Bakalářská práce se pohybuje v prostředí nejvíce rozvíjeného média posledních let. Prostředí internetu se neustále mění a je proto nutné s jeho vývojem držet krok. To platí i pro internetový marketing. Bakalářská práce zkoumá nejenom pozvolné pronikání marketingu do internetového prostředí, ale poznatky nabyté v teoretické části jsou využité v části praktické, která je věnována analýzám návštěvnosti webové prezentace a firemního profilu na sociální síti Facebook.com
Anotace v angličtině
Bachelor thesis is about the most pursued medium in recent years. Environment of the Internet is constantly changing and it is necessary to keep abreast with development. This also applies to internet marketing. Bachelor thesis examines not only the gradual penetration of marketing into the internet environment, but the knowledge acquired in the theoretical part us used in a practical part, which is devoted to analysis of website traffic and analysis of a business profile on the social network Facebook.com
Klíčová slova
Internetový marketing, Marketing na sociálních sítích, SEO optimalizace, reklamní kampaň
Klíčová slova v angličtině
Internet marketing, social networks marketing, SEO optimalization, advertising campaign
Rozsah průvodní práce
53
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se pohybuje v prostředí nejvíce rozvíjeného média posledních let. Prostředí internetu se neustále mění a je proto nutné s jeho vývojem držet krok. To platí i pro internetový marketing. Bakalářská práce zkoumá nejenom pozvolné pronikání marketingu do internetového prostředí, ale poznatky nabyté v teoretické části jsou využité v části praktické, která je věnována analýzám návštěvnosti webové prezentace a firemního profilu na sociální síti Facebook.com
Anotace v angličtině
Bachelor thesis is about the most pursued medium in recent years. Environment of the Internet is constantly changing and it is necessary to keep abreast with development. This also applies to internet marketing. Bachelor thesis examines not only the gradual penetration of marketing into the internet environment, but the knowledge acquired in the theoretical part us used in a practical part, which is devoted to analysis of website traffic and analysis of a business profile on the social network Facebook.com
Klíčová slova
Internetový marketing, Marketing na sociálních sítích, SEO optimalizace, reklamní kampaň
Klíčová slova v angličtině
Internet marketing, social networks marketing, SEO optimalization, advertising campaign
Zásady pro vypracování
Na základě studia dostupných informačních zdrojů zpracujte teoretická východiska týkající se problematiky využití internetových marketingových nástrojů.
Analyzujte současný stav internetových marketingových aktivit ve vybrané organizaci.
Navrhněte doporučení vedoucí ke zdokonalení využívání internetových marketingových nástrojů ve vybrané organizaci.
Zásady pro vypracování
Na základě studia dostupných informačních zdrojů zpracujte teoretická východiska týkající se problematiky využití internetových marketingových nástrojů.
Analyzujte současný stav internetových marketingových aktivit ve vybrané organizaci.
Navrhněte doporučení vedoucí ke zdokonalení využívání internetových marketingových nástrojů ve vybrané organizaci.
Seznam doporučené literatury
[1] BEDNÁŘ, Vojtěch. Marketing na sociálních sítích: Prosaďte se na Facebooku a Twitteru. Brno: Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-1494-0. \vsp{1,5mm}
[2] FORET, Miroslav, Petr PROCHÁZKA a Tomáš URBÁNEK. Marketing základy a principy. Brno: Computer Press, 2005. ISBN 80-251-0790-6. \vsp{1,5mm}
[3] KOTLER, Philip. Marketing management. Praha: Grada Publishing, 2001. ISBN 80-247-0016-6. \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce. \vsp{1,5mm}
Seznam doporučené literatury
[1] BEDNÁŘ, Vojtěch. Marketing na sociálních sítích: Prosaďte se na Facebooku a Twitteru. Brno: Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-1494-0. \vsp{1,5mm}
[2] FORET, Miroslav, Petr PROCHÁZKA a Tomáš URBÁNEK. Marketing základy a principy. Brno: Computer Press, 2005. ISBN 80-251-0790-6. \vsp{1,5mm}
[3] KOTLER, Philip. Marketing management. Praha: Grada Publishing, 2001. ISBN 80-247-0016-6. \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce. \vsp{1,5mm}
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Otázky vedoucího práce:
1. Ako ste postupoval pri analýze firemného profilu na sociálnej sieti Facebook.com?
Vysvetlite.
Odpověď: Základem firemního profilu je získání adminitrátorského přístupu a dále vyhodnocení veškerých údajů.
2. Ktoré z Vami navrhovaných odporúčaní považujete za najvýznamnejšie? Zdôvodnite.
Odpověď: Nejvýznamnější je PPC, které je efektivní a zaměřil bych se na osobní efektivní přístup.
Otázky oponenta:
1. Objasněte systém PPC, o němž hovoříte v kapitole 4 Doporučení pro vybranou organizaci (strana není ? práce je nečíslována)?
Odpověď: Je to ?platba za prokliknutí?. Navrhuji 2 místa na webových stránkách např. google a seznam.
Dr. Musil: Kde máte v práci cíl práce?
Odpověď: Cíl práce bohužel v bakalářské práci nemám.