Bakalářská práce ?Propagační plán pro nově založenou soukromou školku s Montessori stylem výuky? je zaměřena na vytvoření písemného plánu možných propagačních metod, které by byly v souladu jak s možnostmi zvolené školky, tak s podstatou Montessori vzdělávání. Práce je rozdělena do dvou částí. První část tvoří teoretické poznatky z oblasti B to B marketingu, marketingového mixu služeb, marketingového plánování, Montessori vzdělávání a segmentace trhu z dostupných literárních zdrojů. Dále následuje analytická část, kde je zahrnuta jak analýza dosavadních použitých propagačních materiálů a metod, tak mé nápady na jejich vylepšení. Nejdůležitější částí je vypracovaný plán nových propagačních metod, ve kterém jsou zahrnuty kalkulace některých z nich a také graficky zpracované návrhy propagačních materiálů.
Anotace v angličtině
My bachelor thesis ?A Promotional plan for the Newly Established Private Kindergarten with Montessori ? Style of Education? is focused on creation of a written promotional plan that includes those promotional methods that comply with the possibilities of the chosen private kindergarten as well as with the Montessori education. The thesis is divided into two parts. The first part consists of theoretical knowledge concerning marketing, marketing mix of services, promotional planning, Montessori method and market segmentation from available literary sources. The first part is followed by the analytic part, where an analysis of used promotional materials and techniques is included as well as my ideas for possible improvements. The most important part of the analytical part is the new promotional plan that embodies calculations of some of the suggested promotional techniques and graphic designs of some of them.
Montessori style of education, promotion of services, promotional plan, marketing mix of services, market segmentation, analysis, corporate identity, graphic design.
Rozsah průvodní práce
71 s. (101 613)
Jazyk
AN
Anotace
Bakalářská práce ?Propagační plán pro nově založenou soukromou školku s Montessori stylem výuky? je zaměřena na vytvoření písemného plánu možných propagačních metod, které by byly v souladu jak s možnostmi zvolené školky, tak s podstatou Montessori vzdělávání. Práce je rozdělena do dvou částí. První část tvoří teoretické poznatky z oblasti B to B marketingu, marketingového mixu služeb, marketingového plánování, Montessori vzdělávání a segmentace trhu z dostupných literárních zdrojů. Dále následuje analytická část, kde je zahrnuta jak analýza dosavadních použitých propagačních materiálů a metod, tak mé nápady na jejich vylepšení. Nejdůležitější částí je vypracovaný plán nových propagačních metod, ve kterém jsou zahrnuty kalkulace některých z nich a také graficky zpracované návrhy propagačních materiálů.
Anotace v angličtině
My bachelor thesis ?A Promotional plan for the Newly Established Private Kindergarten with Montessori ? Style of Education? is focused on creation of a written promotional plan that includes those promotional methods that comply with the possibilities of the chosen private kindergarten as well as with the Montessori education. The thesis is divided into two parts. The first part consists of theoretical knowledge concerning marketing, marketing mix of services, promotional planning, Montessori method and market segmentation from available literary sources. The first part is followed by the analytic part, where an analysis of used promotional materials and techniques is included as well as my ideas for possible improvements. The most important part of the analytical part is the new promotional plan that embodies calculations of some of the suggested promotional techniques and graphic designs of some of them.
Montessori style of education, promotion of services, promotional plan, marketing mix of services, market segmentation, analysis, corporate identity, graphic design.
Zásady pro vypracování
Vyzdvihněte přidanou hodnotu Montessori výuky a seznamte čtenáře s podstatou a fungováním tohoto systému.
Prozkoumejte moderní propagační metody 21. století a posuďte jejich možnou aplikovatelnost na Montessori instituci.
Zvolte si Montessori instituci, zaměřte se na její propagaci.
Proveďte kvalitativní výzkum ve formě rozhovorů, na jehož základě navrhněte vhodné prvky propagace a její umístění.
Určete této soukromé instituci několik možností vlastní propagace.
Zásady pro vypracování
Vyzdvihněte přidanou hodnotu Montessori výuky a seznamte čtenáře s podstatou a fungováním tohoto systému.
Prozkoumejte moderní propagační metody 21. století a posuďte jejich možnou aplikovatelnost na Montessori instituci.
Zvolte si Montessori instituci, zaměřte se na její propagaci.
Proveďte kvalitativní výzkum ve formě rozhovorů, na jehož základě navrhněte vhodné prvky propagace a její umístění.
Určete této soukromé instituci několik možností vlastní propagace.
Seznam doporučené literatury
Dušan Pavlů a kolektiv. 2006. Marketingové komunikace a výzkum. Zlín: Professional publishing.
Dušan Pavlů a kolektiv. 2009. Marketingové komunikace a jejich nové formy. Praha: Professional publishing.
Kotler, Philip. 2005. Marketing v otázkách a odpovědích. Brno: CP Books.
Levinson, Jay Conrad and Al Lautenslager. 2005. Guerilla Marketing in Thirty Days. Irvine: Enterpreneur press.
Montessori, Mario M. 1976. Education for Human Development: Understanding Montessori. New York: Schocken Books.
Seznam doporučené literatury
Dušan Pavlů a kolektiv. 2006. Marketingové komunikace a výzkum. Zlín: Professional publishing.
Dušan Pavlů a kolektiv. 2009. Marketingové komunikace a jejich nové formy. Praha: Professional publishing.
Kotler, Philip. 2005. Marketing v otázkách a odpovědích. Brno: CP Books.
Levinson, Jay Conrad and Al Lautenslager. 2005. Guerilla Marketing in Thirty Days. Irvine: Enterpreneur press.
Montessori, Mario M. 1976. Education for Human Development: Understanding Montessori. New York: Schocken Books.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Otázky vedoucího práce:
Can you present any benefits of Montessori education based on past researches?
Are there any publicized public meetings and open days organized by this Montessori kindergarten? There would be the opportunity to talk to new teachers and see the new environment.
Otázky oponenta:
Can you describe exactly your survey and explain main results?
People are the most important part of extended 7P marketing mix. Why did you analyze this part only using 3 rows (p.49)?
Studentka uspokojivě odpověděla na všechny otázky. Práce byla obhájena.