Tématem bakalářské práce je "Analýza nákupního chování ve městě Přerov".
V teoretické části jsou objasněny základní pojmy z oblasti marketingu a spotřebního chování. V praktické části je analyzováno maloobchodní prostředí v Přerově a to na základě dotazníkového šetření.
Na bázi zjištěných dat je navrženo závěrečné doporučení.
Anotace v angličtině
The topic of the thesis is "Analysis of shopping behaviour in Přerov".
In the theoretical part are explained the basic terms from marketing and consumer behaviour. In the practical part is analysed the retail environment in Přerov based on a question-naire survey.
On the basis of collected data are proposed final recommendations.
Tématem bakalářské práce je "Analýza nákupního chování ve městě Přerov".
V teoretické části jsou objasněny základní pojmy z oblasti marketingu a spotřebního chování. V praktické části je analyzováno maloobchodní prostředí v Přerově a to na základě dotazníkového šetření.
Na bázi zjištěných dat je navrženo závěrečné doporučení.
Anotace v angličtině
The topic of the thesis is "Analysis of shopping behaviour in Přerov".
In the theoretical part are explained the basic terms from marketing and consumer behaviour. In the practical part is analysed the retail environment in Přerov based on a question-naire survey.
On the basis of collected data are proposed final recommendations.
Na základě dostupné literatury zpracujte teoretické poznatky z oblasti nákupního chování.
Proveďte analýzu současného stavu nákupního chování ve městě Přerov.
Na základě provedené analýzy formulujte návrhy a doporučení pro vaši organizaci.
Zásady pro vypracování
Na základě dostupné literatury zpracujte teoretické poznatky z oblasti nákupního chování.
Proveďte analýzu současného stavu nákupního chování ve městě Přerov.
Na základě provedené analýzy formulujte návrhy a doporučení pro vaši organizaci.
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, Philip. Marketing management. 10. rozšířené vydání. Praha: Grada, 2001. 789 s. ISBN 80-247-0016-6. \vsp{1,5mm}
[2] BÁRTOVÁ, H., BÁRTA, V., KOUDELKA, J. Chování spotřebitele a výzkum trhu. Praha: Oeconomica, 2005. s. 243. ISBN 80-245-0778-1. \vsp{1,5mm}
[3] SCHIFFMAN, L. G., KANUK, L. L. Nákupní chování. Brno:Computer Press, 2004. s. 633. ISBN 80-251-0094-4. \vsp{1,5mm}
[4] CIMLER, P., ZADRAŽILOVÁ, D. a kol.. Retail Management. Praha: Management Press, 2007. s. 307. ISBN 978-80-7261-169-6. \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce. \vsp{1,5mm}
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, Philip. Marketing management. 10. rozšířené vydání. Praha: Grada, 2001. 789 s. ISBN 80-247-0016-6. \vsp{1,5mm}
[2] BÁRTOVÁ, H., BÁRTA, V., KOUDELKA, J. Chování spotřebitele a výzkum trhu. Praha: Oeconomica, 2005. s. 243. ISBN 80-245-0778-1. \vsp{1,5mm}
[3] SCHIFFMAN, L. G., KANUK, L. L. Nákupní chování. Brno:Computer Press, 2004. s. 633. ISBN 80-251-0094-4. \vsp{1,5mm}
[4] CIMLER, P., ZADRAŽILOVÁ, D. a kol.. Retail Management. Praha: Management Press, 2007. s. 307. ISBN 978-80-7261-169-6. \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce. \vsp{1,5mm}
Přílohy volně vložené
1 výtisk o kontrole plagiátorství
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Otázky vedoucího práce:
1. Jaké nákupní možnosti mají obyvatelé sledované lokality?
Odpověď: Obyvatelé mají velké nákupní možnosti. V městě Přerov je 10 supermarketů, které jsou dobře rozmístěny.
2. Jaká je souvislost mezi věkem a pravidelností/sporadičností nákupu a jaký to má
význam pro analýzu?
Odpověď: Studentka na položenou otázku odpověděla a připravila si v prezentaci tabulky.
Otázky oponenta:
1. Ktoré z Vami navrhovaných opatrení považujete za najvýznamnejšie? Vysvetlite.
Odpověď: Nejvýznamější opaření je zaměření se na rozšíření sortimentu např. Bio výrobky,
2. Konzultovala jste Vaše návrhy s vedením spoločnosti LIDL? Bude spoločnosť tieto
odporúčania realizovať?
Odpověď: Konzultovala jsem s vedením hlavně dotazník.
Dr. Tomaštík: Konzultovala jste s vedením navrhované řešení v bakalářské práce?
Odpověď: Na navrhované opatření budou řešit později.
Dr. Musil: Proč nakupujete v Lidlu?
Odpověď: Z důvodu nízkých cen.
Odpověď: Dr. Musil: Odkud je zboží?
Odpověď: Převážně Německo.
Dr. Musil: Proč navštěvují ostatní lidi Lidl?
Odpověď: Z důvodu akčních dní, výhodných cen.