Bakalárska práca je zameraná na problematiku marketingového mixu a vyhodnocuje nastavenie marketingových nástrojov spoločnosti ŠTÚDIO TEXO s.r.o.
Teoretická časť je zameraná na marketingový mix s dôrazom na marketingovú komunikáciu. Bližšie rozoberá jednotlivé nástroje rozšíreného marketingového mixu, medzi ktoré patrí produkt, cena, distribúcia, marketingová komunikácia, ľudia, materiálne prostredie a procesy.
Praktická časť sa zaoberá zhodnotením nástrojov marketingového mixu spoločnosti. Na základe poskytnutých informácií zo spoločnosti a vykonaní portfóliovej analýzy, SWOT analýzy a rozhovoru boli spoločnosti navrhnuté odporúčania vedúce k zdokonaleniu marketingového mixu v spoločnosti.
Annotation in English
The Bachelor´s thesis is concerned with issue of marketing mix and evaluates settings of marketing tools in the company ŠTÚDIO TEXO, s.r.o.
The theoretical part is focused on marketing mix with an emphasis on marketing communication. There are listed various widespread tools of marketing mix like product, price, distribution, marketing communication, people, material environments and processes.
The practical part deals with evaluation tools of marketing mix in the company. On the basis of informations from the company, portfolio analyzes, SWOT analysis and interview were suggested new recommendations leading to improving marketing mix in the company.
Bakalárska práca je zameraná na problematiku marketingového mixu a vyhodnocuje nastavenie marketingových nástrojov spoločnosti ŠTÚDIO TEXO s.r.o.
Teoretická časť je zameraná na marketingový mix s dôrazom na marketingovú komunikáciu. Bližšie rozoberá jednotlivé nástroje rozšíreného marketingového mixu, medzi ktoré patrí produkt, cena, distribúcia, marketingová komunikácia, ľudia, materiálne prostredie a procesy.
Praktická časť sa zaoberá zhodnotením nástrojov marketingového mixu spoločnosti. Na základe poskytnutých informácií zo spoločnosti a vykonaní portfóliovej analýzy, SWOT analýzy a rozhovoru boli spoločnosti navrhnuté odporúčania vedúce k zdokonaleniu marketingového mixu v spoločnosti.
Annotation in English
The Bachelor´s thesis is concerned with issue of marketing mix and evaluates settings of marketing tools in the company ŠTÚDIO TEXO, s.r.o.
The theoretical part is focused on marketing mix with an emphasis on marketing communication. There are listed various widespread tools of marketing mix like product, price, distribution, marketing communication, people, material environments and processes.
The practical part deals with evaluation tools of marketing mix in the company. On the basis of informations from the company, portfolio analyzes, SWOT analysis and interview were suggested new recommendations leading to improving marketing mix in the company.
Na základě studia dostupných informačních zdrojů zpracujte teoretická východiska týkající se problematiky marketingového mixu (s důrazem na marketingovou komunikaci).
Analyzujte současný stav marketingového mixu ve firmě ŠTÚDIO TEXO s.r.o.
Navrhněte doporučení vedoucí ke zdokonalení marketingového mixu ve firmě ŠTÚDIO TEXO s.r.o.
Research Plan
Na základě studia dostupných informačních zdrojů zpracujte teoretická východiska týkající se problematiky marketingového mixu (s důrazem na marketingovou komunikaci).
Analyzujte současný stav marketingového mixu ve firmě ŠTÚDIO TEXO s.r.o.
Navrhněte doporučení vedoucí ke zdokonalení marketingového mixu ve firmě ŠTÚDIO TEXO s.r.o.
Recommended resources
[1] KARLÍČEK, Miroslav a Petr KRÁL. Marketingová komunikace: jak komunikovať na našem trhu. Praha: Grada, 2011. ISBN 978-80-247-3541-2. \vsp{1,5mm}
[2] KITA, Jaroslav a kol. Marketing. 3. vyd. Bratislava: IURA EDITION, 2005. ISBN 80-8078-049-8. \vsp{1,5mm}
[3] KOTLER, Philip. Moderní marketing. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1545-2. \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce. \vsp{1,5mm}
Recommended resources
[1] KARLÍČEK, Miroslav a Petr KRÁL. Marketingová komunikace: jak komunikovať na našem trhu. Praha: Grada, 2011. ISBN 978-80-247-3541-2. \vsp{1,5mm}
[2] KITA, Jaroslav a kol. Marketing. 3. vyd. Bratislava: IURA EDITION, 2005. ISBN 80-8078-049-8. \vsp{1,5mm}
[3] KOTLER, Philip. Moderní marketing. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1545-2. \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce. \vsp{1,5mm}
Enclosed appendices
-
Appendices bound in thesis
illustrations, tables
Taken from the library
No
Full text of the thesis
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Otázky vedoucího k obhajobě bakalářské práce:
1. V SWOT analýze na str. 53 uvádzate ako jednu z hrozieb ?vysoké ceny?. Akým
spôsobom by ste danú hrozbu eliminovala?
2. Ktoré z navrhovaných zdokonalení považujete za najvýznamnejšie? Svoje tvrdenie
zdôvodnite.
Otázky oponenta k obhajobě bakalářské práce:
1. Do jaké míry budou Vaše návrhy realizovány v praxi, v konkrétních podmínkách Vámi vybrané firmy?
2. Provádí management Vámi vybrané firmy produktový management?
Doplňující otázky při obhajobě BP:
Doc. Ing. Xenie Łukoszová Ph.D.: Marketingová komunikace.
Studentka částečně odpověděla na otázky a vznesené dotazy.