Předmětem bakalářské práce ?Analýza marketingového mixu v podniku? je analýza stávajícího marketingového mixu podniku a sestavení doporučení pro tvorbu mixu nového. V teoretické části jsou rozebrány jednotlivé koncepce marketingového mixu
a podrobně popsány jeho jednotlivé prvky. V praktické části je charakterizován podnik Studio Interier, s.r.o., analyzováno stávající složení jeho marketingového mixu a na závěr navržena doporučení pro zlepšení problematických oblastí marketingového mixu.
Anotace v angličtině
The aim of the Bachelor thesis ?Analysis of Marketing Mix of the Company? is an analysis present marketing mix of the company and draw up of a recommendation
for new marketing mix creating. The theoretical part deals with the various conceptions of the marketing mix and describes its individual elements. The practical part includes description of the Studio Interier, s.r.o. company, analysis of the marketing mix current composition and suggested recommendation for improvement of the marketing mix problematic areas.
Klíčová slova
marketing, situační analýza, marketingový mix, produkt, cena, distribuce, propagace, lidé
Klíčová slova v angličtině
Marketing, SWOT Analysis, Marketing Mix, Product, Price, Place, Promotion, People
Rozsah průvodní práce
61 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Předmětem bakalářské práce ?Analýza marketingového mixu v podniku? je analýza stávajícího marketingového mixu podniku a sestavení doporučení pro tvorbu mixu nového. V teoretické části jsou rozebrány jednotlivé koncepce marketingového mixu
a podrobně popsány jeho jednotlivé prvky. V praktické části je charakterizován podnik Studio Interier, s.r.o., analyzováno stávající složení jeho marketingového mixu a na závěr navržena doporučení pro zlepšení problematických oblastí marketingového mixu.
Anotace v angličtině
The aim of the Bachelor thesis ?Analysis of Marketing Mix of the Company? is an analysis present marketing mix of the company and draw up of a recommendation
for new marketing mix creating. The theoretical part deals with the various conceptions of the marketing mix and describes its individual elements. The practical part includes description of the Studio Interier, s.r.o. company, analysis of the marketing mix current composition and suggested recommendation for improvement of the marketing mix problematic areas.
Klíčová slova
marketing, situační analýza, marketingový mix, produkt, cena, distribuce, propagace, lidé
Klíčová slova v angličtině
Marketing, SWOT Analysis, Marketing Mix, Product, Price, Place, Promotion, People
Zásady pro vypracování
Zpracujte literární rešerši vztahující se k problematice marketingového mixu
Analyzujte marketingový mix ve společnosti Studio Interier, s.r.o.
Na základě provedené analýzy zpracujte návrh doporučení vedoucích ke zlepšení problematických oblastí marketingového mixu ve společnosti Studio Interier, s.r.o.
Zásady pro vypracování
Zpracujte literární rešerši vztahující se k problematice marketingového mixu
Analyzujte marketingový mix ve společnosti Studio Interier, s.r.o.
Na základě provedené analýzy zpracujte návrh doporučení vedoucích ke zlepšení problematických oblastí marketingového mixu ve společnosti Studio Interier, s.r.o.
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, Philip a ARMSTRONG, Gary. Marketing. 1. vydání. Praha: Grada Publishing, 2004. ISBN 80-247-0513-3. \vsp{1,5mm}
[2] KOTLER, Philip a KELLER, Kevin Lane. Marketing management. 12. vydání. Praha: Grada Publishing, 2007. ISBN 978-80-247-1359-5. \vsp{1,5mm}
[3] VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb- efektivně a moderně. 1. vydání. Praha: Grada Publishing, 2008. ISBN 978-80-247-2721-9. \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce. \vsp{1,5mm}
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, Philip a ARMSTRONG, Gary. Marketing. 1. vydání. Praha: Grada Publishing, 2004. ISBN 80-247-0513-3. \vsp{1,5mm}
[2] KOTLER, Philip a KELLER, Kevin Lane. Marketing management. 12. vydání. Praha: Grada Publishing, 2007. ISBN 978-80-247-1359-5. \vsp{1,5mm}
[3] VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb- efektivně a moderně. 1. vydání. Praha: Grada Publishing, 2008. ISBN 978-80-247-2721-9. \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce. \vsp{1,5mm}
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Otázky vedoucí:
1. V kapitole 9 Návrhy na zlepšení problematických oblastí stávajícího marketingového mixu uvádíte, že kvalita produktu je dnes pro řadu zákazníků rozhodující. Pohovořte na téma "kvalita produktu".
2. Domníváte se, že cena a kvalita spolu vždy úzce souvisí?
Odpovědi: cena a kvalita - mělo by platit, čím vyšší cenu zaplatíme, měla by být větší kvalita. V praxi často nefunguje.
Bilíková: s jakou politikou firmy to souvisí?
Odp. s cenovou. Vždy spolu nesouvisí.
Otázky oponent:
Konzultovala ste Vami navrhované odporúčania s vedením spoločnosti Studio
Interier, s.r.o.? Bude spoločnosť Vaše odporúčania realizovať?
Cimbálníková: Vysvětlete podstatu SWOT analýzy.
Odp. analyzuje silné stránky, slabé - což je vnitřní prostředí,
příležitosti a hrozby - vnější. Dodavatel - vnější.
Cimbálníková: máte uvedeno ve vnitřních.
Odp. Přehodila jsem to.