Bakalářská práce se zabývá analýzou současného stavu spokojenosti pacientů s poskytovanými službami oční ordinace XY. Cílem teoretické části bakalářské práce je zpracovat základní teoretické poznatky zaměřené na spokojenost zákazníků a následně formulovat teoretická východiska pro zpracování části praktické. Cílem praktické části bakalářské práce je analyzovat současný stav spokojenosti pacientů s poskytovanými službami oční ordinace XY a následně výsledky této analýzy zhodnotit. K analýze je využito kvantitativního i kvalitativního výzkumu a vlastního pozorování. Výstupem bakalářské práce je návrh doporučení vedoucích ke zlepšení současného stavu spokojenosti pacientů s poskytovanými službami oční ordinace XY.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis analyzes the current state of patient satisfaction with provided services of ophthalmologist´s office XY. The aim of theoretical part of the bachelor thesis is made theoretical knowledge focused on customer satisfaction and then formulates theoretical solutions for practical part. The aim of practical part of bachelor thesis is analyzed current state of patient satisfaction with provided services of ophthalmologist´s office XY and then evaluates the results. The analysis used a quantitative and qualitative research and also personal observations. The output of bachelor thesis is suggestion of recommendations leading to improve current state of patient satisfaction with provided services of ophthalmologist´s office XY.
Klíčová slova
služba, marketing ve zdravotnictví, spokojenost zákazníků, marketingový výzkum, dotazník
Bakalářská práce se zabývá analýzou současného stavu spokojenosti pacientů s poskytovanými službami oční ordinace XY. Cílem teoretické části bakalářské práce je zpracovat základní teoretické poznatky zaměřené na spokojenost zákazníků a následně formulovat teoretická východiska pro zpracování části praktické. Cílem praktické části bakalářské práce je analyzovat současný stav spokojenosti pacientů s poskytovanými službami oční ordinace XY a následně výsledky této analýzy zhodnotit. K analýze je využito kvantitativního i kvalitativního výzkumu a vlastního pozorování. Výstupem bakalářské práce je návrh doporučení vedoucích ke zlepšení současného stavu spokojenosti pacientů s poskytovanými službami oční ordinace XY.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis analyzes the current state of patient satisfaction with provided services of ophthalmologist´s office XY. The aim of theoretical part of the bachelor thesis is made theoretical knowledge focused on customer satisfaction and then formulates theoretical solutions for practical part. The aim of practical part of bachelor thesis is analyzed current state of patient satisfaction with provided services of ophthalmologist´s office XY and then evaluates the results. The analysis used a quantitative and qualitative research and also personal observations. The output of bachelor thesis is suggestion of recommendations leading to improve current state of patient satisfaction with provided services of ophthalmologist´s office XY.
Klíčová slova
služba, marketing ve zdravotnictví, spokojenost zákazníků, marketingový výzkum, dotazník
Zpracujte teoretické poznatky zaměřené na spokojenost zákazníků a formulujte teoretická východiska pro zpracování praktické části.
II. Praktická část
Vypracujte analýzu současného stavu spokojenosti pacientů s poskytovanými službami oční ordinace XY.
Zhodnoťte výsledky analýzy a navrhněte pro oční ordinaci XY vhodná doporučení vedoucí ke zlepšení současného stavu spokojenosti pacientů.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky zaměřené na spokojenost zákazníků a formulujte teoretická východiska pro zpracování praktické části.
II. Praktická část
Vypracujte analýzu současného stavu spokojenosti pacientů s poskytovanými službami oční ordinace XY.
Zhodnoťte výsledky analýzy a navrhněte pro oční ordinaci XY vhodná doporučení vedoucí ke zlepšení současného stavu spokojenosti pacientů.
Závěr
Seznam doporučené literatury
EXNER, Lubomír, Tomáš RAITER a Dita STEJSKALOVÁ. Strategický marketing zdravotnických zařízení. 1. vyd. Praha: Professional Publishing, 2005, 188 s. ISBN 80-86419-73-8.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
KOZEL, Roman, Lenka MYNÁŘOVÁ a Hana SVOBODOVÁ. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. 1. vyd. Praha: Grada, 2011, 304 s. ISBN 978-80-247-3527-6.
SOLOMON, Michael R., Greg W. MARSHALL a Elnora W. STUART. Marketing očima světových marketing manažerů. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2006, 572 s. ISBN 80-251-1273-X.
ZLÁMAL, Jaroslav. Marketing ve zdravotnictví. 2. vyd. Brno: Národní centrum ošetřovatelství a nelékařských zdravotnických oborů, 2009, 150 s. ISBN 978-80-7013-503-7.
Seznam doporučené literatury
EXNER, Lubomír, Tomáš RAITER a Dita STEJSKALOVÁ. Strategický marketing zdravotnických zařízení. 1. vyd. Praha: Professional Publishing, 2005, 188 s. ISBN 80-86419-73-8.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
KOZEL, Roman, Lenka MYNÁŘOVÁ a Hana SVOBODOVÁ. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. 1. vyd. Praha: Grada, 2011, 304 s. ISBN 978-80-247-3527-6.
SOLOMON, Michael R., Greg W. MARSHALL a Elnora W. STUART. Marketing očima světových marketing manažerů. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2006, 572 s. ISBN 80-251-1273-X.
ZLÁMAL, Jaroslav. Marketing ve zdravotnictví. 2. vyd. Brno: Národní centrum ošetřovatelství a nelékařských zdravotnických oborů, 2009, 150 s. ISBN 978-80-7013-503-7.
Přílohy volně vložené
CD
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
body vedoucího - 56
body oponenta - 52
otázky vedoucího:
1. V rámci SWOT analýzy studentka uvádí hrozbu ve formě možnosti zvyšující se konkurence v okolí, čímž by mohlo dojít k přestupu pacientů právě k jinému očnímu lékaři. Zjišťovala studentka do jaké míry je tato hrozba pro oční ordinaci XY reálná?
otázka zodpovězena zcela
2. Měla již studentka možnost projednat svá doporučení s lékařskou oční ordinace XY, jaké byly případné reakce?
otázka zodpovězena zcela
otázky oponenta:
1.Jakým způsobem jste tvořila hypotézy a z jakých zdrojů jste čerpala okruhy daným hypotézám?
otázka zodpovězena zcela
2.Jakým způsobem jste vytvořila SWOT analýzu a proč jste ji umístila na počátek praktické části práce?
otázka zodpovězena zcela
3.Ing. Eliška Pastuzsková, Ph.D. klade otázku: Daná lékařka objednávkový systém realizovat nechce? Ve své práci máte škálu od 18 let. Daná lékařka neošetřuje mladší pacienty?
otázka zodpovězena zcela
4.Mgr. Jan Kramoliš, Ph.D. klade otázku: Máte informaci, s jakými nemocemi pacienti nejčastěji dochází do ordinace?
otázka zodpovězena zcela