Tato práce je zaměřena na problematiku efektivního využití informačních technologií jako nástroje pro zvýšení rentability a zkvalitnění prodeje v podniku Galerie vín ve Zlíně. Cílem práce je ukázat, že pro dlouhodobý úspěch firmy, ale také celé ekonomiky, je uplatnění informačních technologií v podnikatelském prostředí zcela nezbytné. Jedná se o fenomén současnosti, který zasahuje každou z lidských činností. Pokud chtějí být firmy na trhu konkurenceschopné, nesmějí se tomuto trendu bránit, nýbrž se mu pružně přizpůsobovat a aktivně využívat všech dostupných výhod, které téměř každodenně nabízí v inovované podobě.
Anotace v angličtině
This work is concentrated to an effective use of information technologies being tools for increasing profitability and sale improvement in the Gallery of wines in Zlín.
The aim of the work is to prove that a long-term success of the company as well as the whole economics bring it is necessary to implement information technologies in business. It is the phenomenon of these days affecting all human activities. In case the companies want to stay market-competitive they must not oppose this trend but be flexible and use all available advantages that the market offers in an innovated way almost every day.
e-commerce, efficiency, economical software, electronic shopping, financial indexes, information, information technologies, internet, investments, calculations, competitivenss, business object, profitability, network analysis, web sites, customer.
Rozsah průvodní práce
76 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Tato práce je zaměřena na problematiku efektivního využití informačních technologií jako nástroje pro zvýšení rentability a zkvalitnění prodeje v podniku Galerie vín ve Zlíně. Cílem práce je ukázat, že pro dlouhodobý úspěch firmy, ale také celé ekonomiky, je uplatnění informačních technologií v podnikatelském prostředí zcela nezbytné. Jedná se o fenomén současnosti, který zasahuje každou z lidských činností. Pokud chtějí být firmy na trhu konkurenceschopné, nesmějí se tomuto trendu bránit, nýbrž se mu pružně přizpůsobovat a aktivně využívat všech dostupných výhod, které téměř každodenně nabízí v inovované podobě.
Anotace v angličtině
This work is concentrated to an effective use of information technologies being tools for increasing profitability and sale improvement in the Gallery of wines in Zlín.
The aim of the work is to prove that a long-term success of the company as well as the whole economics bring it is necessary to implement information technologies in business. It is the phenomenon of these days affecting all human activities. In case the companies want to stay market-competitive they must not oppose this trend but be flexible and use all available advantages that the market offers in an innovated way almost every day.
e-commerce, efficiency, economical software, electronic shopping, financial indexes, information, information technologies, internet, investments, calculations, competitivenss, business object, profitability, network analysis, web sites, customer.
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte literární průzkum v oblasti efektivnosti prodeje a možností jeho zvýšení s využitím IT.
II. Praktická část
Proveďte kritickou analýzu vnitřního a vnějšího okolí firmy.
Výsledky analýzy zhodnoťte a navrhněte opatření k zvýšení objemu tržeb a rentability podniku.
Zpracujte ideový projekt opatření směřujících k zvýšení objemu tržeb a efektivnosti prodeje v uvedené firmě.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte literární průzkum v oblasti efektivnosti prodeje a možností jeho zvýšení s využitím IT.
II. Praktická část
Proveďte kritickou analýzu vnitřního a vnějšího okolí firmy.
Výsledky analýzy zhodnoťte a navrhněte opatření k zvýšení objemu tržeb a rentability podniku.
Zpracujte ideový projekt opatření směřujících k zvýšení objemu tržeb a efektivnosti prodeje v uvedené firmě.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] FRANCŮ, M. Internet pro podnikatele. Praha: Computer Press, 2002. 205 str. ISBN 80-7226-623-3.
[2] KOUBSKÝ, P. Počítače pro každého. Praha: Grada Publishing, spol. s r. o., 1995. 154 str. ISBN 80-7169-251-4.
[3] VRABEC, V., WINTER, J. Podnikáme s Internetem. 3. Jak zazářit v pavučině. Praha: Nakladatelství Háša Miroslav PROFESS, 1997. 108 str. ISBN 80-85235-44-7.
[4] VRABEC, V., WINTER, J. Podnikáme s Internetem. 4. Kde je můj zisk. Praha: Nakladatelství Háša Miroslav PROFESS, 1997. 124 str. ISBN 80-85235-45-5.
[5] VALACH, J. Investiční rozhodování a dlouhodobé financování. 1. vydání, Praha: Ekopress, 2001. 447 str. ISBN 80-86119-38-6.
Seznam doporučené literatury
[1] FRANCŮ, M. Internet pro podnikatele. Praha: Computer Press, 2002. 205 str. ISBN 80-7226-623-3.
[2] KOUBSKÝ, P. Počítače pro každého. Praha: Grada Publishing, spol. s r. o., 1995. 154 str. ISBN 80-7169-251-4.
[3] VRABEC, V., WINTER, J. Podnikáme s Internetem. 3. Jak zazářit v pavučině. Praha: Nakladatelství Háša Miroslav PROFESS, 1997. 108 str. ISBN 80-85235-44-7.
[4] VRABEC, V., WINTER, J. Podnikáme s Internetem. 4. Kde je můj zisk. Praha: Nakladatelství Háša Miroslav PROFESS, 1997. 124 str. ISBN 80-85235-45-5.
[5] VALACH, J. Investiční rozhodování a dlouhodobé financování. 1. vydání, Praha: Ekopress, 2001. 447 str. ISBN 80-86119-38-6.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Kocmanová: Kolik má podnik zaměstnanců?
Kdo bude vyškolen pro práci s internetem a SW?
Vysvětlete cenovou kalkulaci projektu.
Vybíhal: Jak probíhal výběr SW produktu?