Předmětem této bakalářské práce je marketingový komunikační mix. Teoretická část práce se zabývá popisem nástrojů marketingového komunikačního mixu. Cílem bakalářské práce je analyzovat využití nástrojů marketingového komunikačního mixu v Organizaci XYZ.
Anotace v angličtině
The subject of this thesis is marketing communication mix. Theoretical framework of this thesis deal with the describtion of instruments marketing communication mix. The aim of this work is analyze of use instruments marketing communication mix in Organization XYZ.
Předmětem této bakalářské práce je marketingový komunikační mix. Teoretická část práce se zabývá popisem nástrojů marketingového komunikačního mixu. Cílem bakalářské práce je analyzovat využití nástrojů marketingového komunikačního mixu v Organizaci XYZ.
Anotace v angličtině
The subject of this thesis is marketing communication mix. Theoretical framework of this thesis deal with the describtion of instruments marketing communication mix. The aim of this work is analyze of use instruments marketing communication mix in Organization XYZ.
Vypracujte literární rešerši z oblasti nástroje a využití marketingového komunikačního mixu v podnikání.
II. Praktická část
Zpracujte analýzu využití nástrojů marketingového komunikačního mixu v organizaci XYZ.
Vytvořte návrhy využití nástrojů marketingového komunikačního mixu v organizaci XYZ.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Vypracujte literární rešerši z oblasti nástroje a využití marketingového komunikačního mixu v podnikání.
II. Praktická část
Zpracujte analýzu využití nástrojů marketingového komunikačního mixu v organizaci XYZ.
Vytvořte návrhy využití nástrojů marketingového komunikačního mixu v organizaci XYZ.
Závěr
Seznam doporučené literatury
CLOW, Kenneth E. a Donald BAACK. Reklama, propagace a marketingová komunikace. 1.vyd. Brno: Computer Press, 2008, 484 s. ISBN 978-80-251-1769-9.
FINKLESTEIN, Ronald. 49 marketingových tajemství pro zaručené zvýšení prodeje. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2010, 279 s. ISBN 978-80-251-1494-0.
FREY, Petr. Marketingová komunikace: nové trendy 3. 0. 3., rozš. vyd. Praha: Management Press, 2011, 203 s. ISBN 978-80-7261-237-6.
KARLÍČEK, Miroslav a Petr KRÁL. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 1. vyd. Praha: Grada, 2011, 213 s. ISBN 978-80-247-3541-2.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 13th ed. Upper Saddle River: Pearson Prentice Hall, 2009, 662 s. ISBN 978-0-13-600998-6.
Seznam doporučené literatury
CLOW, Kenneth E. a Donald BAACK. Reklama, propagace a marketingová komunikace. 1.vyd. Brno: Computer Press, 2008, 484 s. ISBN 978-80-251-1769-9.
FINKLESTEIN, Ronald. 49 marketingových tajemství pro zaručené zvýšení prodeje. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2010, 279 s. ISBN 978-80-251-1494-0.
FREY, Petr. Marketingová komunikace: nové trendy 3. 0. 3., rozš. vyd. Praha: Management Press, 2011, 203 s. ISBN 978-80-7261-237-6.
KARLÍČEK, Miroslav a Petr KRÁL. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 1. vyd. Praha: Grada, 2011, 213 s. ISBN 978-80-247-3541-2.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 13th ed. Upper Saddle River: Pearson Prentice Hall, 2009, 662 s. ISBN 978-0-13-600998-6.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP 42b.:
Proč jste nezahrnul do konkurence i online prodejny bylinných přípravků a mastí? Zodpovězeno zcela.