Bakalářská práce se zabývá využitím sociálních sítí, především pak Facebooku, pro marketingové účely společnosti XY. V teoretické části se zaměřuje na porovnání tradičního marketingu s marketingem internetovým, zmiňuje jeho historii a nové marketingové trendy. V praktické části potom tyto poznatky využívá při analýze využití sociálních sítí pro marketingové účely ve společnosti XY. Práce také obsahuje charakteristiku firmy, analýzu její současné situace na webu a sociálních sítích, výsledky dotazníkového šetření a doporučující návrhy na možné zlepšení současné situace.
Anotace v angličtině
Bachelor thesis deals with use of social networks, especially with Facebook, for marketing purposes in company XY. The theoretical part is focused on comparsion between traditional marketing and internet marketing, mentions its history and shows new marketing trends. In the practical part are these knowledge applied during analyzing usage of social networks for marketing purposes in company XY. The thesis also includes a description of company, anylysis of its current situation on the Web and on social networks, results of the questionnaire survey and recommending proposals to improve current situation.
Klíčová slova
Facebook, Internetový marketing, Sociální média, Sociální sítě, Web 2.0
Klíčová slova v angličtině
Facebook, Internet Marketing, Social Media, Socail Networks, Web 2.0
Rozsah průvodní práce
71 s. (91 733 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá využitím sociálních sítí, především pak Facebooku, pro marketingové účely společnosti XY. V teoretické části se zaměřuje na porovnání tradičního marketingu s marketingem internetovým, zmiňuje jeho historii a nové marketingové trendy. V praktické části potom tyto poznatky využívá při analýze využití sociálních sítí pro marketingové účely ve společnosti XY. Práce také obsahuje charakteristiku firmy, analýzu její současné situace na webu a sociálních sítích, výsledky dotazníkového šetření a doporučující návrhy na možné zlepšení současné situace.
Anotace v angličtině
Bachelor thesis deals with use of social networks, especially with Facebook, for marketing purposes in company XY. The theoretical part is focused on comparsion between traditional marketing and internet marketing, mentions its history and shows new marketing trends. In the practical part are these knowledge applied during analyzing usage of social networks for marketing purposes in company XY. The thesis also includes a description of company, anylysis of its current situation on the Web and on social networks, results of the questionnaire survey and recommending proposals to improve current situation.
Klíčová slova
Facebook, Internetový marketing, Sociální média, Sociální sítě, Web 2.0
Klíčová slova v angličtině
Facebook, Internet Marketing, Social Media, Socail Networks, Web 2.0
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky o moderních trendech v marketingu se zaměřením na internet a sociální sítě.
II. Praktická část
Analyzujte využití sociálních sítí pro marketingové účely ve společnosti XY.
Na základě zjištěných skutečností navrhněte doporučení pro využití sociálních sítí pro marketingové účely ve společnosti
XY a zhodnoťte jejich rizika.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky o moderních trendech v marketingu se zaměřením na internet a sociální sítě.
II. Praktická část
Analyzujte využití sociálních sítí pro marketingové účely ve společnosti XY.
Na základě zjištěných skutečností navrhněte doporučení pro využití sociálních sítí pro marketingové účely ve společnosti
XY a zhodnoťte jejich rizika.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BEDNÁŘ, V. Marketing na sociálních sítích: prosaďte se na Facebooku a Twitteru. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011, 197 s. ISBN 978-80-251-3320-0.
EVANS, L. Social media marketing: strategies for engaging in Facebook, Twitter and other social media. 1st ed. Indianapolis: Que, 2010, 342 s. ISBN 978-0-7897-4284-1.
SHIH, C. Chung-wai. The Facebook era: tapping online social networks to build better products, reach new audiences, and sell more stuff. 1st ed. Boston: Prentice Hall, 2009, 236 p. ISBN 978-0-13-715222-3.
STERNE, J. Měříme a optimalizujeme marketing na sociálních sítích: [metriky sociálních médií od A do Z]. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011, 280 s. ISBN 978-80-251-3340-8.
TREADAWAY, C. a M. SMITH. Marketing na Facebooku: výukový kurz. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011, 296 s. ISBN 978-80-251-3337-8.
Seznam doporučené literatury
BEDNÁŘ, V. Marketing na sociálních sítích: prosaďte se na Facebooku a Twitteru. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011, 197 s. ISBN 978-80-251-3320-0.
EVANS, L. Social media marketing: strategies for engaging in Facebook, Twitter and other social media. 1st ed. Indianapolis: Que, 2010, 342 s. ISBN 978-0-7897-4284-1.
SHIH, C. Chung-wai. The Facebook era: tapping online social networks to build better products, reach new audiences, and sell more stuff. 1st ed. Boston: Prentice Hall, 2009, 236 p. ISBN 978-0-13-715222-3.
STERNE, J. Měříme a optimalizujeme marketing na sociálních sítích: [metriky sociálních médií od A do Z]. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011, 280 s. ISBN 978-80-251-3340-8.
TREADAWAY, C. a M. SMITH. Marketing na Facebooku: výukový kurz. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011, 296 s. ISBN 978-80-251-3337-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí 43
1) Jak vnímáte využitelnost Facebook profilů pro tak specializované firmy, jako jsou firmy s kotly a jiné úzce specializované firmy? Zcela
Oponent 51
1) Na str. 50 (obrázek 17) uvádíte: "? z grafu vyplývá, že 44% respondentů, kteří si doma vytápí pomocí vlastního kotle jsou potenciálními zákazníky firmy, neboť jejich kotel nesplňuje ekologickou třídu." Co ale dalších 36%, kteří odpověděli, že neví jakou emisní třídu kotlů mají v domácnosti? V tomto případně se nemůže jednat o potenciální zákazníky? Zcela
Březinová - jakým způsobem splňuje vaše práce charakter Projektu? Zcela
Březinová - navrhujete tedy prezentování na FB? Zcela