Cílem této bakalářské práce je analýza efektivity opravárenské činnosti servisu užitkových vozidel společnosti PEMA Praha s.r.o. Provedená analýza je zaměřena především na podnikové procesy nabízených opravárenských služeb.
Práce je rozdělena na dvě hlavní části, přičemž první teoretická část uvádí vhodné metody pro provedení analýzy efektivity procesů služeb a druhá část je věnována samotnému praktickému provedení zvolených metod analýz. Na závěr práce jsou uvedena doporučení, co by mělo být v podniku zlepšeno, aby bylo dosaženo větší procesní efektivity nabízených poprodejních služeb.
Anotace v angličtině
Purpose of this bachelor thesis is to analyse the efficiency of commercial vehicles services of PEMA Praha s.r.o. workshop. This analysis is especially focused on company processes of offered repair services.
Thesis is devided into two main parts, whereas the first theoretical part presents suitable methods for the analysis of the efficiency of commercial vehicles services, the second one - practical part - is talking about practical realisation of chosen methods. At the end of the thesis there are several recommendations provided of what should be improved in the company in order to reach higher efficiency of offered after sales services.
Cílem této bakalářské práce je analýza efektivity opravárenské činnosti servisu užitkových vozidel společnosti PEMA Praha s.r.o. Provedená analýza je zaměřena především na podnikové procesy nabízených opravárenských služeb.
Práce je rozdělena na dvě hlavní části, přičemž první teoretická část uvádí vhodné metody pro provedení analýzy efektivity procesů služeb a druhá část je věnována samotnému praktickému provedení zvolených metod analýz. Na závěr práce jsou uvedena doporučení, co by mělo být v podniku zlepšeno, aby bylo dosaženo větší procesní efektivity nabízených poprodejních služeb.
Anotace v angličtině
Purpose of this bachelor thesis is to analyse the efficiency of commercial vehicles services of PEMA Praha s.r.o. workshop. This analysis is especially focused on company processes of offered repair services.
Thesis is devided into two main parts, whereas the first theoretical part presents suitable methods for the analysis of the efficiency of commercial vehicles services, the second one - practical part - is talking about practical realisation of chosen methods. At the end of the thesis there are several recommendations provided of what should be improved in the company in order to reach higher efficiency of offered after sales services.
Proveďte průzkum literárních pramenů a formulujte teoretická východiska pro provedení praktické části práce.
II. Praktická část
Zpracujte SWOT analýzu servisu užitkových vozidel PEMA Praha s.r.o.
Proveďte analýzy současného stavu opravárenských procesů a efektivního využití kapacity servisu.
Na základě předchozích analýz navrhněte optimalizaci opravárenských procesů a zvýšení efektivity využití kapacity servisu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte průzkum literárních pramenů a formulujte teoretická východiska pro provedení praktické části práce.
II. Praktická část
Zpracujte SWOT analýzu servisu užitkových vozidel PEMA Praha s.r.o.
Proveďte analýzy současného stavu opravárenských procesů a efektivního využití kapacity servisu.
Na základě předchozích analýz navrhněte optimalizaci opravárenských procesů a zvýšení efektivity využití kapacity servisu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
LASSHOF, Britta. Produktivität von Dienstleistungen: Mitwirkung und Einfluss des Kunden. 1. vyd. Wiesbaden: Deutscher Universitäts- Verlag I GWV Fachverlage GmbH, 2006, 265 s. ISBN 10 3-8350-0255-4.
SYNEK, Miloslav et al. Podniková ekonomika. 5. přepr. a dopl. vyd. Praha: C.H. Beck, 2010, 498 s. ISBN 978-80-7400-336-3.
TOMEK, Gustav a Věra VÁVROVÁ. Jak zvýšit konkurenční schopnost firmy. 1. vyd. Praha: C.H. Beck, 2009, 240 s. ISBN 978-80-7400-098-0.
UČEŇ, Pavel. Zvyšování výkonnosti firmy na bázi potenciálu zlepšení. 1. vyd. Praha: Grada, 2008, 190 s. ISBN 978-80-247-2472-0.
WAGNER, Jaroslav. Měření výkonnosti: jak měřit, vyhodnocovat a využívat informace o podnikové výkonnosti. 1. vyd. Praha: Grada, 2009, 248 s. ISBN 978-80-247-2924-4.
Seznam doporučené literatury
LASSHOF, Britta. Produktivität von Dienstleistungen: Mitwirkung und Einfluss des Kunden. 1. vyd. Wiesbaden: Deutscher Universitäts- Verlag I GWV Fachverlage GmbH, 2006, 265 s. ISBN 10 3-8350-0255-4.
SYNEK, Miloslav et al. Podniková ekonomika. 5. přepr. a dopl. vyd. Praha: C.H. Beck, 2010, 498 s. ISBN 978-80-7400-336-3.
TOMEK, Gustav a Věra VÁVROVÁ. Jak zvýšit konkurenční schopnost firmy. 1. vyd. Praha: C.H. Beck, 2009, 240 s. ISBN 978-80-7400-098-0.
UČEŇ, Pavel. Zvyšování výkonnosti firmy na bázi potenciálu zlepšení. 1. vyd. Praha: Grada, 2008, 190 s. ISBN 978-80-247-2472-0.
WAGNER, Jaroslav. Měření výkonnosti: jak měřit, vyhodnocovat a využívat informace o podnikové výkonnosti. 1. vyd. Praha: Grada, 2009, 248 s. ISBN 978-80-247-2924-4.
Přílohy volně vložené
1 CD
Přílohy vázané v práci
grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Otázky k obhajobě:
Vedoucí: Ing. Dobroslav Němec
Otázky: V kapitole č 7.1 se zabýváte problematikou udržení kvalifikovaných pracovníků a zajištěním jejich loajality k firmě. Mohl byste uvést jak je na klíčových pozicích přijímacích techniků a mechaniků nastaven systém odměňování?
Hodnocení: dobře
Oponent: Ing. Michal Pivnička
Otázky: 1) Jakým způsobem byste provedl navrhovanou restrukturalizaci (s. 54)? Dokážete odhadnout, jaký dopad by takové restrukturalizace měla na efektivitu pracoviště?
2) Konkretizujte dopady vašich návrhů na efektivitu procesů.
Hodnocení: dobře