Tato práce je zaměřena na problematiku efektivního využití webové prezentace jako nástroje internetových technologií pro zvýšení tržeb a konkurenceschopnosti rekreačního areálu Třemešek.
Cílem práce je ukázat, že pro dlouhodobý úspěch firmy z této oblasti je uplatnění webové prezentace v podnikatelském prostředí zcela nezbytné. Pokud chtějí být firmy na trhu konkurenceschopné, měly by aktivně využívat webové prezentace, neboť webová prezentace je branou do systému pro zákazníky a obchodní partnery, informačním centrem pro širokou veřejnost a aktivní marketingovým nástrojem společnosti
Anotace v angličtině
This work deals with efficient usage of web presentation as an internet technology tool for increasing sales and higher competitive of Třemešek resort.
The aim of this work is to show that the web presentation is necessary for long-term success of the company from this area. If the companies on the market want to be competitive they should use web presentations actively because it is a gate to the system for customers and business partners, an information desk for wide general public and an active marketing tool of company.
Efficiency, information, internet technology, investments, calculations, competitive, profitability, web sites, customer.
Rozsah průvodní práce
70 s
Jazyk
CZ
Anotace
Tato práce je zaměřena na problematiku efektivního využití webové prezentace jako nástroje internetových technologií pro zvýšení tržeb a konkurenceschopnosti rekreačního areálu Třemešek.
Cílem práce je ukázat, že pro dlouhodobý úspěch firmy z této oblasti je uplatnění webové prezentace v podnikatelském prostředí zcela nezbytné. Pokud chtějí být firmy na trhu konkurenceschopné, měly by aktivně využívat webové prezentace, neboť webová prezentace je branou do systému pro zákazníky a obchodní partnery, informačním centrem pro širokou veřejnost a aktivní marketingovým nástrojem společnosti
Anotace v angličtině
This work deals with efficient usage of web presentation as an internet technology tool for increasing sales and higher competitive of Třemešek resort.
The aim of this work is to show that the web presentation is necessary for long-term success of the company from this area. If the companies on the market want to be competitive they should use web presentations actively because it is a gate to the system for customers and business partners, an information desk for wide general public and an active marketing tool of company.
Efficiency, information, internet technology, investments, calculations, competitive, profitability, web sites, customer.
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte rešerši literárních pramenů týkajících se problematiky webové prezentace s důrazem na marketingovou propagaci na internetu.
Formulujte teoretická východiska možností prezentace společností na internetu.
II. Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu webové prezentace Rekreačního areálu Třemešek.
Na základě analýzy proveďte zhodnocení a navrhněte východiska zlepšení webové prezentace směřující ke zvýšení objemu tržeb a zvýšení konkurenceschopnosti podniku.
Vypracujte projekt prezentace společnosti na internetu, zhodnoťte přínosy a náklady tohoto projektu a případná rizika jeho realizace.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte rešerši literárních pramenů týkajících se problematiky webové prezentace s důrazem na marketingovou propagaci na internetu.
Formulujte teoretická východiska možností prezentace společností na internetu.
II. Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu webové prezentace Rekreačního areálu Třemešek.
Na základě analýzy proveďte zhodnocení a navrhněte východiska zlepšení webové prezentace směřující ke zvýšení objemu tržeb a zvýšení konkurenceschopnosti podniku.
Vypracujte projekt prezentace společnosti na internetu, zhodnoťte přínosy a náklady tohoto projektu a případná rizika jeho realizace.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] BLAŽKOVÁ , M . Jak využít internet v marketingu : Krok za krokem k vyšší konkurenceschopnosti. 1. vyd. Praha : Grada Publiching, 2005. 156 s. ISBN 80-247-1095-1.
[2] HLAVENKA, J. Dělejte byznys na Internetu : Jak využít Internet k prospěchu firmy i jednotlivce. 1. vyd. Praha 4 : Computer press, 2001. 223 s. ISBN 80-7226-371-4.
[3] STUCHLÍK, P., DVOŘÁČEK , M. Marketing na Internetu. 1. vyd. Praha 7 : Grada Publishing, 2000. 248 s. ISBN 80-7169-97-8.
[4] WEINMANOVÁ, L. Velká kniha webdesignu. Miroslav Kučera; Šárka Pišková. 1. vyd. Brno : Zoner Press, 2004. 406 s. ISBN 80-86815-10-2.
[5] TOMAS, J. Firemní informační portál WWW prezentace společnosti nové generace . In Internet a konkurenceschopnost podniku. 5th edition. Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně , Fakulta managementu a ekonomiky, 2003. Intranet v podnikové komunikaci. s. 130-137. ISBN 80-7318-112-6.
Seznam doporučené literatury
[1] BLAŽKOVÁ , M . Jak využít internet v marketingu : Krok za krokem k vyšší konkurenceschopnosti. 1. vyd. Praha : Grada Publiching, 2005. 156 s. ISBN 80-247-1095-1.
[2] HLAVENKA, J. Dělejte byznys na Internetu : Jak využít Internet k prospěchu firmy i jednotlivce. 1. vyd. Praha 4 : Computer press, 2001. 223 s. ISBN 80-7226-371-4.
[3] STUCHLÍK, P., DVOŘÁČEK , M. Marketing na Internetu. 1. vyd. Praha 7 : Grada Publishing, 2000. 248 s. ISBN 80-7169-97-8.
[4] WEINMANOVÁ, L. Velká kniha webdesignu. Miroslav Kučera; Šárka Pišková. 1. vyd. Brno : Zoner Press, 2004. 406 s. ISBN 80-86815-10-2.
[5] TOMAS, J. Firemní informační portál WWW prezentace společnosti nové generace . In Internet a konkurenceschopnost podniku. 5th edition. Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně , Fakulta managementu a ekonomiky, 2003. Intranet v podnikové komunikaci. s. 130-137. ISBN 80-7318-112-6.
Přílohy volně vložené
CD ROM
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
prof. Nejezchleba
V čem zavádíte zlepšení designu webových stránek firmy?
Jakou máte představu o nákladech spojených s realizací Vašeho návrhu?
Jaká je návratnost Vašeho projektu?
dr. Knápková
Jsou ještě jiné náměty na zvýšení tržeb ve Vaší práci?
Jakým způsobem se tržby zvýší podle Vašeho návrhu?