Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikační strategií značky 34R BMX Company, jejíž výstupem bude návrh inovace marketingové komunikace. V teoretické části je vytvořena teoretická základna k tématu. Praktická část popisuje současnou marketingovou komunikační strategii značky, která je následně analyzována dle jednotlivých propagačních kanálů a sociálních sítí na internetu, které značka 34R BMX Company nyní využívá. Praktická část je dále založena na dotazníkovém šetření a jeho vyhodnocování, což je hlavním zdrojem pro závěr a cíl práce v podobě návrhu změn v inovaci marketingové komunikační strategii značky 34R BMX Company.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with a marketing communications strategy of the brand 34R BMX and its outcome will be a suggestion how to improve the marketing communications. In the theoretical part, the basic terms and the concept of this topic are explained. The practical part describes the current marketing communications strategy used by the 34R BMX and is analyzed in terms of particular promotional channels and social sites on the internet right after. The practical part continues with the questionnaire survey and its assessment. These steps are a main source for the conclusion and the aim of this thesis in the form of suggestions and innovation in the marketing communications strategy of the brand 34R BMX.
Klíčová slova
marketing, marketingová komunikační strategie, reklama, sociální síť, BMX, dotazníkové šetření
Klíčová slova v angličtině
marketing, marketing communications strategy, promotion, social site, BMX, questionnaire survey
Rozsah průvodní práce
68 s. (84 694 znaků)
Jazyk
AN
Anotace
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikační strategií značky 34R BMX Company, jejíž výstupem bude návrh inovace marketingové komunikace. V teoretické části je vytvořena teoretická základna k tématu. Praktická část popisuje současnou marketingovou komunikační strategii značky, která je následně analyzována dle jednotlivých propagačních kanálů a sociálních sítí na internetu, které značka 34R BMX Company nyní využívá. Praktická část je dále založena na dotazníkovém šetření a jeho vyhodnocování, což je hlavním zdrojem pro závěr a cíl práce v podobě návrhu změn v inovaci marketingové komunikační strategii značky 34R BMX Company.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with a marketing communications strategy of the brand 34R BMX and its outcome will be a suggestion how to improve the marketing communications. In the theoretical part, the basic terms and the concept of this topic are explained. The practical part describes the current marketing communications strategy used by the 34R BMX and is analyzed in terms of particular promotional channels and social sites on the internet right after. The practical part continues with the questionnaire survey and its assessment. These steps are a main source for the conclusion and the aim of this thesis in the form of suggestions and innovation in the marketing communications strategy of the brand 34R BMX.
Klíčová slova
marketing, marketingová komunikační strategie, reklama, sociální síť, BMX, dotazníkové šetření
Klíčová slova v angličtině
marketing, marketing communications strategy, promotion, social site, BMX, questionnaire survey
Zásady pro vypracování
Teoretická část
Zpracujte kritickou literární rešerši vztahující se k danému tématu.
Praktická část
Charakterizujte značku 34R BMX Company.
Analyzujte marketingovou komunikační strategii značky 34R BMX Company.
Navrhněte inovaci marketingové komunikační strategie značky 34R BMX Company.
Zásady pro vypracování
Teoretická část
Zpracujte kritickou literární rešerši vztahující se k danému tématu.
Praktická část
Charakterizujte značku 34R BMX Company.
Analyzujte marketingovou komunikační strategii značky 34R BMX Company.
Navrhněte inovaci marketingové komunikační strategie značky 34R BMX Company.
Seznam doporučené literatury
Blažková, Martina. 2005. Jak využít internet v marketingu. Praha: Grada.
Hesková, Marie. Štarchoň, Peter. 2009. Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu. Praha: Oeconomica.
Kotler, Philip. c2006. Marketing management: twelfth edition. Upper Saddle River, NJ: Pearson Prentice Hall.
Kotler, Philip. 2007. Moderní marketing. Praha: Grada.
Mooij, Marieke de. c2010. Global marketing and advertising: understanding cultural paradoxes. Third edition. Los Angeles: SAGE.
Seznam doporučené literatury
Blažková, Martina. 2005. Jak využít internet v marketingu. Praha: Grada.
Hesková, Marie. Štarchoň, Peter. 2009. Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu. Praha: Oeconomica.
Kotler, Philip. c2006. Marketing management: twelfth edition. Upper Saddle River, NJ: Pearson Prentice Hall.
Kotler, Philip. 2007. Moderní marketing. Praha: Grada.
Mooij, Marieke de. c2010. Global marketing and advertising: understanding cultural paradoxes. Third edition. Los Angeles: SAGE.
Přílohy volně vložené
CD ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Otázky vedoucího práce:
Having in mind the part of METHODOLOGY OF THE ANALYTICAL PART (p.26), I like to ask you to explain the differences between primary and secondary sources.
Otázky oponenta:
Do you think is "donut marketing" useful tool enhancing marketing 34R BMX brand?
Community marketing is a smart marketing tool, and could be one of the best solution, why didn't you use it?
Student uspokojivě odpověděl na všechny otázky. Práce byla obhájena.