Předkládaná práce se zabývá problematikou logistických služeb jako nedílné součásti konkurenceschopnosti v podniku XYZ. Na základě získaných informací a provedených analýz jsou následně navržena opatření, která mají firmě pomoci zvýšit úroveň služeb poskytovaných zákazníkům a tedy získat větší konkurenční výhodu. Návrh těchto opatření je hlavním cílem této práce.
Anotace v angličtině
This presented work deals with the problems of logistical services as an inseparable part of the competitiveness of the company XYZ. Based on the acquired information and executed analysis then suggestions are made to help the company improve its level of services provided to customers and thus gain bigger competitive advantage. The suggestion of these measures is the main objective of this work.
Klíčová slova
Logistika, logistické služby, konkurenceschopnost, úroveň služeb.
Klíčová slova v angličtině
Logistics, logistical services, competitiveness and level of services.
Rozsah průvodní práce
65 s. (71 654 znaků).
Jazyk
CZ
Anotace
Předkládaná práce se zabývá problematikou logistických služeb jako nedílné součásti konkurenceschopnosti v podniku XYZ. Na základě získaných informací a provedených analýz jsou následně navržena opatření, která mají firmě pomoci zvýšit úroveň služeb poskytovaných zákazníkům a tedy získat větší konkurenční výhodu. Návrh těchto opatření je hlavním cílem této práce.
Anotace v angličtině
This presented work deals with the problems of logistical services as an inseparable part of the competitiveness of the company XYZ. Based on the acquired information and executed analysis then suggestions are made to help the company improve its level of services provided to customers and thus gain bigger competitive advantage. The suggestion of these measures is the main objective of this work.
Klíčová slova
Logistika, logistické služby, konkurenceschopnost, úroveň služeb.
Klíčová slova v angličtině
Logistics, logistical services, competitiveness and level of services.
Zásady pro vypracování
Teoretická východiska poskytování logistických služeb a konkurenceschopnosti firmy
Analýza současné úrovně poskytovaných logistických služeb ve vybraném podniku a její vliv na konkurenceschopnost podniku
Zhodnocení výsledků analýzy logistických služeb a návrhy možných zlepšení zjištěných problémů
Zásady pro vypracování
Teoretická východiska poskytování logistických služeb a konkurenceschopnosti firmy
Analýza současné úrovně poskytovaných logistických služeb ve vybraném podniku a její vliv na konkurenceschopnost podniku
Zhodnocení výsledků analýzy logistických služeb a návrhy možných zlepšení zjištěných problémů
Seznam doporučené literatury
[1] SCHULTE, Christof. Logistika. Brno: Victoria Publishing, a. s., 1994. ISBN 80-85605-84-2. \vsp{1,5mm}
[2] PERNICA, Petr. Logistika pro 21. století. Praha: Radix, 2005. ISBN 80-86031-59-4. \vsp{1,5mm}
[3] LUKOSZOVÁ, Xenie. Distribuční politika. Karviná: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2011. ISBN 978-80-7248-639-7. \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce. \vsp{1,5mm}
Seznam doporučené literatury
[1] SCHULTE, Christof. Logistika. Brno: Victoria Publishing, a. s., 1994. ISBN 80-85605-84-2. \vsp{1,5mm}
[2] PERNICA, Petr. Logistika pro 21. století. Praha: Radix, 2005. ISBN 80-86031-59-4. \vsp{1,5mm}
[3] LUKOSZOVÁ, Xenie. Distribuční politika. Karviná: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2011. ISBN 978-80-7248-639-7. \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce. \vsp{1,5mm}
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Otázky vedoucího k obhajobě bakalářské práce:
1. Uveďte, jak by mohla vypadat hodnotící škála dotazníku ve smyslu jednoznačnější
polarizace spokojenosti a nespokojenosti.
2. Uveďte, na jakých teoretických východiscích je založeno hodnocení spokojenosti
zákazníků.
3. Jak hodnotíte možnost zvýšení úrovně logistických služeb z hlediska dopadů na
náklady?
Otázky oponenta k obhajobě bakalářské práce:
1. Ako jeden z návrhov v kapitole 4.5. uvádzate sledovanie spokojnosti zákazníkov
pomocou dotazníkov. Dokážete odhadnúť návratnosť týchto dotazníkov? Akým
spôsobom by ste túto návratnosť zvýšila?
Studentka zcela odpověděla na otázky a vznesené dotazy.