Bakalářská práce se zabývá vypracováním podnikatelského plánu na založení restaurace rychlého občerstvení v centru města Zlína. První část je zaměřena na teoretický rozbor aspektů spojených se založením podniku v České republice, popis struktury a náležitostí podnikatelského plánu a marketingový výzkum. Praktická část obsahuje konkrétní zpraco-vání podnikatelského záměru pro založení a provoz restaurace rychlého občerstvení v centru města.
Anotace v angličtině
This thesis focuses on developing a business plan for the establishment of a fast food res-taurant in the town center of Zlin. The first part focuses on the theoretical analysis of as-pects related to establishing a business in the Czech Republic, the structure and elements of a business plan and marketing research. The practical part contains specific processing business plan for the establishment and operation of a fast food restaurant in the city cen-ter.
Business Plan, Business, Company, Fast-food Restaurant
Rozsah průvodní práce
81
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá vypracováním podnikatelského plánu na založení restaurace rychlého občerstvení v centru města Zlína. První část je zaměřena na teoretický rozbor aspektů spojených se založením podniku v České republice, popis struktury a náležitostí podnikatelského plánu a marketingový výzkum. Praktická část obsahuje konkrétní zpraco-vání podnikatelského záměru pro založení a provoz restaurace rychlého občerstvení v centru města.
Anotace v angličtině
This thesis focuses on developing a business plan for the establishment of a fast food res-taurant in the town center of Zlin. The first part focuses on the theoretical analysis of as-pects related to establishing a business in the Czech Republic, the structure and elements of a business plan and marketing research. The practical part contains specific processing business plan for the establishment and operation of a fast food restaurant in the city cen-ter.
Business Plan, Business, Company, Fast-food Restaurant
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Na základě dostupné literatury zpracujte teoretická východiska týkající se oblasti založení podniku a marketingového průzkumu.
II. Praktická část
Proveďte průzkum trhu v oblasti poskytování konkrétní služby pohostinství.
Zhodnoťte výsledky průzkumu a jejich dopad na podnikatelský plán.
Vypracujte konkrétní projektové řešení založení zvoleného podniku nabízející služby ve vybrané oblasti pohostinství.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Na základě dostupné literatury zpracujte teoretická východiska týkající se oblasti založení podniku a marketingového průzkumu.
II. Praktická část
Proveďte průzkum trhu v oblasti poskytování konkrétní služby pohostinství.
Zhodnoťte výsledky průzkumu a jejich dopad na podnikatelský plán.
Vypracujte konkrétní projektové řešení založení zvoleného podniku nabízející služby ve vybrané oblasti pohostinství.
Závěr
Seznam doporučené literatury
FORET, M. Marketingový průzkum: poznáváme svoje zákazníky. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2008. 121 s. ISBN 978-80-251-2183-2.
SRPOVÁ, J. Podnikatelský plán a strategie. 1. vyd. Praha: Grada, 2011. 194 s. ISBN 978-80-247-4103-1.
SYNEK, M. a E. KISLINGEROVÁ. Podniková ekonomika. 5., přeprac. a dopl. vyd. V Praze: C.H. Beck, 2010. 498 s. ISBN 978-80-7400-336-3.
REŽŇÁKOVÁ, M. Efektivní financování rozvoje podnikání. 1. vyd. Praha: Grada, 2012. 142 s. ISBN 978-80-247-1835-4.
VEBER, J. a J. SRPOVÁ. Podnikání malé a střední firmy. 3., aktual. a dopl. vyd. Praha: Grada, 2012. 332 s. ISBN 978-80-247-4520-6.
Seznam doporučené literatury
FORET, M. Marketingový průzkum: poznáváme svoje zákazníky. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2008. 121 s. ISBN 978-80-251-2183-2.
SRPOVÁ, J. Podnikatelský plán a strategie. 1. vyd. Praha: Grada, 2011. 194 s. ISBN 978-80-247-4103-1.
SYNEK, M. a E. KISLINGEROVÁ. Podniková ekonomika. 5., přeprac. a dopl. vyd. V Praze: C.H. Beck, 2010. 498 s. ISBN 978-80-7400-336-3.
REŽŇÁKOVÁ, M. Efektivní financování rozvoje podnikání. 1. vyd. Praha: Grada, 2012. 142 s. ISBN 978-80-247-1835-4.
VEBER, J. a J. SRPOVÁ. Podnikání malé a střední firmy. 3., aktual. a dopl. vyd. Praha: Grada, 2012. 332 s. ISBN 978-80-247-4520-6.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: Ing. Kamil Dobeš, Ph.D. - 54b
Otázky: Můžete popsat postup a principy, podle kterých jste vycházel při výpočtu marže za celou skupinu produktů? zcela
Oponent BP: Mgr. Jan Kramoliš, Ph.D. - 42b
Otázky:
V práci chybí předběžný výpočet návratnosti investice, odhadněte a argumentujte tento ukazatel z Vašich plánovaných čísel. zcela
Z průzkumu vyplývá, že respondenti jsou víceméně spokojeni se současnou nabídkou fastfoodových produktů ve Zlíně, co bude Váš hlavní propagační argument k získání důvěry cílové skupiny? zcela
Další dotazy:
doc. Ing. Zuzana Tučková, Ph.D. Kdo je cílovou skupinou? Koho jste se dotazoval? Jaká je cílová skupina v Olomouci? A nenapadli vás studenti středních škol? zcela
Ing. Karel Šteker, Ph.D. Proč nastavujete minimální mzdu manažerům 8000 Kč? Kdy děláte zahajovací rozvahu? částečně