Tématem bakalářské práce je sestavení plánu fiktivního podnikatelského záměru. Syntéza poznatků shrnuje vhodný postup při založení podniku. Obsahuje funkci podnikatelského plánu, jeho strukturu, SWOT analýzu, Porterův model a zásady pro jeho správné sestavení. V praktické části jsou aplikovány teoretické poznatky pro založení podniku, poskytované služby, konkurence a finanční plán. Závěr práce shrnuje veškeré poznatky.
Anotace v angličtině
The topic of this thesis is to build a scheme for a fictional business plan. Synthesis of fin-dings summarizes appropriate procedures for establishing a company. Contains the business plan, its structure, SWOT analysis, Porter's model and guidelines for its proper assembly. In the practical part are applied theoretical knowledges to start a business, services, competition and financial plan. The conclusion summarizes all these informations.
Klíčová slova
SWOT analýza, Porterův model, podnikatelský plán, finanční plán, konku-rence
Klíčová slova v angličtině
SWOT analysis, Porter's model, business plan, financial plan, competition
Rozsah průvodní práce
10 099 znaků
Jazyk
CZ
Anotace
Tématem bakalářské práce je sestavení plánu fiktivního podnikatelského záměru. Syntéza poznatků shrnuje vhodný postup při založení podniku. Obsahuje funkci podnikatelského plánu, jeho strukturu, SWOT analýzu, Porterův model a zásady pro jeho správné sestavení. V praktické části jsou aplikovány teoretické poznatky pro založení podniku, poskytované služby, konkurence a finanční plán. Závěr práce shrnuje veškeré poznatky.
Anotace v angličtině
The topic of this thesis is to build a scheme for a fictional business plan. Synthesis of fin-dings summarizes appropriate procedures for establishing a company. Contains the business plan, its structure, SWOT analysis, Porter's model and guidelines for its proper assembly. In the practical part are applied theoretical knowledges to start a business, services, competition and financial plan. The conclusion summarizes all these informations.
Klíčová slova
SWOT analýza, Porterův model, podnikatelský plán, finanční plán, konku-rence
Klíčová slova v angličtině
SWOT analysis, Porter's model, business plan, financial plan, competition
Zásady pro vypracování
Místo a úloha podnikatelského plánu při zakládání podniku
Typy podnikatelského plánu a jeho struktura
Vypracovat podnikatelský záměr
Vypracovat podnikatelský plán
Zásady pro vypracování
Místo a úloha podnikatelského plánu při zakládání podniku
Typy podnikatelského plánu a jeho struktura
Vypracovat podnikatelský záměr
Vypracovat podnikatelský plán
Seznam doporučené literatury
[1]FOTR,J. Podnikatelský plán a investiční financování.Praha: Grada, 1999.216 s.
ISBN 80-7169-812-1. \vsp{1,5mm}
[2]HISRICH, R.D.PETERS, M.P. Založení a řízení nového podniku.Praha:Victoria Publishing, 1996. 501 s.
ISBN 80-85865-07-6. \vsp{1,5mm}
[3]VOJTĚCH KORÁB, JIŘÍ PETERKA, MÁRIA REŽŇÁKOVÁ, Podnikatelský plán. Brno: Computer press,2007. 216 s.
ISBN: 978-80-251-1605-0. \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce. \vsp{1,5mm}
Seznam doporučené literatury
[1]FOTR,J. Podnikatelský plán a investiční financování.Praha: Grada, 1999.216 s.
ISBN 80-7169-812-1. \vsp{1,5mm}
[2]HISRICH, R.D.PETERS, M.P. Založení a řízení nového podniku.Praha:Victoria Publishing, 1996. 501 s.
ISBN 80-85865-07-6. \vsp{1,5mm}
[3]VOJTĚCH KORÁB, JIŘÍ PETERKA, MÁRIA REŽŇÁKOVÁ, Podnikatelský plán. Brno: Computer press,2007. 216 s.
ISBN: 978-80-251-1605-0. \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce. \vsp{1,5mm}
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Otázky oponenta:
1.Pokuste se identifikovat nejrizikovější faktor hrozící při realizaci podnikatelského záměru? Odpověď: Nejdůležitější rizikový faktor je jaké zaměstnance vybrat nebo kontrolovat.
Dr. Bartošíková: Kde máte vykalkulovanou cenu, kde máte marketingovou analýzu a kde je riziková analýza?
Odpověď: Ceny byly brány od konkurentů. V příloze je fiktivní ceník a sazebník byl tvořen dle konkurence. Marketingové cíle mám uvedené v práci. Marketingový výzkum bude proveden např.formou dotazníků, cílová skupina jsou firmy a zákazníci s velkými zahradami. Riziková analýza chybí.