Diplomová práce je zaměřena na principy a aplikaci webové analytiky. Práce se dělí na teoretickou a praktickou část, která se opírá o poznatky získané při studiu i provozu portálu www.autopalivo.cz. Již zmíněný web byl vytvořen právě pro účely této práce. Pozornost byla upřena na jedny z nejdostupnějších analytických i čistě reklamních nástrojů. Pro každý z těchto nástrojů jsou zde pokyny pro zřízení, nastavení i vyhodnocování. Měřící fáze je rozdělena na více bloků, kde pro každý blok jsou stanoveny hodnotící parametry. Mezi tyto parametry patří předpokládané výsledky, skutečné naměřené hodnoty a opatření, které musí být provedeny před spuštěním nebo neprodleně po spuštění následujícího měřícího bloku. Dalším blokem vyhodnocuji změnu v chování uživatelů po provedených změnách.
Součástí diplomové práce bylo otestovat možnosti dnešní webové analytiky a webového marketingu na nově se rozvíjejícím webu.
Anotace v angličtině
The diploma thesis is focused on the principles and application of web analytics. The thesis is divided into theoretical and practical part, which is based on the knowledge gained in the study and operation of the portal www.autopalivo.cz. The aforementioned site was created specifically for the purpose of this work. I focused on one of the most affordable analytical and purely promotional tools. For each of these tools, see the instructions for setting up, adjustment and evaluation. Measuring phase is divided into multiple blocks, where for each block, evaluation parameters are determined. These parameters include the expected results, the actual measured values and actions that must be executed before or immediately after you start the next measurement block. Another block evaluates changes in user behavior after the changes.
Part of this thesis was to test the capabilities of today's web analytics and web marketing on newly developing web.
Diplomová práce je zaměřena na principy a aplikaci webové analytiky. Práce se dělí na teoretickou a praktickou část, která se opírá o poznatky získané při studiu i provozu portálu www.autopalivo.cz. Již zmíněný web byl vytvořen právě pro účely této práce. Pozornost byla upřena na jedny z nejdostupnějších analytických i čistě reklamních nástrojů. Pro každý z těchto nástrojů jsou zde pokyny pro zřízení, nastavení i vyhodnocování. Měřící fáze je rozdělena na více bloků, kde pro každý blok jsou stanoveny hodnotící parametry. Mezi tyto parametry patří předpokládané výsledky, skutečné naměřené hodnoty a opatření, které musí být provedeny před spuštěním nebo neprodleně po spuštění následujícího měřícího bloku. Dalším blokem vyhodnocuji změnu v chování uživatelů po provedených změnách.
Součástí diplomové práce bylo otestovat možnosti dnešní webové analytiky a webového marketingu na nově se rozvíjejícím webu.
Anotace v angličtině
The diploma thesis is focused on the principles and application of web analytics. The thesis is divided into theoretical and practical part, which is based on the knowledge gained in the study and operation of the portal www.autopalivo.cz. The aforementioned site was created specifically for the purpose of this work. I focused on one of the most affordable analytical and purely promotional tools. For each of these tools, see the instructions for setting up, adjustment and evaluation. Measuring phase is divided into multiple blocks, where for each block, evaluation parameters are determined. These parameters include the expected results, the actual measured values and actions that must be executed before or immediately after you start the next measurement block. Another block evaluates changes in user behavior after the changes.
Part of this thesis was to test the capabilities of today's web analytics and web marketing on newly developing web.
Vypracujte literární rešerši na dané téma.
Seznamte se s problematikou webové analytiky.
Založte webový portál pro testování webové analytiky.
Proveďte úvodní analýzu možností a nasaďte vhodný analytický nástroj.
Pro zviditelnění portálu využijte placené i neplacené metody.
Celý proces od spuštění portálu monitorujte a provádějte patřičné opatření.
Věnujte pozornost zabezpečení.
Vyhodnoťte úspěšnost navržených opatření.
Zásady pro vypracování
Vypracujte literární rešerši na dané téma.
Seznamte se s problematikou webové analytiky.
Založte webový portál pro testování webové analytiky.
Proveďte úvodní analýzu možností a nasaďte vhodný analytický nástroj.
Pro zviditelnění portálu využijte placené i neplacené metody.
Celý proces od spuštění portálu monitorujte a provádějte patřičné opatření.
Věnujte pozornost zabezpečení.
Vyhodnoťte úspěšnost navržených opatření.
Seznam doporučené literatury
DOMES, Martin. Google Adwords Jednoduše. Brno: Computer Press, 2012. ISBN 9788025137574.
TONKIN, Caleb WHITMORE a Justin CUTRONI. Výkonnostní marketing s Google Analytics: Strategie a techniky maximalizace online ROI. Brno: Computer Press, 2011. ISBN 9788025133392.
FOX, Vanessa. Marketing ve věku společnosti Google. Brno: Computer Press, 2011. ISBN 9788025133576.
JANOUCH, Viktor. 333 tipů a triků pro internetový marketing. Brno: Computer Press, 2011. ISBN 9788025134023.
KAUSHNIK, Avinash. Webová analytika 2.0: Kompletní průvodce analýzami návštěvnosti. Brno: Computer Press, 2011. ISBN 9788025129647.
KUBÍČEK, Michal. Velký průvodce SEO: Jak dosáhnout nejlepších pozic ve vyhledávačích. Brno: Computer Press, 2008. ISBN 9788025121955.
Seznam doporučené literatury
DOMES, Martin. Google Adwords Jednoduše. Brno: Computer Press, 2012. ISBN 9788025137574.
TONKIN, Caleb WHITMORE a Justin CUTRONI. Výkonnostní marketing s Google Analytics: Strategie a techniky maximalizace online ROI. Brno: Computer Press, 2011. ISBN 9788025133392.
FOX, Vanessa. Marketing ve věku společnosti Google. Brno: Computer Press, 2011. ISBN 9788025133576.
JANOUCH, Viktor. 333 tipů a triků pro internetový marketing. Brno: Computer Press, 2011. ISBN 9788025134023.
KAUSHNIK, Avinash. Webová analytika 2.0: Kompletní průvodce analýzami návštěvnosti. Brno: Computer Press, 2011. ISBN 9788025129647.
KUBÍČEK, Michal. Velký průvodce SEO: Jak dosáhnout nejlepších pozic ve vyhledávačích. Brno: Computer Press, 2008. ISBN 9788025121955.
Přílohy volně vložené
DVD ROM
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student seznámil komisi s obsahem a výsledky své diplomové práce v krátké prezentaci. Po přečtení posudků vedoucího a oponenta práce následovala diskuze, ve které byly položeny následující dotazy:
Otázka: Chápu ?li správně, že skutečně používáte podle 4.3.2 posílání informací o vstupu uživatele na mail (viz Níže je zobrazeno řešení jazykem PHP použité v této práci (?)), pak vysvětlete, jakým způsobem tato data lze zpracovávat při počtu byť jenom několika desítek přístupů denně. (doc. Koch)
Jak vidíte perspektivu Facebook - klesání aktivních uživatelů? (dr. Bližňák)
Student na položené dotazy odpověděl. Následovalo zkoušení ze tří předmětů.