Cílem této bakalářské práce je analyzovat marketingovou komunikaci firmy VÁHALA a spol. s.r.o. Práce se skládá ze dvou částí. První představuje teoretické informace o marketingovém mixu, zejména tedy o propagaci. Součástí marketingové komunikace jsou také trhy B2B a B2C. Závěrem teoretické části je rozebráno strategické plánování firmy, konkrétně se jedná o benchmarking a SWOT analýzu, která je hlavním předmětem následné praktické části.
Obsahem praktické části je představit společnost VÁHALA a spol. s r.o. Marketingový mix dále odhalí přednosti a nedostatky společnosti. Další částí je analýza konkurence a benchmarking. Výsledkem celé práce je pomocí SWOT analýzy najít vhodné marketingové strategie pro budoucnost firmy.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor thesis is analysis of marketing communication of the company VÁHALA a spol. Ltd. The thesis is divided into two parts. The first one includes theoreti-cal informations about marketing mix, mainly the promotion. Parts of the marketing communication are also B2B and B2C markets. In the end of theoretical part we discuss about strategic planing of the company, namely Benchmarking and SWOT analysis. SWOT is the main subjekt of subsequent practical part.
The practical part is about introducing the company VÁHALA a spol. Ltd. Marketing mix further reveals the strengths and weaknesses of the company. Another part is the competition analysis and benchmarking. The result of this thesis is to use SWOT analysis to find appropriate marketing strategy for the future of the company.
Cílem této bakalářské práce je analyzovat marketingovou komunikaci firmy VÁHALA a spol. s.r.o. Práce se skládá ze dvou částí. První představuje teoretické informace o marketingovém mixu, zejména tedy o propagaci. Součástí marketingové komunikace jsou také trhy B2B a B2C. Závěrem teoretické části je rozebráno strategické plánování firmy, konkrétně se jedná o benchmarking a SWOT analýzu, která je hlavním předmětem následné praktické části.
Obsahem praktické části je představit společnost VÁHALA a spol. s r.o. Marketingový mix dále odhalí přednosti a nedostatky společnosti. Další částí je analýza konkurence a benchmarking. Výsledkem celé práce je pomocí SWOT analýzy najít vhodné marketingové strategie pro budoucnost firmy.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor thesis is analysis of marketing communication of the company VÁHALA a spol. Ltd. The thesis is divided into two parts. The first one includes theoreti-cal informations about marketing mix, mainly the promotion. Parts of the marketing communication are also B2B and B2C markets. In the end of theoretical part we discuss about strategic planing of the company, namely Benchmarking and SWOT analysis. SWOT is the main subjekt of subsequent practical part.
The practical part is about introducing the company VÁHALA a spol. Ltd. Marketing mix further reveals the strengths and weaknesses of the company. Another part is the competition analysis and benchmarking. The result of this thesis is to use SWOT analysis to find appropriate marketing strategy for the future of the company.
Zpracujte literární rešerši z oblasti marketingové komunikace.
II. Praktická cást
Analyzujte současný stav, využití marketingových komunikací a jejich dopad na prodej.
Zhodnoťte výsledky analýzy a navrhněte doporučení, vedoucí ke zlepšení současného využívání marketingových nástrojů.
Záver
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická cást
Zpracujte literární rešerši z oblasti marketingové komunikace.
II. Praktická cást
Analyzujte současný stav, využití marketingových komunikací a jejich dopad na prodej.
Zhodnoťte výsledky analýzy a navrhněte doporučení, vedoucí ke zlepšení současného využívání marketingových nástrojů.
Záver
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3. aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 486 s.
ISBN 978-80-251-3432-0.
FORET, Miroslav. Marketing pro začátečníky. 1. vyd. Brno: Edika, 2012, 184 s. ISBN 978-80-266-0006-0.
KOTLER, Philip. Marketing od A do Z: osmdesát pojmů, které by měl znát každý manažer. Vyd. 1. Praha: Management Press, 2003, 203 s. ISBN 80-7261-082-1.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s. obr. příl. ISBN 978-80-247-3622-8.
PELSMACKER, Patrick de, Joeri van den BERGH a Maggie GEUENS. Marketingová komunikace. 1. Vyd. Praha: Grada, 2003, 581 s. ISBN 80-247-0254-1.
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3. aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 486 s.
ISBN 978-80-251-3432-0.
FORET, Miroslav. Marketing pro začátečníky. 1. vyd. Brno: Edika, 2012, 184 s. ISBN 978-80-266-0006-0.
KOTLER, Philip. Marketing od A do Z: osmdesát pojmů, které by měl znát každý manažer. Vyd. 1. Praha: Management Press, 2003, 203 s. ISBN 80-7261-082-1.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s. obr. příl. ISBN 978-80-247-3622-8.
PELSMACKER, Patrick de, Joeri van den BERGH a Maggie GEUENS. Marketingová komunikace. 1. Vyd. Praha: Grada, 2003, 581 s. ISBN 80-247-0254-1.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: Ing. Jiří Vaněk - 40 bodů.
Na straně 61 uvádíte, že komunikace na úrovni B2C je bez problémů, ale cílenost reklamy je špatná. Neprolínají se tyto dvě síly? Případně, jak jste myslel jednotlivé prvky? Domníváte se, že E-shop bude účinným prvkem? Zodpovězeno zcela.
Oponent práce: Ing. Jiří Bejtkovský, Ph.D. - 42 bodů.
Neuvažoval student například také o možnosti sponzoringu pro společnost Váhala a spol. s.r.o.? Pokud ano, v jaké oblasti či odvětví? Na základě jakých skutečností či parametrů byl realizován benchmarking (pozn. hodnocení bylo pouze na straně studenta, či zde využil konzultace s představiteli společnosti Váhala a spol. s.r.o. apod.)? Měl již student možnost projednat svá doporučení s managementem společnosti Váhala a spol. s.r.o., jaké byly případné reakce? Zodpovězeno zcela.
Prof. Ondrčka: Jak rozumět tvrzení, že společnost využívá kvalitní suroviny? Zodpovězeno zcela.
Ing. Kuderová: Navrhujete spolupráci s velkými řetězci - probíhají již nějaká jednání na toto téma? Zodpovězeno zcela.
Ing. Vaněk: Jaké jsou tlaky odběratelů na cenu výrobků? Zodpovězeno zcela.