Personální činnost patří v dnešní době mezi základní funkci v procesu organizování jakékoliv firmy. Každá organizace je založena na lidech a jejich schopnostech, dovednostech či vlastnostech. Řízení lidských zdrojů je aktuálním tématem v dnešní společenskoekonomické situaci. Lidé jsou pro organizaci nejcennějším zdrojem. Další vzdělávání je chápáno jako rozvíjení schopností a vědomostí zaměstnanců podniku, jejichž cílem je zvyšování těchto schopností a kvalifikace za účelem zefektivnění výkonů zaměstnance.
Anotace v angličtině
Staffing is nowadays a fundamental role in the process of organizing any company. Each organization is based on people and their abilities, skills and performance. Human resource management is a hot topic in today's socio-economic situation. People are an organization's most valuable resource. Further education is seen as developing the skills and knowledge of employees with a view to increasing the capacity and skills in order to improve the effi-ciency of employees.
Klíčová slova
Policie České republiky, personalistika, řízení lidských zdrojů, profesní vzdělávání, systém vzdělávání
Klíčová slova v angličtině
Police of the Czech Republic, personnel management, human resources management, vocational training, education system
Rozsah průvodní práce
56 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Personální činnost patří v dnešní době mezi základní funkci v procesu organizování jakékoliv firmy. Každá organizace je založena na lidech a jejich schopnostech, dovednostech či vlastnostech. Řízení lidských zdrojů je aktuálním tématem v dnešní společenskoekonomické situaci. Lidé jsou pro organizaci nejcennějším zdrojem. Další vzdělávání je chápáno jako rozvíjení schopností a vědomostí zaměstnanců podniku, jejichž cílem je zvyšování těchto schopností a kvalifikace za účelem zefektivnění výkonů zaměstnance.
Anotace v angličtině
Staffing is nowadays a fundamental role in the process of organizing any company. Each organization is based on people and their abilities, skills and performance. Human resource management is a hot topic in today's socio-economic situation. People are an organization's most valuable resource. Further education is seen as developing the skills and knowledge of employees with a view to increasing the capacity and skills in order to improve the effi-ciency of employees.
Klíčová slova
Policie České republiky, personalistika, řízení lidských zdrojů, profesní vzdělávání, systém vzdělávání
Klíčová slova v angličtině
Police of the Czech Republic, personnel management, human resources management, vocational training, education system
Zásady pro vypracování
Zpracování rešerše a studium odborné literatury.
Vymezení pojmů a teoretických východisek z oblasti dalšího profesního vzdělávání a řízení lidských zdrojů.
Analýza vzdělávacích potřeb personalistů Policie ČR.
Příprava metodiky výzkumné části.
Realizace kvalitativního výzkumu, zakotvení teorie, zkoumání dokumentů.
Zpracování a vyhodnocení získaných dat, včetně jejich interpretace.
Prezentace výsledků výzkumu, jejich shrnutí a doporučení pro praxi.
Zásady pro vypracování
Zpracování rešerše a studium odborné literatury.
Vymezení pojmů a teoretických východisek z oblasti dalšího profesního vzdělávání a řízení lidských zdrojů.
Analýza vzdělávacích potřeb personalistů Policie ČR.
Příprava metodiky výzkumné části.
Realizace kvalitativního výzkumu, zakotvení teorie, zkoumání dokumentů.
Zpracování a vyhodnocení získaných dat, včetně jejich interpretace.
Prezentace výsledků výzkumu, jejich shrnutí a doporučení pro praxi.
Seznam doporučené literatury
PRUSÁKOVÁ,Viera a kol. Analýza vzdelávacích potrieb dospelých:Teoretické východiská. Banská Bystrica:Pedagogická fakulta UMB, 2010. ISBN 978-80-557-0086-1.
PRUSÁKOVÁ,Viera. Systémový prístup k ďalšiemu vzdelavaniu. Bratislava:Inštitút pre verejnú správu, 2000. ISBN 8096830821.
BARTOŇKOVÁ,Hana. Firemní vzdělávání. Praha:Grada, 2010. ISBN 978-80-247-2914-5.
PRŮCHA,Jan a Jaroslav VETEŠKA. Andragogický slovník. Praha:Grada, 2010. ISBN 978-80-247-3960-1.
PROKOPENKO,Joseph a Milan KUBR. Vzdělávání a rozvoj manažerů. Praha:Grada, 1996. ISBN 80-7169-250-6.
Seznam doporučené literatury
PRUSÁKOVÁ,Viera a kol. Analýza vzdelávacích potrieb dospelých:Teoretické východiská. Banská Bystrica:Pedagogická fakulta UMB, 2010. ISBN 978-80-557-0086-1.
PRUSÁKOVÁ,Viera. Systémový prístup k ďalšiemu vzdelavaniu. Bratislava:Inštitút pre verejnú správu, 2000. ISBN 8096830821.
BARTOŇKOVÁ,Hana. Firemní vzdělávání. Praha:Grada, 2010. ISBN 978-80-247-2914-5.
PRŮCHA,Jan a Jaroslav VETEŠKA. Andragogický slovník. Praha:Grada, 2010. ISBN 978-80-247-3960-1.
PROKOPENKO,Joseph a Milan KUBR. Vzdělávání a rozvoj manažerů. Praha:Grada, 1996. ISBN 80-7169-250-6.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student představil téma bakalářské práce, její hlavní cíle a metodologii výzkumného šetření. Následně uvedl nejdůležitější výsledky výzkumu.
Proběhla diskuse.
prof. Prusáková upozornila na nedostatky v doporučeních pro praxi, jelikož je student neprezentuje na základě výsledků výzkumu.
Komise musela studentovi přečíst dotazy oponentů v posudcích.
Byl upozorněn na nedostatky kvalitativní analýzy dat, absenci popisu analýzy kvalitativních dat, nedodržení konkrétních formálních náležitostí analýzy, kvantifikaci dat.
Mgr. Kalenda upozornil na kvantitativní logiku v kvalitativním výzkumu.