Cílem bakalářské práce je navrhnout doporučení k rozvoji agroturistiky
v Agrocentru Ohrada. Práce je rozdělena do dvou částí: teoretické a praktické. Teoretická část popisuje agroturistiku jako součást venkovské turistiky
a cestovního ruchu jako celku. Zároveň připomíná důležitost marketingu. Praktická část analyzuje samotné Agrocentrum Ohrada a nabízené služby.
Z provedených analýz následně vycházejí doporučení, která jsou podrobena časové, rizikové a nákladové analýze.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis is to devise recommendations for the development
of agrotourism in Agrocentrum Ohrada. The work is devided into two parts: theoretical and practical. Theoretical part describes agrotourism as a component of rural tourism and whole tourism. It reminds also the importans of marketing. Practical part analyzes Agrocentrum Ohrada and offered services.
The recommendations are based on the analysis and the results are presented with time, risk and cost analysis.
Cílem bakalářské práce je navrhnout doporučení k rozvoji agroturistiky
v Agrocentru Ohrada. Práce je rozdělena do dvou částí: teoretické a praktické. Teoretická část popisuje agroturistiku jako součást venkovské turistiky
a cestovního ruchu jako celku. Zároveň připomíná důležitost marketingu. Praktická část analyzuje samotné Agrocentrum Ohrada a nabízené služby.
Z provedených analýz následně vycházejí doporučení, která jsou podrobena časové, rizikové a nákladové analýze.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis is to devise recommendations for the development
of agrotourism in Agrocentrum Ohrada. The work is devided into two parts: theoretical and practical. Theoretical part describes agrotourism as a component of rural tourism and whole tourism. It reminds also the importans of marketing. Practical part analyzes Agrocentrum Ohrada and offered services.
The recommendations are based on the analysis and the results are presented with time, risk and cost analysis.
Zpracujte literární prameny vztahující se k cestovnímu ruchu a agroturistice.
II. Praktická část
Analyzujte firmu Agrocentrum Ohrada a její nabízené produkty.
Dle výsledků analýz navrhněte doporučení pro rozvoj agroturistiky v Agrocentru Ohrada.
Doporučení podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární prameny vztahující se k cestovnímu ruchu a agroturistice.
II. Praktická část
Analyzujte firmu Agrocentrum Ohrada a její nabízené produkty.
Dle výsledků analýz navrhněte doporučení pro rozvoj agroturistiky v Agrocentru Ohrada.
Doporučení podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav a Věra FORETOVÁ. Jak rozvíjet místní cestovní ruch. 1. vyd. Praha: Grada, 2001, 178 s. Manažer. ISBN 80-247-0207-X.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLNER. Marketing management. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
KŘÍŽEK, Felix a Josef NEUFUS. Moderní hotelový management: nejnovější poznatky a trendy v řízení hotelů: komplexní informace o hotelovém provozu a jeho organizaci: optimalizace provozu s ohledem na ekologii a etiku: případové studie a příklady. 1. vyd. Praha: Grada, 2011, 195 s. ISBN 978-80-247-3868-0.
PALÁTKOVÁ, Monika. Marketingová strategie destinace cestovního ruchu: jak získat více příjmů z cestovního ruchu. 1. vyd. Praha: Grada, 2006, 341 s. ISBN 80-247-1014-5.
PETRŮ, Zdenka. Základy ekonomiky cestovního ruchu. 2. vyd. Praha: IDEA SERVIS, 2007, 124 s. ISBN 978-80-85970-55-5.
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav a Věra FORETOVÁ. Jak rozvíjet místní cestovní ruch. 1. vyd. Praha: Grada, 2001, 178 s. Manažer. ISBN 80-247-0207-X.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLNER. Marketing management. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
KŘÍŽEK, Felix a Josef NEUFUS. Moderní hotelový management: nejnovější poznatky a trendy v řízení hotelů: komplexní informace o hotelovém provozu a jeho organizaci: optimalizace provozu s ohledem na ekologii a etiku: případové studie a příklady. 1. vyd. Praha: Grada, 2011, 195 s. ISBN 978-80-247-3868-0.
PALÁTKOVÁ, Monika. Marketingová strategie destinace cestovního ruchu: jak získat více příjmů z cestovního ruchu. 1. vyd. Praha: Grada, 2006, 341 s. ISBN 80-247-1014-5.
PETRŮ, Zdenka. Základy ekonomiky cestovního ruchu. 2. vyd. Praha: IDEA SERVIS, 2007, 124 s. ISBN 978-80-85970-55-5.
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
body vedoucího - 54
body oponenta - 60
otázky vedoucího:
1.Jaké jsou jazykové schopnosti zaměstnanců Agrocentra Ohrada v případě příjezdu zahraničních turistů?
otázka zodpovězena zcela
otázky oponenta:
1.Myslíte si, že nabídka služeb přes internet zvýší zájem zahraniční klientely nebo by bylo vhodné přidat ještě jinou formu, např. spolupráci s CK?
otázka zodpovězena zcela
2.Proč u navrhovaného venkovního bazénu není brouzdaliště pro malé děti? Když řada ubytovaných jsou právě rodiny s malými dětmi.
otázka zodpovězena zcela
3.Mgr. Jan Kramoliš, Ph.D. klade otázku: Kolik návštěvníků ročně či měsíčně agrocentrum navštíví? Co bylo hlavním cílem pro rozvoj agroturistiky?
otázka zodpovězena zcela
4.Doc. Ing. Jaroslav Belás,Ph.D. (předseda komise) klade otázku: Navrhujete výstavbu bazénu. Jaký má být hlavní přínos této investice? Jaké budou finanční efekty tohoto rozhodnutí? Co by z toho firma měla z pohledu výnosů?
otázka zodpovězena částečně
5.Ing. Eliška Pastuzsková, Ph.D. klade otázku: Co agrocentrum živí? Analyzoval jste i z pohledu věku zákazníků?
otázka zodpovězena zcela