Práce zachycuje současný stav řízení kvality v ZPS ? Slévárna, a.s. a navrhuje cesty k získání nových zákazníků tedy cílových skupin. V první části práce je obsažen teoretický základ, který slouží k pochopení problematiky. V druhé části je provedena analýza systému ma-nagementu kvality a výrobního programu slévárny. Po navrhnutí řešení byl proveden interní audit a kalkulace nákladů.
Anotace v angličtině
This work contains current approach of the company ZPS ? Slévárna, a.s. This work also suggests how to get new customers and new target group. In first part we can find common basics which help us to understand the given domain. The second or practical part contains a description analysis of the quality management system and production profile of foundry. After that we can find a solution together with internal audit and costing.
Klíčová slova
Interní audit, integrované systémy řízení, neshoda, nápravná a preventivní opatření, standar-dizace, řízení kvality
Práce zachycuje současný stav řízení kvality v ZPS ? Slévárna, a.s. a navrhuje cesty k získání nových zákazníků tedy cílových skupin. V první části práce je obsažen teoretický základ, který slouží k pochopení problematiky. V druhé části je provedena analýza systému ma-nagementu kvality a výrobního programu slévárny. Po navrhnutí řešení byl proveden interní audit a kalkulace nákladů.
Anotace v angličtině
This work contains current approach of the company ZPS ? Slévárna, a.s. This work also suggests how to get new customers and new target group. In first part we can find common basics which help us to understand the given domain. The second or practical part contains a description analysis of the quality management system and production profile of foundry. After that we can find a solution together with internal audit and costing.
Klíčová slova
Interní audit, integrované systémy řízení, neshoda, nápravná a preventivní opatření, standar-dizace, řízení kvality
Shrňte teoretická východiska pro řešení dané problematiky.
II. Praktická část
Proveďte analýzu stávajícího systému managementu kvality a upozorněte na případné nedostatky.
Navrhněte postupy pro případnou implementaci řešení a možných úprav systému managementu kvality.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Shrňte teoretická východiska pro řešení dané problematiky.
II. Praktická část
Proveďte analýzu stávajícího systému managementu kvality a upozorněte na případné nedostatky.
Navrhněte postupy pro případnou implementaci řešení a možných úprav systému managementu kvality.
Závěr
Seznam doporučené literatury
HOLÁ, Jana. Jak zlepšit interní komunikaci: vyhněte se zbytečným škodám, odchodu zaměstnanců a ztrátě zákazníků. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011, vi, 317 s. ISBN 978-80-251-2636-3.
KAFKA, Tomáš. Průvodce pro interní audit a risk management. Vyd. 1. Praha: C.H. Beck, 2009, xvii, 167 s. ISBN 978-80-7400-121-5.
KEŘKOVSKÝ, Miloslav. Moderní přístupy k řízení výroby. 2. vyd. V Praze: C.H. Beck, 2009, xiii, 137 s. ISBN 978-80-7400-119-2.
NENADÁL, Jaroslav. Management partnerství s dodavateli: nové perspektivy firemního nakupování. Vyd. 1. Praha: Management Press, 2006, 323 s. ISBN 80-7261-152-6.
ZAJÍC, Jiří a Jiří VESELÝ. Komentář k vydání ČSN EN ISO 9001:2001: systémy managementu kvality : jak zavést systém managementu kvality : příručka pro zavádění ČSN EN ISO 9001:2001 v malých a středních organizacích. Vyd. 1. Praha: Národní informační středisko pro podporu jakosti, 2005, 146 s. ISBN 807283178x.
Seznam doporučené literatury
HOLÁ, Jana. Jak zlepšit interní komunikaci: vyhněte se zbytečným škodám, odchodu zaměstnanců a ztrátě zákazníků. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011, vi, 317 s. ISBN 978-80-251-2636-3.
KAFKA, Tomáš. Průvodce pro interní audit a risk management. Vyd. 1. Praha: C.H. Beck, 2009, xvii, 167 s. ISBN 978-80-7400-121-5.
KEŘKOVSKÝ, Miloslav. Moderní přístupy k řízení výroby. 2. vyd. V Praze: C.H. Beck, 2009, xiii, 137 s. ISBN 978-80-7400-119-2.
NENADÁL, Jaroslav. Management partnerství s dodavateli: nové perspektivy firemního nakupování. Vyd. 1. Praha: Management Press, 2006, 323 s. ISBN 80-7261-152-6.
ZAJÍC, Jiří a Jiří VESELÝ. Komentář k vydání ČSN EN ISO 9001:2001: systémy managementu kvality : jak zavést systém managementu kvality : příručka pro zavádění ČSN EN ISO 9001:2001 v malých a středních organizacích. Vyd. 1. Praha: Národní informační středisko pro podporu jakosti, 2005, 146 s. ISBN 807283178x.
Přílohy volně vložené
1 CD
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
doc.Ing.Petr Briš , CSc., vedoucí práce: 48 bodů
1. Vaše navrhovaná zlepšení jsou směrována do pěti oblastí systému managementu kvality. Myslíte si , že po odstranění neshod bylo již reálné uvažovat o certifikaci anebo bude ještě nutné pokračovat pomocí dalších check listů v interním auditu? otázka zodpovězena: zcela
2.Jak se postavil k Vašim návrhům vrcholový management ve firmě? otázka zodpovězena:zcela
Ing. Lucie Macurová, Ph.D., oponent práce: 50 bodů
1. Jsou, podle Vašeho názoru, pojmy kvalita a jakost synonymum? Pokuste se o charakteristiku rozdílů mezi nimi. otázka zodpovězena: zcela
2. Jaký přínos pro Vás osobně mělo vypracování této bakalářské práce? otázka zodpovězena: zcela
prof. Ing. Felicita Chromjaková, Ph.D.: Připomínky ke specifikaci neshod. otázka zodpovězena: zcela
doc. Ing. Roman Bobák, Ph.D.: Posuzovaly se v rámci auditu normy v hygieně práce? otázka zodpovězena: zcela
Ing. Jaromír Černý, Ph.D.: Jak zhodnotíte získání certifikátu? Jak bude využit? Jaká je praxe v obchodování se západními státy? otázka zodpovězena: zcela