Cílem této bakalářské práce s názvem "Analýza systému vzdělávání pracovníků v podniku" bylo zpracovat rešerši vztahující se k problematice vzdělávání pracovníků. Následně byl analyzován současný vzdělávací systém pracovníků v podniku Skanska a. s. Na základě provedené analýzy byly formulovány návrhy na zlepšení systému vzdělávání pracovníků v podniku Skanska a. s.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor's thesis entitled "Analysis of the system of staff training in the company" was to work out a search related to the education of the company staff. In this thesis I analysed the current educational system of staff in Skanska company subsequently, and formulated proposals to improve training of the staff in Skanska based on the analysis.
Klíčová slova
Lidské zdroje, motivace, systém vzdělávání pracovníků v podniku, vyhodnocování podnikového vzdělávání.
Klíčová slova v angličtině
Human resources, motivation, education system workers in the company, evaluating corporate training.
Rozsah průvodní práce
65 s. (63 177)
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této bakalářské práce s názvem "Analýza systému vzdělávání pracovníků v podniku" bylo zpracovat rešerši vztahující se k problematice vzdělávání pracovníků. Následně byl analyzován současný vzdělávací systém pracovníků v podniku Skanska a. s. Na základě provedené analýzy byly formulovány návrhy na zlepšení systému vzdělávání pracovníků v podniku Skanska a. s.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor's thesis entitled "Analysis of the system of staff training in the company" was to work out a search related to the education of the company staff. In this thesis I analysed the current educational system of staff in Skanska company subsequently, and formulated proposals to improve training of the staff in Skanska based on the analysis.
Klíčová slova
Lidské zdroje, motivace, systém vzdělávání pracovníků v podniku, vyhodnocování podnikového vzdělávání.
Klíčová slova v angličtině
Human resources, motivation, education system workers in the company, evaluating corporate training.
Zásady pro vypracování
Zpracujte literární rešerši vztahující se k problematice vzdělávání pracovníků.
Analyzujte současný vzdělávací systém pracovníků v podniku Skanska a. s.
Na základě provedené analýzy formulujte návrhy na zlepšení systému vzdělávání pracovníků v podniku Skanska a. s.
Zásady pro vypracování
Zpracujte literární rešerši vztahující se k problematice vzdělávání pracovníků.
Analyzujte současný vzdělávací systém pracovníků v podniku Skanska a. s.
Na základě provedené analýzy formulujte návrhy na zlepšení systému vzdělávání pracovníků v podniku Skanska a. s.
Seznam doporučené literatury
[1] ARMSTRONG, Michael. Řízení lidských zdrojů. Praha: Grada Publishing, 2002. ISBN 80- 247- 0469- 2. \vsp{1,5mm}
[2] BARTOŇKOVÁ, Hana. Firemní vzdělávání. Praha: Grada, 2010. ISBN 978- 80- 247- 2914- 5. \vsp{1,5mm}
[3] KOUBEK, Josef. Řízení lidských zdrojů. Praha: Management Press, 2006. ISBN 80- 7261- 033- 3. \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura dle doporučení vedoucí bakalářské práce. \vsp{1,5mm}
Seznam doporučené literatury
[1] ARMSTRONG, Michael. Řízení lidských zdrojů. Praha: Grada Publishing, 2002. ISBN 80- 247- 0469- 2. \vsp{1,5mm}
[2] BARTOŇKOVÁ, Hana. Firemní vzdělávání. Praha: Grada, 2010. ISBN 978- 80- 247- 2914- 5. \vsp{1,5mm}
[3] KOUBEK, Josef. Řízení lidských zdrojů. Praha: Management Press, 2006. ISBN 80- 7261- 033- 3. \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura dle doporučení vedoucí bakalářské práce. \vsp{1,5mm}
Přílohy volně vložené
1. Dokument: Systém Odevzdej: Informace a podobnostech souboru
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Otázky vedoucího práce:
1.V kapitole 10 Návrhy řešení uvádíte, že společnost Skanska a.s. by měla z ekonomických důvodů využívat pro školení zaměstnanců vlastní prostory. Provedla jste analýzu nákladů některého školení pro podložení svého tvrzení, že by toto opatření bylo pro firmu přínosem? Odpověď: V navrhovaných řešeních jsem uvedla, aby využívala Skanska své prostory. Vysoké náklady jsou využity také na stravu, ubytování, atd.
Dr. Tomaštík: Nemyslíte si, že školení je důležité pro stmelení kolektivu? Odpověď: ano, je to důležité.
Otázky oponenta:
1. Na str. 49 uvádzate ako jeden z návrhov riešenia pre zamestnancov podniku
Skanska, a.s. pozitívny prístup k vzdelávaniu. Ako konkrétne toho chcete dosiahnuť?
Vysvetlite.
Odpověď: Podnik by měl vytvářet co největší motivaci zaměstnanců. Pokud bude pozitivní postoj ke vzdělávání,
Dr. Musil: Proč jste si vybrala tohle téma bakalářské práce? Odpověď: Nechtěla jsem si vzít logistické téma a tohle téma mě zaujalo.
Dr. Musil: Vytknul bych stanovení cílů a ujednocení cílů. Pochválit Vás chci za aktuální literaturu.
Dr. Tomaštík: Na jakou divizi jste to dělala? Odpověď: Na divizi pozemního stavitelství Olomouc.
Dr., Tomaštík: Komu jste předložila dotazník? Odpověď: Technickohospodářským pracovníkům.
Doc. Rašner: Jak konkrétně chcete dosáhnout pozitivního přístupu ke vzdělávání? Odpověď: Při zvyšování vzdělávání firma například může nabídnout lepší pozici.