Cílem této bakalářské práce je analyzovat a poté i zlepšit současný způsob řízení dodavatelsko - odběratelských vztahů ve společnosti AZ-Pokorný s.r.o. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části, první část se zabývá danou problematikou teoreticky, část druhá se pak zabývá analýzou současného systému řízení dodavatelských vztahů ve společnosti AZ-Pokorný s.r.o. V závěru této práce jsou následně uvedena doporučení a návrhy, které povedou ke zlepšení současného systému řízení dodavatelských vztahů.
Anotace v angličtině
The purpose of the bachelor´s thesis is to analyze and possibly improve the actual level of customer-supplier relationship in the AZ-Pokorny ltd. company. The thesis is divided into 2 sections. The first part is dealing with theoretical aspects whereas the other part is analyzing the current system of customer-supplier relationship management in AZ-Pokorny ltd. There are listed further suggestions and proposals for improving the current system of the above mentioned management system at the conclusion.
Klíčová slova
Nákup, dodavatel, kvalita, partnerství, systém managementu kvality.
Cílem této bakalářské práce je analyzovat a poté i zlepšit současný způsob řízení dodavatelsko - odběratelských vztahů ve společnosti AZ-Pokorný s.r.o. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části, první část se zabývá danou problematikou teoreticky, část druhá se pak zabývá analýzou současného systému řízení dodavatelských vztahů ve společnosti AZ-Pokorný s.r.o. V závěru této práce jsou následně uvedena doporučení a návrhy, které povedou ke zlepšení současného systému řízení dodavatelských vztahů.
Anotace v angličtině
The purpose of the bachelor´s thesis is to analyze and possibly improve the actual level of customer-supplier relationship in the AZ-Pokorny ltd. company. The thesis is divided into 2 sections. The first part is dealing with theoretical aspects whereas the other part is analyzing the current system of customer-supplier relationship management in AZ-Pokorny ltd. There are listed further suggestions and proposals for improving the current system of the above mentioned management system at the conclusion.
Klíčová slova
Nákup, dodavatel, kvalita, partnerství, systém managementu kvality.
Prezentujte teoretické poznatky z managementu vztahů s dodavateli.
II. Praktická část
Popište a analyzujte současné vztahy s dodavateli ve společnosti AZ-Pokorný s.r.o.
Nalezněte případné nedostatky ve vybraném podniku v oblasti vztahů s dodavateli.
Na základě provedené analýzy formulujte závěry a návrhy na doporučení pro daný podnik.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prezentujte teoretické poznatky z managementu vztahů s dodavateli.
II. Praktická část
Popište a analyzujte současné vztahy s dodavateli ve společnosti AZ-Pokorný s.r.o.
Nalezněte případné nedostatky ve vybraném podniku v oblasti vztahů s dodavateli.
Na základě provedené analýzy formulujte závěry a návrhy na doporučení pro daný podnik.
Závěr
Seznam doporučené literatury
LUKOSZOVÁ, Xenie. Nákup a jeho řízení. 1. vyd. Brno: Computer press, 2004, ISBN 80-251-0174-6.
NENADÁL, Jaroslav. Management partnerství s dodavateli: Nové perspektivy firemního nakupování. 1. vyd. Praha: Management Press , 2006, 323 s. ISBN 80-7261-152.
NENADÁL, Jaroslav. Moderní management jakosti: principy, postupy, metody. 1. vyd. Praha: Management Press, 2008, 377 s. ISBN 978-80-7261-186-7.
PLURA, Jiří. Plánování a neustálé zlepšování jakosti. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2001, 244 s. ISBN 80-7226-543-1.
TOMEK, Jan a Jiří HOFMAN. Moderní řízení nákupu podniku. 1. vyd. Praha. Management Press. 1999. ISBN 80-85943-73-5.
Seznam doporučené literatury
LUKOSZOVÁ, Xenie. Nákup a jeho řízení. 1. vyd. Brno: Computer press, 2004, ISBN 80-251-0174-6.
NENADÁL, Jaroslav. Management partnerství s dodavateli: Nové perspektivy firemního nakupování. 1. vyd. Praha: Management Press , 2006, 323 s. ISBN 80-7261-152.
NENADÁL, Jaroslav. Moderní management jakosti: principy, postupy, metody. 1. vyd. Praha: Management Press, 2008, 377 s. ISBN 978-80-7261-186-7.
PLURA, Jiří. Plánování a neustálé zlepšování jakosti. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2001, 244 s. ISBN 80-7226-543-1.
TOMEK, Jan a Jiří HOFMAN. Moderní řízení nákupu podniku. 1. vyd. Praha. Management Press. 1999. ISBN 80-85943-73-5.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
doc. Ing. Petr Briš, CSc., vedoucí práce: 48 bodů
1. Vaše navrhovaná zlepšení jsou směrována do čtyřech oblastí , zkuste je doplnit logickou ekonomickou rozvahou ? otázka zodpovězena:zcela
2.Jak se postavil k Vašim návrhům vrcholový management ve firmě? otázka zodpovězena:zcela
Ing. Martin Melišík, PhD., oponent práce: 51 bodů
1. Můžete stručně odprezentovat diagram na str. 56? (definovat jednotlivá pole)
otázka zodpovězena: zcela
2. V závěru uvádíte: "Tato práce měla přinést společnosti především celkový přehled o řízení vztahů s dodavateli". V jakých firemních ukazatelích by se toto zlepšení mohlo projevit kvantitativně? otázka zodpovězena: zcela
doc. Ing. Roman Bobák, Ph.D.: Předpokládáte, že bude stejné periodicita hodnocení dodavatelů (1x ročně)? Jakým způsobem jste určila navrhované váhy jednotlivých kritérií? Neuvažovala jste o jiném hodnocení? otázka zodpovězena: zcela
Ing. Jaromír Černý, Ph.D.: Jak ukazatel PPM souvisí s materiály? K čemu se tento ukazatel vztahuje? otázka zodpovězena: částečně
Ing. Pavel Rosman, Ph.D.: Připomínky k přijetí nového zaměstnance a nákupu nového mikroskopu, ekonomickému zhodnocení. otázka zodpovězena: částečně