Tato práce nahlédne do překvapivě širokého pole charakterové 3D animace v počítačových hrách, odkryje několik na první pohled ne úplně zřejmých technických problémů a řešení a poslouží jako základní průvodce k tématu 3D animace ve vztahu k počítačovým hrám.
Annotation in English
This work will look into surprisingly wide field of character 3D animation in computer games, uncover several not so obvious technical dificulties and sulutions and will serve as a basic guide in the topic of 3D animation in relation to computer games.
Keywords
3D animace, motion capture, animační techniky
Keywords in English
3D animation, motion capture, himation tehniques
Length of the covering note
35 s. (41 000 znaků)
Language
CZ
Annotation
Tato práce nahlédne do překvapivě širokého pole charakterové 3D animace v počítačových hrách, odkryje několik na první pohled ne úplně zřejmých technických problémů a řešení a poslouží jako základní průvodce k tématu 3D animace ve vztahu k počítačovým hrám.
Annotation in English
This work will look into surprisingly wide field of character 3D animation in computer games, uncover several not so obvious technical dificulties and sulutions and will serve as a basic guide in the topic of 3D animation in relation to computer games.
Keywords
3D animace, motion capture, animační techniky
Keywords in English
3D animation, motion capture, himation tehniques
Research Plan
1. teoretická část:
Rozsah práce a pokyny k vypracování: minimálně 30 normostran textu + přílohy, odevzdat
v elektronické podobě 1 ks na CD nosiči ve formátu PDF, 1 ks pevná vazba v tištěné podobě
(barevně) 2 ks v kroužkové vazbě (čb). Vypracujte výtvarné návrhy, obrázkový a pracovní
technický scénář audiovizuálního díla jako přílohu teoretické části.
2. teoretická část:
Film realizujte v minimální délce 3 min a 30 vt. Praktickou část práce odevzdejte:
1) 1x data na médiu CD-R nebo DVD -, výstup ze střihového programu Premiere Pro 1.5: file
export-movie-settings: general: Microsoft DV AVI, video: pixel aspect ratio, dle formátu obrazu
720x576 D1/DV PAL 4:3 (1.067) nebo720x576 D1/DV PAL 16:9 (1,422) 25fps anebo formát
HDV codec mpeg2, 1280x720 HDV 720p 16:9 (1,0) 25fps; audio: uncompressed, 48000 Hz
2) 1x formát DVD, pro stolní DVD přehrávač
Součástí prezentace praktické části je výtvarný návrh plakátu formát 70x100 cm, v digitální
podobě PDF (příprava pro tisk,rozlišení: 300 dpi, režim: CMYK barva).
Pro přijetí práce je nutné odevzdat vyplněné formuláře pro OSA a NFA a licenční smlouva k audiovizuálnímu dílu.
Na samostatném nosiči CD-ROM odevzdejte v minimálním počtu 10 kusů obrazovou dokumentaci praktické části závěrečné práce pro využití publikací FMK. Formát pro bitmapové podklady: JPEG, barevný prostor RGB, rozlišení 300 dpi, 250 mm delší strana. Formáty pro vektory: AI, EPS, PDF. Loga a texty v křivkách. V samostatném textovém souboru uveďte jméno a příjmení, login do Portálu UTB, obor (ateliér), typ práce, přesný název práce v češtině i angličtině, rok obhajoby, osobní mail, osobní web, telefon. Přiložte svou osobní fotografii v tiskovém rozlišení.
Research Plan
1. teoretická část:
Rozsah práce a pokyny k vypracování: minimálně 30 normostran textu + přílohy, odevzdat
v elektronické podobě 1 ks na CD nosiči ve formátu PDF, 1 ks pevná vazba v tištěné podobě
(barevně) 2 ks v kroužkové vazbě (čb). Vypracujte výtvarné návrhy, obrázkový a pracovní
technický scénář audiovizuálního díla jako přílohu teoretické části.
2. teoretická část:
Film realizujte v minimální délce 3 min a 30 vt. Praktickou část práce odevzdejte:
1) 1x data na médiu CD-R nebo DVD -, výstup ze střihového programu Premiere Pro 1.5: file
export-movie-settings: general: Microsoft DV AVI, video: pixel aspect ratio, dle formátu obrazu
720x576 D1/DV PAL 4:3 (1.067) nebo720x576 D1/DV PAL 16:9 (1,422) 25fps anebo formát
HDV codec mpeg2, 1280x720 HDV 720p 16:9 (1,0) 25fps; audio: uncompressed, 48000 Hz
2) 1x formát DVD, pro stolní DVD přehrávač
Součástí prezentace praktické části je výtvarný návrh plakátu formát 70x100 cm, v digitální
podobě PDF (příprava pro tisk,rozlišení: 300 dpi, režim: CMYK barva).
Pro přijetí práce je nutné odevzdat vyplněné formuláře pro OSA a NFA a licenční smlouva k audiovizuálnímu dílu.
Na samostatném nosiči CD-ROM odevzdejte v minimálním počtu 10 kusů obrazovou dokumentaci praktické části závěrečné práce pro využití publikací FMK. Formát pro bitmapové podklady: JPEG, barevný prostor RGB, rozlišení 300 dpi, 250 mm delší strana. Formáty pro vektory: AI, EPS, PDF. Loga a texty v křivkách. V samostatném textovém souboru uveďte jméno a příjmení, login do Portálu UTB, obor (ateliér), typ práce, přesný název práce v češtině i angličtině, rok obhajoby, osobní mail, osobní web, telefon. Přiložte svou osobní fotografii v tiskovém rozlišení.
Recommended resources
Rozhovory Hitchcock - Truffaut, Čs. Filmový ústav, Praha 1987
Animace a doba 1955-2000 - Sdružení přátel odborného filmového tisku, FILM A DOBA, Praha 2004
Vyprávění v kontextu - Jedličková Alice, Sládek Ondřej (edit.), Ústav pro českou literaturu, ISBN 978-80-85778-60-1
The Animator´s Survival Kit Williams Richard, 1999
Recommended resources
Rozhovory Hitchcock - Truffaut, Čs. Filmový ústav, Praha 1987
Animace a doba 1955-2000 - Sdružení přátel odborného filmového tisku, FILM A DOBA, Praha 2004
Vyprávění v kontextu - Jedličková Alice, Sládek Ondřej (edit.), Ústav pro českou literaturu, ISBN 978-80-85778-60-1
The Animator´s Survival Kit Williams Richard, 1999
Enclosed appendices
1 CD
Appendices bound in thesis
-
Taken from the library
No
Full text of the thesis
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Vedoucí teoretická: B - velmi dobře
Oponent teoretická: A - výborně
Vedoucí praktická: C - dobře
Oponent praktická: A - výborně
Práce studenta byla ohodnocena jako dobrá, neboť se dle komise objevovaly dílčí nedostatky (viz posudky), které i student respektoval.