Tato bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci společnosti Diamant Unipool s.r.o. Společnost se zabývá zejména výrobou bazénů, zastřešení a vířivých van.
Úvodní teoretické poznatky získané z dostupných literárních zdrojů jsou následovány ana-lýzou současné úrovně marketingové komunikace společnosti. Na základě této analýzy, vypracované SWOT analýzy a dotazníkového šetření, jsou vypracována doporučení pro zefektivnění současného stavu.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis focuses on the marketing communication of Diamant Unipool Ltd. The company manufactures mainly swimming pools, pool roofing and whirlpool baths.
The introductory theoretical knowledge obtained from available literary sources is followed by an analysis of the company?s current level of marketing communication. Based on this analysis, a SWOT analysis and a survey, recommendations are drawn up in order to streamline the current situation.
Marketing, marketing communication, communication mix, advertising, SWOT analysis
Rozsah průvodní práce
63 s. (85 983 znaků).
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci společnosti Diamant Unipool s.r.o. Společnost se zabývá zejména výrobou bazénů, zastřešení a vířivých van.
Úvodní teoretické poznatky získané z dostupných literárních zdrojů jsou následovány ana-lýzou současné úrovně marketingové komunikace společnosti. Na základě této analýzy, vypracované SWOT analýzy a dotazníkového šetření, jsou vypracována doporučení pro zefektivnění současného stavu.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis focuses on the marketing communication of Diamant Unipool Ltd. The company manufactures mainly swimming pools, pool roofing and whirlpool baths.
The introductory theoretical knowledge obtained from available literary sources is followed by an analysis of the company?s current level of marketing communication. Based on this analysis, a SWOT analysis and a survey, recommendations are drawn up in order to streamline the current situation.
Marketing, marketing communication, communication mix, advertising, SWOT analysis
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte dostupné literární zdroje charakterizující problematiku marketingové komunikace a zpracujte poznatky pro praktickou část.
II. Praktická část
Proveďte analýzu marketingové komunikace ve firmě Diamant Unipool s.r.o.
Na základě analýzy navrhněte doporučení pro zlepšení marketingové komunikace v této společnosti.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte dostupné literární zdroje charakterizující problematiku marketingové komunikace a zpracujte poznatky pro praktickou část.
II. Praktická část
Proveďte analýzu marketingové komunikace ve firmě Diamant Unipool s.r.o.
Na základě analýzy navrhněte doporučení pro zlepšení marketingové komunikace v této společnosti.
Závěr
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3., aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 486 s. ISBN 978-80-251-3432-0.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing. 1. vyd. Praha: Grada, 2008, 269 s. ISBN 978-80-247-2690-8.
KOTLER, Philip. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
VYSEKALOVÁ, Jitka a Jiří MIKEŠ. Reklama: jak dělat reklamu. 3., aktualiz. a dopl. vyd. Praha: Grada, 2010, 208 s. ISBN 978-80-247-3492-7.
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3., aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 486 s. ISBN 978-80-251-3432-0.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing. 1. vyd. Praha: Grada, 2008, 269 s. ISBN 978-80-247-2690-8.
KOTLER, Philip. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
VYSEKALOVÁ, Jitka a Jiří MIKEŠ. Reklama: jak dělat reklamu. 3., aktualiz. a dopl. vyd. Praha: Grada, 2010, 208 s. ISBN 978-80-247-3492-7.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí 50
1) Vyčíslete prosím náklady na jednotlivá doporučení, která navrhujete. Zcela
Oponent 50
1) Na str. 44 využíváte Space matici (Obr. 10) a SWOT matici (Obr. 11), vysvětlete, prosím, blíže jejich konstrukci a využití pro inovaci marketingové komunikace. Zcela
Březinová - stav implementace opatření - zcela