Bakalářská práce na téma analýza procesu vstupní kontroly je rozdělena na dvě části. Teoretická část blíže specifikuje management kvality, teoretické pojetí vstupní kontroly a základní nástroje kvality. Praktická část popisuje management kvality v konkrétní společnosti. Na základě provedených analýz je blíže specifikován proces vstupní kontroly a jsou doporučeny zlepšovací návrhy, které by mohly být prospěšné jak pro optimalizaci vstupní kontroly, tak i pro celou organizaci.
Anotace v angličtině
Bachelor thesis on the topic of the analysis process of input control is divided into two parts. The theoretical part which closer specifies the quality management, the theoretical concept of input control and the basic tools of quality. The practical part describes the quality of management within the organization. The process of input control is further specified on the basis of the performed analysis and the improvement suggestions, which could be beneficial for both the optimization of input control, as well as for the whole organization which are recommended.
Entrance Control, Quality, Quality Manual, Management of Quality, Difference.
Rozsah průvodní práce
77 s. (92 039 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce na téma analýza procesu vstupní kontroly je rozdělena na dvě části. Teoretická část blíže specifikuje management kvality, teoretické pojetí vstupní kontroly a základní nástroje kvality. Praktická část popisuje management kvality v konkrétní společnosti. Na základě provedených analýz je blíže specifikován proces vstupní kontroly a jsou doporučeny zlepšovací návrhy, které by mohly být prospěšné jak pro optimalizaci vstupní kontroly, tak i pro celou organizaci.
Anotace v angličtině
Bachelor thesis on the topic of the analysis process of input control is divided into two parts. The theoretical part which closer specifies the quality management, the theoretical concept of input control and the basic tools of quality. The practical part describes the quality of management within the organization. The process of input control is further specified on the basis of the performed analysis and the improvement suggestions, which could be beneficial for both the optimization of input control, as well as for the whole organization which are recommended.
Entrance Control, Quality, Quality Manual, Management of Quality, Difference.
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární prameny orientované na problematiku managementu kvality a formujte teoretická východiska pro zpracování analýzy.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav procesu vstupní kontroly společnosti XY, s.r.o. a formulujte hlavní zjištěné nedostatky a rezervy, které firma má.
Na základě provedené analýzy formulujte závěry a návrhy na doporučení pro daný podnik.
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární prameny orientované na problematiku managementu kvality a formujte teoretická východiska pro zpracování analýzy.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav procesu vstupní kontroly společnosti XY, s.r.o. a formulujte hlavní zjištěné nedostatky a rezervy, které firma má.
Na základě provedené analýzy formulujte závěry a návrhy na doporučení pro daný podnik.
Seznam doporučené literatury
JANEČEK, Zdeněk. Zajišťování jakosti. Vyd. 1. Plzeň: Západočeská univerzita, 2001, 94 s. ISBN 80-7082-807-2.
MAUCH, Peter D. Quality management: theory and application. Boca Raton: CRC Press, 2010, 149 s. ISBN 978-1-4398-1380-5.
NENADÁL, Jaroslav. Moderní systémy řízení jakosti: quality management. Vyd. 1. Praha: Management Press, 1998, 283 s. ISBN 80-85943-63-8.
PLÁŠKOVÁ, Alena. Jednoduché nástroje řízení jakosti II: výstup z projektu podpory jakosti č. 5/16/2004. Vyd. 1. Praha: Národní informační středisko pro podporu jakosti, 2004. 68 s. ISBN 80-02-01690-4.
PLURA, Jiří. Plánování a neustálé zlepšování jakosti. Vyd. 1. Praha: Computer Press, 2001, 244 s. ISBN 80-7226-543-1.
Seznam doporučené literatury
JANEČEK, Zdeněk. Zajišťování jakosti. Vyd. 1. Plzeň: Západočeská univerzita, 2001, 94 s. ISBN 80-7082-807-2.
MAUCH, Peter D. Quality management: theory and application. Boca Raton: CRC Press, 2010, 149 s. ISBN 978-1-4398-1380-5.
NENADÁL, Jaroslav. Moderní systémy řízení jakosti: quality management. Vyd. 1. Praha: Management Press, 1998, 283 s. ISBN 80-85943-63-8.
PLÁŠKOVÁ, Alena. Jednoduché nástroje řízení jakosti II: výstup z projektu podpory jakosti č. 5/16/2004. Vyd. 1. Praha: Národní informační středisko pro podporu jakosti, 2004. 68 s. ISBN 80-02-01690-4.
PLURA, Jiří. Plánování a neustálé zlepšování jakosti. Vyd. 1. Praha: Computer Press, 2001, 244 s. ISBN 80-7226-543-1.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
doc.Ing.Petr Briš , CSc., vedoucí práce: 46 bodů
1. Vaše navrhovaná zlepšení jsou doplněna logickou ekonomickou rozvahou, ovšem u jednoho návrhu tato rozvaha chybí. Můžete tento fakt objasnit ?
otázka zodpovězena: zcela
2.Jak se postavil k Vašim návrhům vrcholový management ve firmě?
otázka zodpovězena: zcela
Ing. Lucie Macurová, Ph. D.: 50 bodů
1. V kapitole 7.5 na straně 57 se věnujete FMEA analýze. Stručně definujte analýzu FMEA (Failure Mode and Effects Analysis - Analýzy možného výskytu a vlivu vad) a QFD (Quality Function Deployment - Dům kvality). Zkuste stručně charakterizovat vztah mezi nimi. otázka zodpovězena: zcela
2. Jaký přínos pro Vás osobně mělo vypracování této bakalářské práce?
otázka zodpovězena:zcela
prof. Ing. Felicita Chromjaková, Ph.D.: Uvažovala jste o přímém propojení do systému firmy? Co je cílem přehlednějšího řazení materiálu ve firmě? Vysvětlete. otázka zodpovězena: zcela
doc. Ing. Roman Bobák, Ph.D.: Nejsou problémy v synchronizaci dvou informačních systémů ve firmě? otázka zodpovězena: zcela
Ing. Pavel Rosman, Ph.D.: Proč nepoužívají zaměstnanci firmy čtečky čárových kódů? Připomínka ke zkratkám použitých v práci. otázka zodpovězena: zcela