Bakalářská práce s tématem ?Marketing a propagace obchodní společnosti v oblasti poskytování služeb? je zaměřena na řešení propagace dané obchodní společnosti. V teoretické části se zaměřuje na výklad a popis marketingu a marketingového mixu. Teoretická část se dále zabývá reklamou, jejími cíly a komunikačním mixem. V praktické části se dotýká přímo konkrétní společnosti, SWOT analýzy a výběrem vhodné rozhlasové stanice pro propagaci.
Anotace v angličtině
Bachelor thesis with the theme " Marketing and Promotion of Service Business Company" is focused on solving promotion business company. The theoretical part focuses on the interprettation and description of marketing and marketing mix. Also, the theoretical part deals with advertising its objectives and communication mix. In the practical part, directly affects a specific company, SWOT analysis and selecting the appropriate radio station for promoting.
Klíčová slova
marketing, marketingový mix, reklama, propagace, výzkum
Klíčová slova v angličtině
marketing, marketing mix, advertising, promotion, research
Rozsah průvodní práce
67 s. (56 467)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce s tématem ?Marketing a propagace obchodní společnosti v oblasti poskytování služeb? je zaměřena na řešení propagace dané obchodní společnosti. V teoretické části se zaměřuje na výklad a popis marketingu a marketingového mixu. Teoretická část se dále zabývá reklamou, jejími cíly a komunikačním mixem. V praktické části se dotýká přímo konkrétní společnosti, SWOT analýzy a výběrem vhodné rozhlasové stanice pro propagaci.
Anotace v angličtině
Bachelor thesis with the theme " Marketing and Promotion of Service Business Company" is focused on solving promotion business company. The theoretical part focuses on the interprettation and description of marketing and marketing mix. Also, the theoretical part deals with advertising its objectives and communication mix. In the practical part, directly affects a specific company, SWOT analysis and selecting the appropriate radio station for promoting.
Klíčová slova
marketing, marketingový mix, reklama, propagace, výzkum
Klíčová slova v angličtině
marketing, marketing mix, advertising, promotion, research
Zásady pro vypracování
Na základě dostupné literatury zpracujte teoretické poznatky vztahující
se k marketingu a propagaci.
Analyzujte současnou propagaci firmy Impuls Reality s. r. o.
Na základě provedené analýzy formulujte návrhy a doporučení pro zlepšení
propagace firmy Impuls Reality s. r. o.
Zásady pro vypracování
Na základě dostupné literatury zpracujte teoretické poznatky vztahující
se k marketingu a propagaci.
Analyzujte současnou propagaci firmy Impuls Reality s. r. o.
Na základě provedené analýzy formulujte návrhy a doporučení pro zlepšení
propagace firmy Impuls Reality s. r. o.
Seznam doporučené literatury
[1] BOUČKOVÁ, Jana. Marketing. 1. vyd. Praha: C.H. Beck, 2003. 432 s.
ISBN 80-7179-577-1. \vsp{1,5mm}
[2] KAPOUN, Pavel. Marketing a marketingové komunikace. 1. vyd.
Ostrava: Ostravská univerzita, 2008. 70 s. ISBN 978-80-7368-566-9. \vsp{1,5mm}
[3] KOTLER, Philip. Moderní marketing. Praha: Grada, 2007. 1041 s.
ISBN 978-80-247-1545-2. \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce. \vsp{1,5mm}
Seznam doporučené literatury
[1] BOUČKOVÁ, Jana. Marketing. 1. vyd. Praha: C.H. Beck, 2003. 432 s.
ISBN 80-7179-577-1. \vsp{1,5mm}
[2] KAPOUN, Pavel. Marketing a marketingové komunikace. 1. vyd.
Ostrava: Ostravská univerzita, 2008. 70 s. ISBN 978-80-7368-566-9. \vsp{1,5mm}
[3] KOTLER, Philip. Moderní marketing. Praha: Grada, 2007. 1041 s.
ISBN 978-80-247-1545-2. \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce. \vsp{1,5mm}
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Otázky vedoucí:
Plánuje realitní kanceláře další spolupráci s Rádiem Impuls?
Odp. vše závisí na finanční stránce.
Otázky oponenta:
1. Z jakého důvodu studentka zpracovávala SWOT analýzu společnosti?
Odp. abych věděla, jak je na tom firma celkově.
2. Důvod rozdělení statistiky poslechovosti do tříd posluchačů (věk atp.)
Odp. pro společnost je důležité, aby to byli lidé do 30 let - spíše výše postavení.
3. Z jakého důvodu byl pro prezentaci vybrán brněnský vysílač rádia Impuls?
Odp. ukázala v prezentaci.
Bilíková: vy se omezujete v BP pouze na rádia. V rámci propagace jste řešila jen rádia?
Odp. ano.
Bilíková: proč jen rádia.
Odp. jsem v kontaktu s firmou, přišlo mi to nejvhodnější firmě touto formou pomoci.
Hart: finanční stránka - plán propagace. Kolik by to stálo?
odp. bylo mi sděleno, že to nemám dále propagovat. Částka by se odvíjela od dopoledního či odpoledního vysílání.
Hart: chybí tam ekonomická stránka.
Bilíková: vybíráte rádio dle jednoho kritéria, to se nedá vybírat na základě manažerského rozhodování.
Zemánek: realitní kanceláře se moc nespojují.
Odp. brala jsem to, že to může nastat - spíše jako hrozbu.