Předmětem bakalářské práce je uvedení nového výrobku na trh společností KwR Ko-vář, s. r. o. Nový produkt představuje nízkoenergetickou dřevostavbu v kombinaci s poly-styrénem. V první části jsou vysvětleny marketingové pojmy, které se pojí s problematikou uvedení nového výrobku na trh. Analytická část práce charakterizuje společnost a konkrétní produkt. Na základě sestavených analýz (SWOT, PEST ad.) a výsledků dotazníkového šetření jsou doporučena opatření, která by mohla podpořit úspěch nového výrobku na trhu.
Anotace v angličtině
The subject of the bachelor thesis is the launch of a new product on the market by KWR Ko-Vář, Ltd. The new product represents a low-energywooden building in com-bination with polystyrene. The first section explains the marketing concepts that govern the issue of launching a new producton the market. The analytical part of the the-sis features company and product in question. Based on the compiled analy-sis (SWOT, PEST, etc.) andthe results of a survey, the thesis has recommended mea-sures that could promote success of the new product on the market.
Klíčová slova
nový produkt, marketingový mix, SWOT analýza, PEST analýza, dotazníkové šetření, nízkoenergetická dřevostavba v kombinaci s polystyrénem.
Klíčová slova v angličtině
new product, marketing mix, SWOT analysis, PEST analysis, survey, low energy wooden building in combination with polystyrene.
Rozsah průvodní práce
87 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Předmětem bakalářské práce je uvedení nového výrobku na trh společností KwR Ko-vář, s. r. o. Nový produkt představuje nízkoenergetickou dřevostavbu v kombinaci s poly-styrénem. V první části jsou vysvětleny marketingové pojmy, které se pojí s problematikou uvedení nového výrobku na trh. Analytická část práce charakterizuje společnost a konkrétní produkt. Na základě sestavených analýz (SWOT, PEST ad.) a výsledků dotazníkového šetření jsou doporučena opatření, která by mohla podpořit úspěch nového výrobku na trhu.
Anotace v angličtině
The subject of the bachelor thesis is the launch of a new product on the market by KWR Ko-Vář, Ltd. The new product represents a low-energywooden building in com-bination with polystyrene. The first section explains the marketing concepts that govern the issue of launching a new producton the market. The analytical part of the the-sis features company and product in question. Based on the compiled analy-sis (SWOT, PEST, etc.) andthe results of a survey, the thesis has recommended mea-sures that could promote success of the new product on the market.
Klíčová slova
nový produkt, marketingový mix, SWOT analýza, PEST analýza, dotazníkové šetření, nízkoenergetická dřevostavba v kombinaci s polystyrénem.
Klíčová slova v angličtině
new product, marketing mix, SWOT analysis, PEST analysis, survey, low energy wooden building in combination with polystyrene.
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická čast
Proveďte průzkum literárních zdrojů a zpracujte teoretické poznatky týkající se uvedení nového výrobku na trh.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav společnosti KwR Kovář, s.r.o.
Charakterizujte kroky k uvedení nového výrobku na trh a jeho uplatnitelnost na trhu.
Na základě analýzy navrhněte doporučení k efektivnímu uvedení nového výrobku na trh.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická čast
Proveďte průzkum literárních zdrojů a zpracujte teoretické poznatky týkající se uvedení nového výrobku na trh.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav společnosti KwR Kovář, s.r.o.
Charakterizujte kroky k uvedení nového výrobku na trh a jeho uplatnitelnost na trhu.
Na základě analýzy navrhněte doporučení k efektivnímu uvedení nového výrobku na trh.
Závěr
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip. Marketing management. 1. vyd. Praha: Grada, 2001, 719 s. ISBN 80-247-0016-6.
KOTLER, Philip. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
SOLOMON, Michael R., Greg W. MARSHALL a Elnora W. STUART. Marketing očima světových marketing manažerů. 1 vyd. Brno: Computer Press, 2006, 572 s. ISBN 80-251-1273-X.
TOMEK, Gustav a Věra VÁVROVÁ. Výrobek a jeho úspěch na trhu. 1. vyd. Praha: Grada, 2001, 352 s. ISBN 80-247-0053-0.
ZAMAZALOVÁ, Marcela a kol. Marketing. 2. přeprac. a dopl. vyd. Praha: C. H. Beck, 2010, 499 s. ISBN 978-80-7400-115-4.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip. Marketing management. 1. vyd. Praha: Grada, 2001, 719 s. ISBN 80-247-0016-6.
KOTLER, Philip. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
SOLOMON, Michael R., Greg W. MARSHALL a Elnora W. STUART. Marketing očima světových marketing manažerů. 1 vyd. Brno: Computer Press, 2006, 572 s. ISBN 80-251-1273-X.
TOMEK, Gustav a Věra VÁVROVÁ. Výrobek a jeho úspěch na trhu. 1. vyd. Praha: Grada, 2001, 352 s. ISBN 80-247-0053-0.
ZAMAZALOVÁ, Marcela a kol. Marketing. 2. přeprac. a dopl. vyd. Praha: C. H. Beck, 2010, 499 s. ISBN 978-80-7400-115-4.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Otázky k obhajobě:
Vedoucí: Ing. Martina Sasínková
Otázky:
1. U SWOT analýzy uvádíte, že příležitostí je "získání velkého počtu zakázek". Skutečně tento faktor patří do příležitostí? Obdobná otázka je ke slabým stránkám a faktoru: "nedůvěra k polystyrénu?"
Hodnocení: dostatečně
Oponent: Ing. Jiří Bejtkovský, Ph.D.
Otázky:
1. Jaký je vztah mezi názvem BP a kapitolou číslo 16 ? Proces vývoje nové nízkoenergetické dřevostavby s kombinací polystyrénu (produkt podle předložené BP na trhu již existuje)?
2. Může studentka objasnit kapitolu číslo 17.1 ? Nákladová analýza?
3. Měla již studentka možnost projednat svá doporučení s managementem společnosti KwR Kovář, s.r.o., jaké byly případné reakce?
Hodnocení: dostatečně