro analýzu marketingového prostředí. V praktické části je provedena analýza marketingového prostředí podniku pomocí metod, které jsou popsány v teoretické části a na závěr jsou uvedeny návrhy na zdokonalení marketingového prostředí ve firmě Mixit, s.r.o.
Anotace v angličtině
The bachelor´s thesis is divided into theoretical and practical part. In the theoretical part are listed the basic concepts of marketing, furthermore is described marketing environment and methods that can be used for analyzing of marketing environment. In the practical part is an analysis of marketing environment of the company using methods that are described in the theoretical part and at the end of practical part are given suggestions for improving marketing environment in the company Mixit, s.r.o.
Klíčová slova
marketingové prostředí, mikroprostředí, makroprostředí, Porterův model pěti sil, PEST analýza, SWOT analýza, dotazníkové šetření
Klíčová slova v angličtině
marketing environment, microenvironment, macroenvironment, Porter´s five forces analysis, PEST analysis, SWOT analysis, questionnaire survey
Rozsah průvodní práce
71 s. (105 039 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou uvedeny základní pojmy z oblasti marketingu, dále je zde popsáno marketingové prostředí a metody, které je možné použít pro analýzu marketingového prostředí. V praktické části je provedena analýza marketingového prostředí podniku pomocí metod, které jsou popsány v teoretické části a na závěr jsou uvedeny návrhy na zdokonalení marketingového prostředí ve firmě Mixit, s.r.o.
Anotace v angličtině
The bachelor´s thesis is divided into theoretical and practical part. In the theoretical part are listed the basic concepts of marketing, furthermore is described marketing environment and methods that can be used for analyzing of marketing environment. In the practical part is an analysis of marketing environment of the company using methods that are described in the theoretical part and at the end of practical part are given suggestions for improving marketing environment in the company Mixit, s.r.o.
Klíčová slova
marketingové prostředí, mikroprostředí, makroprostředí, Porterův model pěti sil, PEST analýza, SWOT analýza, dotazníkové šetření
Klíčová slova v angličtině
marketing environment, microenvironment, macroenvironment, Porter´s five forces analysis, PEST analysis, SWOT analysis, questionnaire survey
Zásady pro vypracování
Na základě studia dostupných informačních zdrojů zpracujte teoretická východiska týkající se problematiky marketingového prostředí
Analyzujte současný stav marketingového prostředí firmy Mixit, s.r.o.
Navrhněte doporučení vedoucí ke zdokonalení marketingového prostředí ve firmě Mixit, s.r.o.
Zásady pro vypracování
Na základě studia dostupných informačních zdrojů zpracujte teoretická východiska týkající se problematiky marketingového prostředí
Analyzujte současný stav marketingového prostředí firmy Mixit, s.r.o.
Navrhněte doporučení vedoucí ke zdokonalení marketingového prostředí ve firmě Mixit, s.r.o.
Seznam doporučené literatury
[1] KINCL, Jan. Marketing podle trhů. Praha: Alfa Publishing, 2004. ISBN 80-86851-02-8. \vsp{1,5mm}
[2] KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Marketing. Praha: Grada Publishing, 2004. ISBN 80-247-0513-3. \vsp{1,5mm}
[3] KOZEL, Roman a kol. Moderní marketingový výzkum. Praha: Grada Publishing, 2006. ISBN 80-247-0966-X. \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce. \vsp{1,5mm}
Seznam doporučené literatury
[1] KINCL, Jan. Marketing podle trhů. Praha: Alfa Publishing, 2004. ISBN 80-86851-02-8. \vsp{1,5mm}
[2] KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Marketing. Praha: Grada Publishing, 2004. ISBN 80-247-0513-3. \vsp{1,5mm}
[3] KOZEL, Roman a kol. Moderní marketingový výzkum. Praha: Grada Publishing, 2006. ISBN 80-247-0966-X. \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce. \vsp{1,5mm}
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Otázky vedoucího k obhajobě bakalářské práce:
1. Podľa Vášho názoru, bude firma Mixit,s.r.o. realizovať Vami navrhnuté odporúčania?
Otázky oponenta k obhajobě bakalářské práce:
1. Jaké formy zpětné vazby používá vedení firmy při komunikaci se zákazníky?
2. Jsou názory zákazníků účastny tvorby nových produktů?
Doplňující otázky při obhajobě BP:
Doc. Ing. Xenie Łukoszová Ph.D.: Členění mikroprostředí.
Prof. Ing. Josef Navrátil DrSc.: Vyhodnocení dotazníku.
Studentka částečně odpověděla na otázky a vznesené dotazy.