Predmetom bakalárskej práce s názvom ?Analýza zákaznického servisu v podniku? je na základe teoretických poznatkov zistiť stav zákaznického servisu, úplnosť služieb poskytovaných zákazníkom v analyzovanom podniku eMKa Plus, s.r.o. Podkladom pre zistenie týchto informácií sú interné zdroje analyzovanej spoločnosti a konzultácie s pracovníkmi spoločnosti. Výsledkom je návrh na zlepšenie kvality a výkonu zákaznického servisu.
Anotace v angličtině
The theme of the bachelor thesis is ?Analysis of customer service in the company?. The aim of this thesis based on theoretical knowledge is the identity of the the state of customer service, integrity of financed services provided to customers in the analyzed company eMKa Plus, s.r.o. Internal resources of the company and consultations with the workers in the company serve as the basis for the analysis. The result is a proposal for improving the quality and performance of customer service.
Klíčová slova
Zákaznícky servis,Služba,Marketing,Vyhodnocovanie
Klíčová slova v angličtině
Customer service, Service, Marketing, Evaluation
Rozsah průvodní práce
67 s. (91 769 znakov)
Jazyk
SK
Anotace
Predmetom bakalárskej práce s názvom ?Analýza zákaznického servisu v podniku? je na základe teoretických poznatkov zistiť stav zákaznického servisu, úplnosť služieb poskytovaných zákazníkom v analyzovanom podniku eMKa Plus, s.r.o. Podkladom pre zistenie týchto informácií sú interné zdroje analyzovanej spoločnosti a konzultácie s pracovníkmi spoločnosti. Výsledkom je návrh na zlepšenie kvality a výkonu zákaznického servisu.
Anotace v angličtině
The theme of the bachelor thesis is ?Analysis of customer service in the company?. The aim of this thesis based on theoretical knowledge is the identity of the the state of customer service, integrity of financed services provided to customers in the analyzed company eMKa Plus, s.r.o. Internal resources of the company and consultations with the workers in the company serve as the basis for the analysis. The result is a proposal for improving the quality and performance of customer service.
Klíčová slova
Zákaznícky servis,Služba,Marketing,Vyhodnocovanie
Klíčová slova v angličtině
Customer service, Service, Marketing, Evaluation
Zásady pro vypracování
Na základě studia dostupných informačních zdrojů zpracujte teoretická východiska týkající se problematiky zákaznického servisu v rámci předprodejních, prodejních a poprodejních složek v podniku.
Analyzujte současný stav zákaznického servisu v podniku eMKa,Plus s.r.o.
Navrhněte doporučení vedoucí ke zdokonalení zákaznického servisu v podniku eMKa,Plus s.r.o.
Zásady pro vypracování
Na základě studia dostupných informačních zdrojů zpracujte teoretická východiska týkající se problematiky zákaznického servisu v rámci předprodejních, prodejních a poprodejních složek v podniku.
Analyzujte současný stav zákaznického servisu v podniku eMKa,Plus s.r.o.
Navrhněte doporučení vedoucí ke zdokonalení zákaznického servisu v podniku eMKa,Plus s.r.o.
Seznam doporučené literatury
[1] LAMBERT, Douglas M., Lisa M. ELLRAM a James R. STOCK. Logistika: příkladové studie, řízení zásob, přeprava a skladování, balení zboží. Praha: Computer Press, 2000. ISBN 80-7226-221-1. \vsp{1,5mm}
[2] SIXTA, Josef a Václav MAČÁT. Logistika: teorie a praxe. Brno: CP Books, 2005. ISBN 80-251-0573-3. \vsp{1,5mm}
[3] PERNICA, Petr. Logistika (supply chain management) pro 21. století. Praha: Radix, 2005. ISBN 80-86031-59-4. \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce. \vsp{1,5mm}
Seznam doporučené literatury
[1] LAMBERT, Douglas M., Lisa M. ELLRAM a James R. STOCK. Logistika: příkladové studie, řízení zásob, přeprava a skladování, balení zboží. Praha: Computer Press, 2000. ISBN 80-7226-221-1. \vsp{1,5mm}
[2] SIXTA, Josef a Václav MAČÁT. Logistika: teorie a praxe. Brno: CP Books, 2005. ISBN 80-251-0573-3. \vsp{1,5mm}
[3] PERNICA, Petr. Logistika (supply chain management) pro 21. století. Praha: Radix, 2005. ISBN 80-86031-59-4. \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce. \vsp{1,5mm}
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Otázky vedoucího k obhajobě bakalářské práce:
1. Ktorý návrh na zlepšenie v oblasti zákazníckeho servisu považujete za
najvýznamnejší. Svoje tvrdenie zdôvodnite.
Otázky oponenta k obhajobě bakalářské práce:
1. Dopracujte SWOT analýzu (strana 33) a navrhněte strategii z této analýzy vyplývající.
Studentka zcela odpověděla na otázky a vznesené dotazy.