Cílem této bakalářské práce je analyzovat současnou situaci budování značky Zahrada v pohodě a na základě vyhodnocení dotazníkového šetření navrhnout doporučení pro účinné budování značky. V teoretické části práce jsou zpracovány teoretické poznatky na základě průzkumu dostupných literárních zdrojů, týkajících se problematiky značky a jejího budování, především prvky, hodnota a význam značky, její měření a budování. Praktická část je zaměřena na představení analyzované značky, která je předmětem následujícího marketingového výzkumu uskutečněného formou dotazníkového šetření, jehož vyhodnocení je zdrojem informací pro zmíněná doporučení.
Anotace v angličtině
The aim of this Bachelor thesis is to analyse current situation of Zahrada v pohodě trademark building and on the basis of evaluation of questionnaire research make suggestions for effective trademark building. In the theoretical part, theoretical knowledge is processed based on exploration of available literature sources regarding trademark issues and building, mainly elements, value and meaning of trademark, its measurement and building. The practical part is focused on introduction of analysed trademark, which is the subject of following marketing research realized in the form of questionnaire research, whose results are source of information for suggestions mentioned above.
Klíčová slova
budování značky, prvky značky, značka, význam značky
Klíčová slova v angličtině
brand building, brand elements, brand, the importance of brand
Rozsah průvodní práce
69 s. (99 031 znaků).
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této bakalářské práce je analyzovat současnou situaci budování značky Zahrada v pohodě a na základě vyhodnocení dotazníkového šetření navrhnout doporučení pro účinné budování značky. V teoretické části práce jsou zpracovány teoretické poznatky na základě průzkumu dostupných literárních zdrojů, týkajících se problematiky značky a jejího budování, především prvky, hodnota a význam značky, její měření a budování. Praktická část je zaměřena na představení analyzované značky, která je předmětem následujícího marketingového výzkumu uskutečněného formou dotazníkového šetření, jehož vyhodnocení je zdrojem informací pro zmíněná doporučení.
Anotace v angličtině
The aim of this Bachelor thesis is to analyse current situation of Zahrada v pohodě trademark building and on the basis of evaluation of questionnaire research make suggestions for effective trademark building. In the theoretical part, theoretical knowledge is processed based on exploration of available literature sources regarding trademark issues and building, mainly elements, value and meaning of trademark, its measurement and building. The practical part is focused on introduction of analysed trademark, which is the subject of following marketing research realized in the form of questionnaire research, whose results are source of information for suggestions mentioned above.
Klíčová slova
budování značky, prvky značky, značka, význam značky
Klíčová slova v angličtině
brand building, brand elements, brand, the importance of brand
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky na základě průzkumu dostupných literárních zdrojů týkajících se problematiky značky a jejího budování.
II. Praktická část
Analyzujte současnou situaci budování značky Zahrada v pohodě.
Na základě marketingové analýzy navrhněte doporučení pro účinné budování značky.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky na základě průzkumu dostupných literárních zdrojů týkajících se problematiky značky a jejího budování.
II. Praktická část
Analyzujte současnou situaci budování značky Zahrada v pohodě.
Na základě marketingové analýzy navrhněte doporučení pro účinné budování značky.
Závěr
Seznam doporučené literatury
AAKER, David A. Brand building: budování obchodní značky: vytvoření silné značky a její úspěšné zavedení na trh. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2003, 306 s. ISBN 80-7226-885-6.
KELLER, Kevin Lane. Strategické řízení značky. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 796 s. ISBN 978-80-247-1481-3.
KOTLER, Philip. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
FOSTER, Timothy R. Jak získat a udržet zákazníka. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2002, 117 s. ISBN 80-7226-663-2.
TAYLOR, David. Brand management: budování značky od vize k cíli. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2007, 226 s. ISBN 978-80-251-1818-4.
Seznam doporučené literatury
AAKER, David A. Brand building: budování obchodní značky: vytvoření silné značky a její úspěšné zavedení na trh. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2003, 306 s. ISBN 80-7226-885-6.
KELLER, Kevin Lane. Strategické řízení značky. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 796 s. ISBN 978-80-247-1481-3.
KOTLER, Philip. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
FOSTER, Timothy R. Jak získat a udržet zákazníka. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2002, 117 s. ISBN 80-7226-663-2.
TAYLOR, David. Brand management: budování značky od vize k cíli. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2007, 226 s. ISBN 978-80-251-1818-4.
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí 48
1) V analýze SWOT máte uvedenou hrozbu: Možnost vymyzení zahrádkářů a lidé by nechtěli utráce za zahradu. Definujte a specifikujte tyto hrozby. Zcela
2) Z jakého důvodu nelze na e-shopu platit kartou? Jaká omezení se zavedením bezhotovostní platby firmu čeká? Zcela
Oponent 54
1) Uveďte, na základě čeho jste stanovila procentní body u jednotlivých hypotéz? Zcela
2) Přibližte, jakým způsobem jste postupovala při sestavování otázek dotazníku? Zcela
3) 830 respondentů je poměrně velké množství. Co praktického jste se během výzkumu a komunikace s respondenty naučila? Co Vám dal výzkum do života? Zcela
Březinová - jaké jsou měsíční tržby ve vztahu k doporučované slevě? Zcela
Novák - nástroj pro testování hypotéz? částečně