Cílem bakalářské práce je analyzovat současný stav marketingového prostředí a navrhnout doporučení pro zlepšení marketingového řízení občanského sdružení Hvězda. Teoretická část se zabývá základními informacemi o neziskových organizacích, marketingem, marketingovým mixem, specifiky marketingového řízení a marketingovým prostředím neziskových organizací včetně potřebných analýz. Praktická část blíže popisuje občanské sdružení, podrobně analyzuje jeho marketingové prostředí a předkládá dvě potřebné analýzy současně s návrhy na marketingové řízení.
Anotace v angličtině
The purpose of this bachelor thesis is to analyse the current state of marketing environment and propose recommendations for improvement of marketing management in civic association Hvězda. The theoretical part deals with the basic information of non-profit organisations, marketing, marketing mix, specific of marketing management and marketing environment of non-profit organisations, including the necessary analysis. The practical part describes the civic association and its marketing environment in details. This section presents two necessary analysis of marketing environment with suggestions for marketing management.
Klíčová slova
Nezisková organizace, Marketing, Marketingový mix, Specifika marketin-gového řízení, Marketingové prostředí, SWOT analýza, PESTE analýza
Klíčová slova v angličtině
The non-profit organization, Marketing, Marketing mix, Specifics of marketing management, Marketing environment, SWOT analysis, PESTE analysis
Rozsah průvodní práce
85 s. (123 501 znaků)
Jazyk
AN
Anotace
Cílem bakalářské práce je analyzovat současný stav marketingového prostředí a navrhnout doporučení pro zlepšení marketingového řízení občanského sdružení Hvězda. Teoretická část se zabývá základními informacemi o neziskových organizacích, marketingem, marketingovým mixem, specifiky marketingového řízení a marketingovým prostředím neziskových organizací včetně potřebných analýz. Praktická část blíže popisuje občanské sdružení, podrobně analyzuje jeho marketingové prostředí a předkládá dvě potřebné analýzy současně s návrhy na marketingové řízení.
Anotace v angličtině
The purpose of this bachelor thesis is to analyse the current state of marketing environment and propose recommendations for improvement of marketing management in civic association Hvězda. The theoretical part deals with the basic information of non-profit organisations, marketing, marketing mix, specific of marketing management and marketing environment of non-profit organisations, including the necessary analysis. The practical part describes the civic association and its marketing environment in details. This section presents two necessary analysis of marketing environment with suggestions for marketing management.
Klíčová slova
Nezisková organizace, Marketing, Marketingový mix, Specifika marketin-gového řízení, Marketingové prostředí, SWOT analýza, PESTE analýza
Klíčová slova v angličtině
The non-profit organization, Marketing, Marketing mix, Specifics of marketing management, Marketing environment, SWOT analysis, PESTE analysis
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši dostupných zdrojů týkající se marketingového prostředí se zaměřením na neziskové organizace.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav marketingového prostředí občanského sdružení Hvězda.
Na základě provedených analýz navrhněte doporučení pro zlepšení marketingového řízení občanského sdružení Hvězda.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši dostupných zdrojů týkající se marketingového prostředí se zaměřením na neziskové organizace.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav marketingového prostředí občanského sdružení Hvězda.
Na základě provedených analýz navrhněte doporučení pro zlepšení marketingového řízení občanského sdružení Hvězda.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BOUČKOVÁ, Jana. Marketing. 1. vyd. Praha: C. H. Beck, 2003, 432 s. ISBN 80-7179-577-1.
HANNAGAN, Tim. Marketing pro neziskový sektor. 1. vyd. Praha: Management Press, 1996, 205 s. ISBN 80-85943-07-7.
KINCL, Jan. Marketing podle trhů. 1. vyd. Praha: Alfa Publishing, 2004, 172 s. ISBN 80-8685-102-8.
PAYNE, Adrian. Marketing služeb. 1. vyd. Praha: Grada, 1996, 247 s. ISBN 80-7169-276-X.
TOMEK, Jan. Marketingová strategie podniku. 1. vyd. Praha: Management Press, 1992, 179 s. ISBN 80-8560-303-9.
Seznam doporučené literatury
BOUČKOVÁ, Jana. Marketing. 1. vyd. Praha: C. H. Beck, 2003, 432 s. ISBN 80-7179-577-1.
HANNAGAN, Tim. Marketing pro neziskový sektor. 1. vyd. Praha: Management Press, 1996, 205 s. ISBN 80-85943-07-7.
KINCL, Jan. Marketing podle trhů. 1. vyd. Praha: Alfa Publishing, 2004, 172 s. ISBN 80-8685-102-8.
PAYNE, Adrian. Marketing služeb. 1. vyd. Praha: Grada, 1996, 247 s. ISBN 80-7169-276-X.
TOMEK, Jan. Marketingová strategie podniku. 1. vyd. Praha: Management Press, 1992, 179 s. ISBN 80-8560-303-9.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: Ing. Martina Sasínková - 47b
Otázky:
1. Ve SWOT analýze máte uvedeno v hrozbách "Moderní technologie". Neměly by být moderní technologie příležitostí, jak předběhnout konkurenci? A "Závislost na dotacích" skutečně také řadíte do hrozeb? částečně
Oponent BP: PaedDr. Jiří Schincke - 52b
Otázky:
V práci popisujete na str. 59 transformaci občanských sdružení na právní formu obecně prospěšné společnosti dle nového Občanského zákoníku. Má transformace nějaké nevýhody? částečně